בקי
כל העיניים נשואות למר נבות שמתאושש לאט לאט מהניתוח הענק שעבר ומקווים שיחוש בסדר ויחלים .

רומן "אהבה"

בקי 08/06/2011 516 צפיות אין תגובות
כל העיניים נשואות למר נבות שמתאושש לאט לאט מהניתוח הענק שעבר ומקווים שיחוש בסדר ויחלים .

רותי התלבשה והספיגה את שיערה במגבת הרכה וציפתה לאהובה שיצא מחדר האמבטייה ויסעו לבית החולים.

רותי ניגשה לחלון הפנורמי הענק והנוף היום היה כמובן שונה מאד מהלילה ומה שראתה היום הוא הים החלק כמו ברכה ואין אופק הכל ים מים ברכה ובא לה פתאום ללבוש בגד ים ולרוץ לים אך מיד התעשתה היא רוצה רק לראות את אביה בתקווה שהניתוח עבר בשלום ואפילו קצת כעסה על עצם המחשבה שלה לבלות בים !!!!!

אודי יצא מחדר האמבטייה ובצעדים חרישיים נכנס לחדר השינה להתלבש. הוא חשב בליבו "פשוט חמקתי מאהובתי כי עכשיו צריך לרוץ לאיכילוב" הוא התלבש "טיפ טופ" ויצא חרש מהחדר וניצמד לאהובתו שצפתה בנוף המהמם.

אודי לא שמעתי אותך מתי הספקת להתלבש . וואו איזה חתיך אתה !!! אלוהים כמה אני אוהבת אותך איך יכול להיות שזכיתי באהבה מהממת שכזו והכל במהירות שיא מאיש ענק שכזה.

אודי סובב את רותי לעברו ומלמל אני אוהב אותך אני רוצה אותך בכל כוחי בואי אלי ושפתותיהם נפגשו ומיאנו להיפרד. אודי ליטף את לחייה הסמוקות ואיחל לה "תתחדשי" על כל הבגדים החדשים. תודה אודי תודה אהבת חיי תודה. רותי שאל אודי היכן השי הצנוע שהגשתי לך מתוקה ? פתחת אותו מצא חן בעינייך? ודאי שמצא חן בעיני וגם אמרתי לך שלא אוכל לקבל מתנה כה יקרה לפחות עכשיו !!! ומתי כן??? היא חייכה ולא השיבה ואמרה לו אתה המתנה שלי אין לי צורך בכלום כדי לפאר אותה אתה רק אתה מתוק שלי.

אודי הודה לה וקבע זה הזמן לצאת. הוא הגיף את התריס הענק במתג החשמלי ושניהם יצאו מהדירה לעבר בית החולים.

למזלם מיד מצאו מונית שלקחה אותם ישירות ל"איכילוב" כששניהם מתוחים לקראת הבאות.

השעה 10.00 אמרה רותי אולי קצת מאוחר נכון? לא זה בדיוק הזמן שנדע את כל ההתפתחות של הניתוח ונקווה ואני אומר מעמק לבי שמר נבות מתאושש וחוזר לעצמו.

שניהם הגיעו לבית החולים ומיד עלו במעלית לקומה השישית ולהפתעם מצאו את האמא המתוקה יושבת על הספסל לבדה ודי בודדה.

אמא'לה רצה רותי אל אמה מתי הגעת ולמה את כה מתוחה ? הגעתי כבר לפני שעה ומחצה ושמעתי שאבא מתאושש לאט אך עדיין לא יכולים להורידו למחלקה לחדר הטיפול נמרץ במחלקה וזה יקח עוד כמה זמן לפי ראות עיניהם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך