בקי
סריקת מערכות מושלמת איזה כייף !!!!!!!!!!!!

רומן

בקי 18/07/2011 475 צפיות אין תגובות
סריקת מערכות מושלמת איזה כייף !!!!!!!!!!!!

החיים המשיכו לזרום רותי המשיכה להתעגל (מלפפונים חמוצים חחחחח) והגיע העת לנסוע לפרופסור מושונוב שיערוך לה סריקת מערכות. שניהם היו מאד נרגשים אך הפרופסור בדרכו הנעימה הרגיע אותם ואין ספק שהכל יהיה בסדר!!!

הוא חיבר את רותי ל- U.S. והתאומות המתוקות חיש קל התייצבו בפני ההורים הנרגשים. וואו התרגשה רותי וואו כמה הן גדלו אודי אתה רואה כמה הן גדלו חחחח טוב לא פלא את נוטעת בהן ים של מלפפונים חמוצים חחחח.

"הפרופסור החל בסריקה באיטיות רבה כשכל אבר ואבר נסרק ביסודיות ושיתף את ההורים במה שהוא רואה אך אתם לא יכולים לראות זאת ולכן אודי ורותי אני רואה שמה שסקרתי עד כה הוא מצויין שניכם יכולים להשאר רגועים לחלוטין."

הפרופסור המשיך בסריקתו ופניו העידו שהכל בסדר גמור. הסריקה ארכה כמחצית השעה ובסיומה שלף כהרגלו הפרופסור את "התמונות של התאומות" שזה עתה ניצפו, זה דבר מרגש מאין כמוהו.

"סיימנו אמר מושונוב ויצא מחדר הטיפולים לעבר משרדו. אודי ורותי המשיכו להתבונן בצג המהמם שמראה כל כך ברור את הבנות ושניהם פשוט היו המומים, היו ברקיע השביעי.

אודי אתה יודע שאני כבר בשבוע ה-16 כלומר 4 חדשים מאחורי אך אני כל כך רוצה לראות את הבנות שלי "בלייב" לחבק אותן לחוש את ריחן שאין דומה לו בשום בושם בכל העולם וזה עדיין רחוק לפחות עוד 5 חדשים."

" רותי מאמי למה את מסתכלת על חצי הכוס הריקה ? תראי לאן כבר הגעת והחולצות שאת לובשת מתמתחות על הבטן המושלמת שלך אז תהני מכל יום שחולף תהיי רגועה ותאמיני לי הזמן רץ אוטוטו תגיעה בשמחה שעת הלידה של המהממות הללו ואני אהיה לצידך ואעשה את כל מה שאני יכול כדי שהתהליך יעבור בקלות. את גם צריכה לא לשכח שפרופוסר מושונוב יהיה לידך והוא יילד אותך אז מה שאני מציע זה בואי נקווה שהכל הכל הכל יעבור בשיא השלמות בשיא הקלות ובשיא ואז רותי נישקה את שפתיו של אהובה וכך "סתמה את פיו" וכמובן הוא הבין שתם זמנו אך לא לפני שניגב את המתוקה שלו מהנוזל הדביק שהפעם הפרופסור שם כמות פי שתיים ואולי יותר וכשהכל היה "מתוקתק" יצאו שניהם למשרדו של מושונוב.

"רותי ואודי ביקש הפרופסור : שבו בבקשה אני רוצה לבקש משניכם "לשמור על הקיים" תאומים זה לא עובר אחד ולכן יש לשמור מכל משמר על התנהגות "בוגרת" בקשר לרחצה אני מבקש שמהיום והלאה לא תכנסי לאמבטייה אלא תסתפקי רק בטוש – שניהם חייכו – אמרתי משהו מצחיק ??? כן!! אוקי זה ענין שלכם שאם אני מנחש טוב אז הכל בינתיים נפסק עד לאחר הלידה ושלושתם פרצו בצחוק ".

"פרופסור מושונוב אנא ביקש אודי אנא תואיל בטובך לגבות ממני לפחות סכום מסויים על החשבון אך לא נעים לי בכלל שאני בא לכאן אתה מארח אותנו מכל הלב וזהו ללא תמורה"

"פרופסור רוזן מכובדי – מעניין שאני ישן כל כך טוב כשאתה חייב לי אז מה אתה רוצה לשלם ושאפסיק לישון טוב ? למה ? הלוא חברים אנו!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך