בקי
היום תנחת הגב' אסתי רוזן בנתב"ג ועל פיה ישק דבר. בריאותה תכתיב מה יהיה גורלם של שני הנאהבים ללא גבול

רומן בהמשכים

בקי 15/06/2011 572 צפיות אין תגובות
היום תנחת הגב' אסתי רוזן בנתב"ג ועל פיה ישק דבר. בריאותה תכתיב מה יהיה גורלם של שני הנאהבים ללא גבול

אודי אימץ את אהובת לבו ומלמל הלוואי וכל העניין עם רעייתי יתגלה כלא נכון ונוכל לשוב ולהיות ביחד ואולי היא תשוב לארה"ב ? ואולי לא ? אודי אמר ה לו רותי: אתה חייב מיד להפסיק עם הספקולציות שלך לגבי הגב' רוזן אנא תתאפס ונמתין לבאות. ראשית ניסע מחר להקביל את פניה (אני כמובן אהיה סטטיסטית ) ולאחר מכן תשמע בדיוק מה קרה איתה איזה בדיקות כבר עברה וכו' וכו'. אתה צריך להיות בשבילה ולהרגיעה ונקווה שבאמת היא בריאה לחלוטין.

אלוהים רותי כמה את מתוקה כמה את משרטטת את התמונה כאילו למדת בע"פ את תפקידך שאת אמורה לשחק אותו בתיאטרון מול הקהל אני התאהבתי בך כי את בנוסף לכל התכונות החיוביות שכבר מניתי מיליון פעמים את אשה טובת לב מתחשבת בזולת ואני כל כך מתפלל כי אוכל להיות לצידך באם בגלוי או בסמוי העקר שאעקוב אחריך מתוקה שלי הלוואי אלוהים הלוואי.

רותי נצמדה אליו וחייכה אודי אני לא הולכת לשום מקום חחחחחח בינתיים אתה "הבורח" לא סתם זאת הייתה בדיחה חחחחח בוא נמתין לבאות ובינתיים אנחנו כבר מאד עייפים ואני מציעה שפשוט נכנס לחדר הסמוך ו…. ו ….. ונרדם. רותי את יודעת שבחדר הסמוך להרדם זה מאיתנו והלאה , אני מבטיחה לך חיים שלי שרק נתחבק ונרדם כמו זוג יונים אני מבטיחה.

אודי ורותי נכנסה לחדר השינה עם ההבטחה של רותי שהם יתחבקו ויירדמו אך כמובן זה לא קרה במציאות זה לא יכול היה להתקיים גם אם נשבעו שרק התחבקו ויירדמו. כהרגלי אינני פולשת לחדר השינה של שנים מבכירי הגיבורים של ספרי אך ההסבר הוא כמובן מיותר הזוג המאוהב מעל לראש הזוג שמחר מצפה לו יום שאין לדעת כיצד יסתיים והוא יקבע את המשך היחסים בין שני המאוהבים וכך שהלילה כנראה אולי יצליחו להרדם עם אור ראשון של הבקר.

אודי היה הראשון שהתעורר וקם מהמיטה בשקט כדי לא להעיר את היפהפייה הבלתי רגילה בכל המובנים זו שהוא צופה בה עכשיו ו"מת" להעירה ולומר לה כמה היא נפלאה כמה היא מקסימה כמה הוא אוהב אותה אך כאמור הוא קם בשקט ויצא לסטודיו רחב הידיים ודבר ראשון עינו צדה את הלפטוב היפהפה שקיבל מתנה מאהובתו. כיצד שילמה אותו הוא הרהר הלוא זה עולה הון עתק לא יודע אך אשתדל לדלות ממנה כדי שאוכל בלי להעליבה לשלם אותו ? טוב לא יודע עכשיו !!!!!

הוא התבונן באהבה והערצה לכיתוב העדין שחרטה המתוקה בשבילו "לאחד וליחיד" אודי חשב האם אפשר להשתמש עם הכיתוב הנפלא הזה למשל מול אסתי רוזן אשתי ???? לא חושב. בינתיים הגיחה מחדר השינה הנימפה הוונוס היפהפייה שגם בקומה בבקר בלי לעשות מאומה לפניה ולשערה יופייה משגע זו גברת צעירה סקסית ומקסימה.

בקר טוב רותי שלי בואי אלי עכשיו. כן אדוני הפרופסור !!!! אני מזמין אותך להשתכשך יחד אתי באמבט שיהיה מלא מלא קצף ולאחר מכן נתלבש ונרד לאכול ארוחת בקר טובה ואחר כך ???? אני מסכימה להשכשך איתך קדימה קום !!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך