בקי
הטעם נשאר עדיין על לשוני בפרט של הוופל האמריקאי ומה איתכם ????????????

רמן אהבה

בקי 07/07/2011 864 צפיות תגובה אחת
הטעם נשאר עדיין על לשוני בפרט של הוופל האמריקאי ומה איתכם ????????????

הגענו לבוקרו של יום שישי והזוג המאוהב חזק חזק עושה את דרכו לתל-אביב לבקר את ההורים במלון "בזל" ברח' הירקון.

רותי נישענה על כתפו החסונה של אהובה והרהרה כיצד התנהלו חייה עד לפני 7 שבועות ואיזו תפנית (כמו בסרטים) כמעט לא יאומן באופן פתאומי שונו חייה מקצה אל קצה.

אין צורך לחזור על כל מה שארע בדיוק לפני 7 שבועות בכניסה לבית המשפט בי-ם שם רצתה למסור חומר במזכירות אצל שלי החביבה ואחר כך הייתה צריכה "לרוץ" לבית המשפט המחוזי להופיע בתיק ההוכחות שטיפלה בו מיום "היוולדו".

אך "צריכה" זה משהו אחד "ומה קרה בפועל" זה משהו שונה לחלוטין בלשון המעטה. הגבר השרמנטי עם הסיגר הנותן ריחו הנעים למרחקים עם הגב' היפהיפיה עורכת הדין הגב' רות נבות כעבר 5 דקות החליטו ששניהם יורדים לאילת ל-4 ימים שם מתקיים כנס של עורכי דין והפרופסור רוזן הוא האחראי לכל הכרוך בכנס זה".

אודי אמר לרותי "קיבלתי כאב ראש חזק מרב שאת כל הזמן מדברת אלי" מה קרה מאמי? אני מהרהרת ומעלעלת את כל מה שארע לפני 7 שבועות כיצד נפגשנו והשאר היסטורייה. רותי יקירתי כיצד נפגשנו כבר "פאסה" זה עבר, חישבי על היום כמה אנחנו מאושרים"

נכון מאמי שלי אני כל כך מאושרת כל כך אוהבת אותך כל כך צמאה לנשיקות לחיבוקים ולעוד כמה וכמה ענינים שבדרך כלל אנו נוהגים לקיים אותם בחדר האחרון בדירה המפוארת שלך "!!! "שלנו הדירה שלנו" כל מה ששלי הוא גם שלך"

אודי מתקרב יום ראשון ואני כל כך רוצה לראות מה קורה בבטני אולי הוא יוכל לומר לנו את מין העובר"? "רותי מאמי אין לי מושג" מה שאני יודע שעכשיו הכל כך כך התפתח בצעדי ענק ויתכן שבשבוע ה-7 ניתן לראות את מין העובר יתכן.

היא נשענה שוב על הכתף החסונה ולא חלפו 40 דקות והנהג השרמנטי חנה בחניית מלון בזל ושניהם
נכנסו ללובי. כמו שעון ההורים ישבו להם בכורסאות העמוקות והנוחות" ושוחחו על משהו ופניהם היו מאד נינוחים. רותי לחש אודי "אני כל כך מרוצה לראות אותם כה נינוחים" רותי ואודי נעמדו מולם והאמא קמה כמטחבי הקשת מהכורסא העמוקה וישר הצמידה 2 נשיקות לכל אחד מהם ומר נבות הביט וחייך חיוך ענק כלפיהם :" ברוכים הבאים – כמה אני מאושר לראותכם!!"

"גם אנו שמחים לראותכם אמר אודי ובפרט שאתם ניראים מצויין טאצ' ווד" בבקשה בוא שבו מה להזמין לכם שאל האבא? "ובכן ענה לו אודי אנחנו תכננו להזמין אתכם לארוחת צהריים מחוץ למלון שמעתי שלא רחוק מכאן ממש בפינת הרחוב יש מסעדה מפורסמת שמטעמיה הם לשם דבר, מה דעתכם"

רותי את הראשונה כי את הצעירה והיפהפייה נכון שהיא יפהפייה ליטף אותה אודי וההורים נאנחו מנחת : אני בעד הגב' נבות ומר נבות אתם בעד נכון "?? הם לא הספיקו לענות והוא אמר יופי ידעתי שאנחנו החלטנו הכל "פה אחד" כן אודי אהובי צחקה רותי פה אחד והכוונה כמובן לפה שלך ???!!!!
הורים יקרים נוסף לאהבתי שהיא יפהפייה היא גם מאד מאד מאד נבונה ישר תופסת ענין"

בינתיים הזמין אודי בלובי כוס קקאו לרותי ולעצמו הזמין כוס אספרסו ולהורים שוב החליט על דעת עצמו הזמין להם 2 כוסות מיץ תפוזים טריים סחוטים במקום.

המלצר הביא את ההזמנה וארבעתם המשיכו בשיחות חולין ונהנו מאד על הפגישה וההפתעה כמובן.

לאחר כשעה וחצי החליט אודי (אלא מי??) זזים חברים. "אודי ביקש מר נבות אנא תואיל בטובך לרדת לחדר האוכל ולהודיע שאנו לא נאכל היום צהרים במלון" בשמחה והוא כבר רץ למלא את הבקשה.

רותי שאלה את אמה אולי היא תקח איזה סוודר או של גדול כי יש חתיכת דרך אמנם לא ארוכה אך יש רוח מהים ויתכן שיהיה לה קר. לא מאמי אני לבושה מספיק וגם אבא את רואה הוא לובש סוודר דק מאחר והמזגן במלון הוא "טורבו" משהו משהו.

הם קמו והמתינו לאודי ולאחר דקות בודדות יצאו ארבעתם לעבר המסעדה "המפורסמת" בלשון אודי".

המסעדה אכן שכנה ממש קרוב ובהיכנסם המלצר הראשי ניגש ולחץ את ידו של אודי "ברוך הבא פרופסור רוזן כמה טוב לראותך ? בבקשה מכובדי פנה אל היתר אם אתם עם הפרופסור הוא ידוע בתור אנין טעם ואין מצב שלא תאהבו את מה שהוא עצמו יזמין לכולכם" בקשה גבירתי היפהפייה פנה לרותי "את שומעת מה חברי זה מכבר שאני אנין טעם ואוסיף עוד משהו לא רק בעניין גסטרונומייה חחחחחחחח" טוב חייך רב המלצרים זאת אינני יכול להרשות לעצמי לומר אך אם אמרת אז באמת הטעם שלך הולך ומשתבח. (כמו יין ישן הוסיף אודי!!).

הארבעה קיבלו שולחן פינתי והמנות החלו להגיע אחת אחרי השנייה. ראשית קיבלו בקבוק יין וארבעה גביעים (זה על חשבון הבית הודיע המלצר הצעיר והנאה שהגיש אותו לשולחן) אודי שאל אותו אתה המלצר שלנו ?

"כ אדוני!!! הוא שלף תשר נדיב והמלצר הודה לו מעמק הלב.

וכפי שאמרתי לשולחן זרמו מנות פיקנטיות עם שתייה קלה לחם אפוי במקום שהיה חם ופריך מאד ובסך הכל הייתה ארוחה טעימה כשכולם נהנו ושבעו.

רב המלצרים ניגש לאודי ושאל ? הכל בסדר פרופסור? בסדר ? זה לא מלה!!!! "ופי ועכשיו לגבי הקינוח תרשו לי להפתיע אתכם !! מגיע לי נכון?" "ודאי חברי היקר ענה לו אודי ואל שולחן הוגש וופל אמריקאי עם הר של גלידה והר גבוה יותר של קצפת ומעל לכל דובדבן , זה פשוט היה חבל לאכול כדי לא לקלקל את צורתו המהממת .של הוופל . ההורים נשארו מופתעים מצורת ההגשה של מסעדה זו והקינוח חבל"ז. האבא פנה לאודי וביקש ממנו שאת הקינוח שלו ושלא רעייתו אם אפשר לסדר לנו אותו בקופסא כדי שנקח איתנו למלון כי שנינו ממש מלאים". אין בעייה אבא'לה והוא ביקש מהמלצר שלהם שיכין את הקינוח בקופסא מתאימה כדי שיוכלו לקחת איתם.

המלצר מיד לקח את שתי המנוח ובמהירות הביא אותן למטבח להניח אותם בקופסא כדי לקחת הביתה.

רותי שאל אודי לך יש מקום לוופל או אולי גם אנו נאכל אחד "בשותף" ואת השני שיארזו לנו שנמשיך להתענג מטעמו גם בבית.

אודי מקובל עלי בהחלט. יופי מתוקה שלי ושב ונישק לה לשמחתם הרבה של ההורים.

המלצר חזר לשולחן והביא את הקינוחים ארוזים ואודי ביקש שיארזו עוד קינוח אחד כי "אנו מקנאים בהורים שלנו שהם יאכלו בבית ולנו לא יהיה בבית מה לאכול" כולם כולל המלצר פרצו בצחק כנראה קולני משהו כי הסועדים במסעדה הפנו מבטם לעבר השולחן שלהם.

רותי התחילה להתענג על הקינוח ואמרה "מאמי ואבא"לה אתם חייבים לטעום משהו כזה לא אכלנו לפחות אני" כשהמלצר חזר עם האריזה השנייה חייך לעברם ומיד חזר עם 3 צלחות ריקות" ואמר שאין מצב שסועד אחד יוכל לסיים את הכל ובדרך כלל מזמינים מנה אחת וכל הסועדים "אוכלים ממנה"

לאחר שאכלו ושבעו ביקש אודי מהמלצר להביא את החשבון והוא שאל חשבון אחד ? כן ודאי !!! אוקיי. במקום המלצר חזר רב המלצרים ושאל באם הכל נעם והיה לטעמם ? " "יוצא מהכלל אמר האבא וכולם אמרו שמטעמים כל כך טעימים מזמן לא אכלו.

"חברי היקר לחץ אודי את ידו אני מודה לך ואנו רק ממתינים לחשבון וניסע הביתה לירושלים." גבירותי, אדוני ופרופסור רוזן היקר לי מאד מאד אתם תצאו לדרככם ותזהרו בנהיגה ונקווה לראות אתכם שוב אצלנו" "בודאי ענה אודי אך בבקשה את החשבון"

"פרופסור רוזן אתה לא מתבייש לבקש חשבון האם לא מגיע לי ולו פעם אחת לארח אותך במסעדה לאור כל מה שאתה עשית בשבילי???? שלושתם היו המומים" אנא בקשה סעו לשלום. אודי לחץ את ידו בשנית והבטיח לו שיחזרו למסעדה זו בקרוב מאד ונזמין לפחות 100 מנות ???? אם זה לא עולה שוב פרצו כולם בצחוק רם וכולם הודו ורק אודי נכנס פנימה ונתן למלצר עוד תשר נדיב. "פרופסור רוזן המלצר החביב הזה הוא בני " !!! באמת וואו לא זכרתי עכשיו כשאתה מסב את תשומת לבי אכן זה היה הסטודנט המצטיין שלי נכון ? נכון מאד! הוא פתח משרדי עורכי דין עם 3 שותפים בחורים שלמדו גם אצלך ורק בימים שיש לחץ והוא לא עובד הלוא אני לא צריך להגיד לך שבימי ו' עורכי הדין לא עובדים אזי הוא מרצונו בא לעזור לאביו. "קרא לו בבקשה שנייה ביקש אודי" שלומי פרופסור רוזן רוצה לומר לך כמה מלים: שלומי? כן נזכרתי עכשיו היה לי הכבוד והעונג ללמד אותך שלומי היקר " הבחור הסמיק" אך אדוני אתה היית המנוף שלי כי בלעדיך ובלי כל השיעורים הפרטיים שלימדת אותי לא הייתי מגיע לאן שהגעתי והייתי צריך להיות מלצר מהמנין" אני מצדיע לך אדוני ומאחל לך את כל הטוב שבעולם. ושלומי אכן הצדיע לאודי ו"ברח מהמקום".

שלום חבר נפרד רב המלצרים מאודי.

וואלה מרגש נכון ??????????????

המשך יבוא


תגובות (1)

חחחחח גם לי נשאר הטעם;)
מהמם!
וזה ממש טוב שאת עושה אחד ארוך במקום מלא קטנטנים!!!!!!
:*

08/07/2011 09:28
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך