בקי
ממתינים בקוצר רוח לצאתו של מר נבות מחדר הניתוח ומתפללים לטוב.

רומן "אהבה"

בקי 08/06/2011 538 צפיות אין תגובות
ממתינים בקוצר רוח לצאתו של מר נבות מחדר הניתוח ומתפללים לטוב.

אודי שאל את האמא ? הצלחת להרדם קצת מאמי חמודה ? כן הדלקתי את הטלויזיה כפי שרותינקה הציעה לי ונרדמתי מיד. אך כשהתעוררתי הייתה השעה 06.00 ולא הצלחתי להרדם שנית אז קמתי הכנתי לי שתייה וחיכיתי שפשוט הזמן יעבור כדי שאצא לכיוון בית החולים. לא אזרתי עוז לצלצל ולשאול לשלומו של בעלי מאחר ופחדתי מהתשובה וזאת השארתי לכם חביבים שלי.

כאמור מצבו של מר נבות היה שפיר אך הוא עדיין צריך לשהות מספר שעות בחדר ההתאוששות שליד חדר הניתוח וכשיחליטו שאפשר להעבירו הוא יורד למחלקה חזה לב ושם יאושפז בחדר "טיפול נמרץ" של המחלקה ובהדרגה יתחילו לנתק אותו מכל המכשירים הרבים והמעיקים שעליו.

בנות יקרות שלי אני מזמין את שתיכן להתלוות אלי לקפיטרייה "שנחטוף" משהו לאכול ולשתות ואזי יהיה לנו כח להמשיך להמתין למר נבות ! מה דעתכן ? אני בעד הפליאה האמא וקמה מהספסל שיישבה עליו כבר זמן רב מאד בואי רותי גם את איתנו. אבל אודי אתה יודע אני חושבת שכדאי לי להשאר כאן ולהמתין אולי במהלך הזמן הזה שלא נהיה יחליטו להעביר את אבא ואני כל כך רוצה לראותו כשיצא מחדר הניתוח. רותי את זה דווקא אני מנסה למנוע ממך ובפרט שתהיי לבד.

כפי שהוסבר לי במהלך הניתוח הארוך והמסובך הזה הם מזרימים המון המון המון מים לגופו של המנותח וכך כשהוא יצא ראשו יהיה פי כמה וכמה מראשו בעת רגילה וכן כל המיכשור שהוא מחובר אליו כל אלה לא יטיבו עם הרגשתך וחבל שאת תהיי כל כך עצובה וחרדה ולאבא לא תעזרי בכלום. אז בואי עכשיו מתוקה שלי נלגום משהו ואז נחזור שלושתנו ונמתין לו. רותי הבינה שהוא צודק לחלוטין והצטרפה לאמה ושלושתם הזמינו את המעלית שתקח אותם לקומת הכניסה שם ישבו וישתו ויאכלו משהו וכן כל הישיבה כשרואים אנשים הולכים וחוזרים הדינמיקה הזו משחררת קצת את ההרגשה של בית חולים , חדרי ניתוח וכל הנילווה לכך.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך