רון נערת הפייסבוק ~ פרק 3 ~ חייזרי ליצן חלק ב'

noagoni 26/10/2011 290 צפיות 2 תגובות

הדלקתי את המחשב נכנסתי לפייסבוק , ואז שבאתי ללחוץ על צלם תמונה , היה מסך שחור . על המסך היה תמונה של חייזר או ליצן כזה .. שצחק . ואז נכבה המחשב .
"אמא .. נראלי שיש סוס טרויאני במחשב .." אמרתי בבהלה . אחר כך שוב שמעתי את הצחוק ההוא ואז שמעתי צעדים ..
.
"יש כאן מישהו ? " אמרתי היסטרית . "כן, אני כאן , מה קרה משהו ממי ?" אמרה אמא .
"לא את אמא .." עניתי לה . פתאום ראיתי דיסק און קי מפוזרים על הרצפה , והם הובילו לאיפשהו מקום . עקבתי אחרי הדיסק און קי , ולבסוף הגעתי לחנות שמוכרים בה פריצות , סיסמאות של משתמשים לפייסבוק , וירוסים , סוסים טרויאנים ועוד .
.
אצל ההורים שלי . "מאמי אני בבית ." אמר אבא שחזר מהעבודה . "איך היה בעבודה ?" המצאתי פרויקט חדש שיעזור לי בעבודה . זה ליצן חייזר כזה . הוא כמו סוס טרויאני רק בעולם האמיתי . זה בעצם משחק".
אמא הניחה על השולחן מרק לאבא ושניהם התחילו לאכול , "טוב אז תספר לי , מה החייזר ליצן עושה ?" שאלה אמא. אבא גירד בראשו ואמר : "הוא מפחיד אנשים . את המשחק לא צריך להוריד , הוא פורץ למחשב לבד ." אמא סיימה לאכול את המרק שלה ובאה לנקות שאריות של ירקות שזלגו הצלחת המרק של אבא, ואז ראתה את כל הדיסק און קי מפוזרים . "מותק, מה זה ? אל תפזר לי את השטויות האלה בבית, יש לך חדר משלך ." אבא קם וראה את הדיסק און קי מפוזרים . "זה לא שלי ." "אז בוא נראה מה זה"
.
בינתיים אצלי , פתחתי את הדלת של החנות ואמרתי : "היי, מה זאת החנות הזו ?" המוכר הרים את ראשו אחרי שקרא עיתון ספורט ופניו היו כשל ליצן מפחיד . "אההההה !" צרחתי .. " אל תדאגי ילדה אני לא מפחיד וזאת לא חנות , זה המקום שלך למוות . פתאום ראיתי את אבא ואמא באים . המוכר הפסיק להתנהג ככה מוזר ואבא אמר: "היי צ'רלס מה קורה חבר?" "צ'רלס ? חבר? אבא האיש הזה רצה כמעט להרוג אותי!" אמרתי. "מתוקה מה את עושה פה?" שאלה אותי אמא.
."אני עובד פה רון ." אמר לי אבא . "אז קוראים לך רון אה ?" אמר צ'רלס . לא עניתי לו. פתאום שמעתי צחקוק. ואז הופיע הליצן המעצבן . "אמא הנה מה שהיה לי שמחשב !!" אמרתי. אבא צחק ואמר: "לא מתוקה, זה לא אמור להבהיל אותך , מייק הוא חבר ." "למה אתה חושב שכל דבר זה'חבר' אבא ?" אמרתי. "תרגעי ילדה מייק הוא הולוגרמה , הוא משחק." "משחק?" אמרתי ורצתי מהחנות . פתאום פנה אליי נער שנראה בגילי ו.. נראלי שאני מאוהבת…


תגובות (2)

זה סייפור יפה ,
רק שחסרים לך מעט פסייקים .
את צריכה גם לפרט יותר נגיייד את אומרת שאת מאוהבת בנער הזה , אז רגע . איך הוא נראה … למה התאהבת בו ? הבנת ?
אבל העלילה מגניבה (:

27/10/2011 08:19

אני דיי מבובלת, אמא שלה מדברת אלייה ופתאום אבא שלה עונה לה? אבל סיפור מדהיםםם יש לך כישרון!!

27/10/2011 10:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך