luve books
לעורכי האתר היקרים,זו אינה הודעה אלא פנייה לציבור.
בהצלחה לי.

רקע לסיפור+דמויות

luve books 04/07/2013 2809 צפיות 7 תגובות
לעורכי האתר היקרים,זו אינה הודעה אלא פנייה לציבור.
בהצלחה לי.

טוב,אז ככה.החלטתי לכתוב סיפור חדש בנוסף לאלו שאני מפרסמת כרגע באתר.
אני מאוד אשמח אם תציעו לי דמויות.
הסיפור מספר על עולם עתידני,שהוא כביכול מושלם.אין מחלות,אין פשיעה,כולם נחמדים אחד אל השני וכל הסגנון הזה.כל האנשים לבושים בלבן וחיים בהרמוניה.
אך,אין בעולם הזה רגשות.האנשים שחיים בו לא יודעים מה זה רגשות עד שמישהו זר,שנכנס לעיר שלהם,מפר את הסדר והשלווה ואת כל מה שהם האמינו בו.
אז,לגבי הדמויות.
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
תחביבים:
אני צריכה כמה בנים ובנות.
תודה לעונים.


תגובות (7)

שם (למרות שלא ציינת למעלה): גינדרה ליקוס (זאת בת)
גיל: 20
אופי: כמו שאמרת, חסרת רגשות… היא טובה מאוד בהנדסה ומעדיפה לעסוק בחישובים וכו' על פני כל דבר אחר, היא לא מסוגלת להיות בחברה, לא בן אדם נחמד במיוחד (לא שלמשהו אכפת…)
מראה: אישה קרה וחזקה, לא גבוהה ודי צנומה (היא לא נחשבת ליפה), שיער שחור, עניים אפורות חודרות וקרות, עצמות בולטות מדי
תחביבים: חישוב והנדסה, שקט ושינה, הליכה למרחקים ארוכים.

04/07/2013 14:36

אני רוצה בת ;)
שם : אביה
גיל : 18
תיאור חיצוני : שיער שחור פחם חלק וארוך , עיינים חומות מבריקות , גובה ממוצע , רזה, ריסים ארוכים וצפופים , שפתיים ורודות יפות

אופי : מצחיקה , רגישה , שקטה , מנגנת על כול כלי אפשרי , שרה , תלמידה מצטיינת , מושלמת בכול המובנים(כי זה עולם עתידני מושלם)

תחביבים : לשיר , לבשל , לנגן ,

אמ אשמח אם תוסיפי אותי זה נשמע סיפור ממש מעניין , אשמח גם אם תעשי שהדמות שלי מתאהבת ;)
בשביל זה אני יתן לך תיאור נוסף של בן – (אם באלך תשתמשי בו)

שם: קייל

גיל:21

תיאור חיצוני : שיער שחור פחם בתספורת מארינס , עיינים כחולות בהירות כמו קרח , ריסים ארוכות , גבוה שרירי וחזק ,

אופי: קשוח , לא מוותר בקלות , שונא מתחזים , מושלם ,

מקווה שתכנסי את הדמויות לסיפור ;))

04/07/2013 14:51

שם: ליאו אדמס (בן) -נתון לשינוי-
גיל: 16
אופי: בעקבות בעיות עם משפחתו מתדרד לפשע. הוא פורץ לחנויות, גונב מכוניות וזורק בנות בשביל הכיף. חסר רגשות ומרגיש שמותר לו הכל.
מראה: חתיך הורס, בעל אופנוע, יש לו קעקוע של דרקון על גבו ושרירים גדולים. שיער שחור ועינים כחולות כהות.
תחביבים: גניבת מכוניות, נסיעה על האופנוע, שינה ולהתמזמז עם בנות.

04/07/2013 14:57

וגם את יכולה להוסיף (אם באלך כמובן חחח) בחורה שהוא מתאהב בה וגורמת לו לחזור לדרך הישר. (אולי המישהו הזר שמגיע ומשנה את הכל)

04/07/2013 14:59

(בת):
שם: אם זה שמות לועזיים אז קייטלין ואם שמות ישראלים אז נועה.
גיל: 16
מראה: עיניים כחולות, שיער שטני, קצת רזה, שפתיים בצבע ורדרד.
אופי: מתחברת עם כולם, אוהבת לצחוק, טובת לב, מתחשבת, לא אוהבת לרכל על אחרים, נפגעת בקלות.
תחביבים: לרקוד, לצייר בעיקר, ולדבר המון עם חברים :)

04/07/2013 15:06

אגב, נשמע סיפור ממש יפה :)

04/07/2013 15:07

תודה רבה לעונים.
אני אשתדל לצרף את כל הדמויות.
וכן,אלו שמות לועזיים.קייטלין זה שם ממש נחמד.

04/07/2013 15:10
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך