בקי
שני הנאהבים נאלצו להפרד לא חלילה בגלל מריבה או משהו דומה לזה אלא מפאת מחלתו של אביה והוא מאושפז בבית חולים איכילוב בתל אביב והוא אהוד רוזן נוסע בעקבות האהבה - לא מסוגל לא להיות לצד זו שאת ליבו גנבה והוא "מת" עליה.

רומן "אהבה"

בקי 26/05/2011 550 צפיות אין תגובות
שני הנאהבים נאלצו להפרד לא חלילה בגלל מריבה או משהו דומה לזה אלא מפאת מחלתו של אביה והוא מאושפז בבית חולים איכילוב בתל אביב והוא אהוד רוזן נוסע בעקבות האהבה - לא מסוגל לא להיות לצד זו שאת ליבו גנבה והוא "מת" עליה.

רותי הלכה לדרכה ואודי נשאר עצוב וכה מתגעגע וחשב כיצד אוכל "להתחמק" מאילת ולנסוע להיות אהובתי בשעות קשות אלה.

הוא התלבט עבר במוחו רעיונות כאלה ואחרים ואז נפלה ההחלטה אני אצטרך לבקש ממישהו שיחליף אותי , לא אוכל להיות באילת בלעדי רותי שלי לא אוכל להיות ולו דקה בלעדה.

פרופסור רוזן האיש רם המעלה היה מאוהב עד מעבר לאוזניו והוא צלצל לחברו הטוב שהיה בעבר סגנו ועכשיו הועבר למחוזי בתור מנהל בית המשפט המחוזי בירושלים.

הוא חייג את מספרו האישי של חברו ומיד נענה בקר טוב מדבר אלמוג היי אלמוג מה שלומך מדבר אהוד רוזן מה קרה אודי אתה נשמע לי לא משהו קרה חלילה דבר שמדאיג אותך ומאחר ושני האישים הללו היו חברים טובים מאד מאד עוד מימים ימימה אהוד רוזן סיפר לחברו את כל מה שארע לו רק לפני שעות מעטות ושהוא מאוהב מעל הראש וחייב לנסוע אליה להיות לצידה בשעה קשה זו ואני מבקש אם אתה יכול אלמוג יקירי אני יודע שזה מהיום להיום לייצג אותי באילת.

אודי בשבילך עד חצי המלכות, אסגור כאן כמה דברים ואצלצל לאל על להזמין כרטיס לאילת. הסר דאגה מליבך חברי הטוב ומאחל לך שהאשה ששבתה את ליבך תהיה נפלאה כי אתה אדוני היקר צפיחית מדבש.

אלמוג היא ממש אבל ממש מקסימה, יפהפייה, עורכת דין בכירה וצעירה אני בהחלט יכול להיות אביה אך האהבה אינה שואלת בן כמה אתה ? בת כמה את ? האהבה מפעימה את הרגשות הקסומים שגנוזים בכל אחד מאתנו וכך עשתה לי אותה ליידי.

אודי הבנתי אני מזמין מיד כרטיס ואתה סע בשלום לזו שאת לבבך גנבה ומאחל שהכל ילך על הצד הטוב ביותר.

תודה אלמוג אני חייב לך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אודי נשאר דקותיים עם עצמו ורק פתאום חשב איך אמא של רותי תקבל אותו אולי מיהרתי אולי אולי אולי לא אני נוסע לרותי אין לי דרך אחרת אני חייב להיות לצידה והלוואי ואביה יחוש בטוב ואמה ??? אין ספק שהיא גם נחמדה.

אודי רוזן מנכ"ל בית המשפט העליון בירושלים יצא לדרך כשהוא רוצה להגיע ורק ללחוש לה באזן "אני אוהב אותך".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך