בקי
מצפים לראות כיצד מר נבות עבר את הניתוח וההיתר של ההורים האצילים של רותי ההיתר והברכה ליחסים שבין אודי לרותי ניתן בצורה רשמית וממש מחממת את הלב.

רומן "אהבה"

בקי 08/06/2011 576 צפיות אין תגובות
מצפים לראות כיצד מר נבות עבר את הניתוח וההיתר של ההורים האצילים של רותי ההיתר והברכה ליחסים שבין אודי לרותי ניתן בצורה רשמית וממש מחממת את הלב.

רותי אודי וגב' נבות מצאו שולחן פינתי קטן והתיישבו מסביבו. אודי שאל את הגברות שלו מה כל אחת רוצה וכשקבל את הזמנתן ניגש לדלפק הארוך המתין בתור והביא לכל אחת מהן וגם לעצמו מגש עם הזמנתן.

הקפה היה טעים מאד והכריך שלידו היה ממש פריך וטעים. הם ישבו שם סקרו את העוברים ושבים ונהנו מהארוחה שהביא להן אודי.

לפתע ניגשה בחורה די צעירה לשולחן ושאלה רותי ? כן אוי קמה רותי וחיבקה את הבחורה הצעירה אודי אמא תכירו את חגית היא המזכירה של המשרד שלנו ויעילותה מדהימה. חגית הציעה אודי בואי הצטרפי אלינו בקשה לא לא נעים לי להפריע ! אינך מפריעה שבי בבקשה ואביא לך קפה עם משהו אוקי? כן תודה זה ממש בא בזמן.

רותי למה את בבית חולים ? אמנם שימחוני אמר שאת מרגישה מאד לא טוב ויש לך חום ותחושות לא נעימות ואפילו לדיון של התיק שלך מלידתו לא הצלחת לנהל נכון? האמא הביטה ברותי אך כמובן לא אמרה מלה. נכון חגית אני ממש הייתי חולה ועדיין אינני במיטבי אך אבי אושפז בדחיפות וכבר למעלה מ-10 שעות אם אני לא טועה הוא בחדר הניתוחים של חזה לב. אוי אני מצטערת לשמוע . אני מקווה שהוא יבריא במהרה הלוואי. והנה אודי הגיע כשהוא מגיש גם לחגית מגש עם שתייה חמה וכריך וגם הוא התיישב לידן.

חגית שאלה רותי מה מעשייך בתל אביב? אני לקחתי יום חופש ופשוט בא לי להסתובב קבעתי עם חברות בדיזנגוף סנטר לחוש את ניחוחה של העיר ללא הפסקה ואני מייחלת לעצמי לעבור הנה לגור. סליחה חייכה רותי ומה עם המשרד שלנו ?????? רק בגלל שאני מאד אוהבת את המשרד ושם אני מרגישה טוב יותר מאשר בבית בבית הורי הכוונה זה מה שמקשה עלי להחליט וליזום. הגב' נבות הצטרפה לשיחה ואמרה חגית את בחורה צעירה תעשי כל מה שהאינטואצייה מכתיבה לך , אין לך דאגות של משפחה ילדים וכו' וזה הזמן שלך הלוואי ורותינקה היתה שומעת בקולי היא הייתה צריכה לפתוח משרד בתל אביב אך היא התרגלה בירושלים ואם טוב לה ? מי אני שאומר אחרת !!!!.

לאחר שכולם סיימו את הארוחה הקלה הודתה חגית לאודי מכל הלב ולרגע הסתכלה לתוך עיניו ואמרה לו אתה מה זה מוכר לי ? יכול להיות הרבה אנשים אומרים לי שאני דומה למישהו אך אני נשבע לך אני איש אחד בלבד. חגית צחקה מכל הלב נפרדה מרותי ואמה ואיחלה רפואה שלמה לאבא.

רותי קמה גם היא וביקשה מאודי שיעלו ויבררו בקשר לאבא. מיד אנו עולים מאמי שלי וחיבק אותה והצמידה עמוק לליבו הוא פנה לאמא ואמר לה אני מאוהב בבתך כנער צעיר היא שבתה את לבי גנבה את כולי כיצד עלי לפעול ? אודי אני יודעת שיש לך משפחה אוהבת ותומכת אך אם אתה שואל אותי אני אומרת לך כך "לך בעקבות האהבה" אין דבר יפה ואצילי ונעים ומקסים מאהבה לך בעקבותיה כל זמן שניתן ממילא איש אינו יודע מה ילד יום אני מבינה שרותי שלי מודעת לכך שהפקידו אותך לזמן מה לרשותה ויום אחד אתה חוזר למשפחתך ומרגע זה אני דואגת כיצד הבת שלי תתפקד אך לפי מה שאני אין דרך חזרה אתם פשוט התאהבתם כמכת חשמל שסינוורה אתכם תממשו את אהבתכם יקירים שלי.

אודי ניגש לאמא ונישק לה במצח תודה מאמי את אשה גדולה מהמציאות לא תיארתי ולו לרגע שזו תהיה תשובתך ולכן קרנך עלתה בעיני במיליון מונים ואגלה לכן סוד לשתיכן לפני שמר נבות הובל לחדר הניתוח אני נכנסתי אליו לשנייה כדי לאחל לו כל טוב ולהפרד ממנו ולא תאמינו מבלי לשאול אותו כלל הוא אמר לי בדיוק כמו שאת אמרת לנו עכשיו – הורים אצילים – תודה שאלה ההורים של אהבת חיי אהבה שלא חוויתי מעודי שכמותה והנה בגיל מבוגר היכה בי הרעם וקופידון גם אלי הגיע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך