shahaf
אוקיי אז שחף שלי נפלה היום בגלל אדיוט מהכיתה שלנו, אז הפרק הכפול זה כדי לשמח אותה קצת ושיכאב לה פחות..
שחף, אני מתנצלת שזה פרק כפול די קצר אבל הידיים שלי כואבות מלסחוב לך את התיק...
אז החברה הטובה שאני מקדישה את הפרק הזה לשחף!!
אז לנסיכה שלי אוהבת אותך!!!!!

רק דבר אחד.. 4+5 :)

shahaf 11/11/2012 889 צפיות 6 תגובות
אוקיי אז שחף שלי נפלה היום בגלל אדיוט מהכיתה שלנו, אז הפרק הכפול זה כדי לשמח אותה קצת ושיכאב לה פחות..
שחף, אני מתנצלת שזה פרק כפול די קצר אבל הידיים שלי כואבות מלסחוב לך את התיק...
אז החברה הטובה שאני מקדישה את הפרק הזה לשחף!!
אז לנסיכה שלי אוהבת אותך!!!!!

אחרי שאני וזאיין סיימנו לאכול, הוא בא איתי לחדר שלי..
התיישבנו על המיטה והדלקתי טלויזיה..
היה ראיון של הבנים..
"יש מצב להעביר ערוץ?? יש פה חלק שדיברתי עליי ועל פרי, ואני לא רוצה להיזכר בה או שאת תנסי להשוות את עצמך אלייה, כי את הרבה יותר טובה.." הוא אמר וחייך..
"בטח.. ואיך אני יכולה לא להשוות את עצמי לפרי?? היא כל כך יפה ואני סתם מכוערת.." אמרתי..
"את לא מכוערת, את מושלמת!! השיער החום החלק שלך נופל כל כך יפה על הכתפיים שלך, העיניים החומות הקטנות שלך שמכוסות בכל כך הרבה ריסים.. השפתיים המושלמות שלך, שגורמות לי להשתגע..
את מושלמת.." הוא אמר והדביק לי נשיקה..
"אני אוהבת אותך.." לחשתי..
"גם אני אותך.." הוא לחש בחזרה..
"אתה רוצה לדבר עם הבנים והבנות ונלך לטייל??" שאלתי אותו..
"בטח.." הוא אמר וחייג להארי בזמן שאני חייגתי לאלי..
"הלו??" שנינו אמרנו באותו זמן..
"אלי את רוצה לבוא עם לואי ונצא לטייל קצת?? אולי לראות סרט בקולנוע או לפארק הגדול.." אמרתי לאלי..
"בטח!! אני רק יגיד ללואי ונתארגן.. חצי שעה אני אצלך.." היא אמרה וניתקה..
"נו??" זאיין שאל אותי..
"הם באים.. מה עם אור והארי??" שאלתי..
"גם.. והם יודיעו לנייל ואד וליאם ואס.." הוא אמר..
"טוב אני צריכה להתלבש.." אמרתי וניגשתי לארון..
כשהסתובבתי עם הבגדים שבחרתי בידיים הוא עדיין שכב על המיטה שלי..
"אככמ.." כחכחתי בגרוני..
"מה??" הוא שאל לא מבין.
"אני צריכה להתלבש.." אמרתי..
"ו.." הוא שאל..
"אתה צריך לצאת אוליי??" אמרתי..
"אני לא חייב.." הוא אמר וחייך בשילוב ידיים..
"כן אתה כן.." אמרתי וסימנתי לו לצאת..
"אוקיי.." הוא אמר בחוסר רצון ויצא מהחדר..
לבשתי שורט שחור, טישרט לבנה, וסט עם פייטים כסופים וואנס שחורות עם שרוכים כסופים..
פתחתי את הדלת וזאיין נכנס..
סירקתי את שיערי ואספתי אותו לקוקו גבוה..
זאיין התיישב על המיטה בזמן שאני סיימתי להתאפר ולהסתרק..
שמתי מעט מסקרה וסומק, ומעט גלוס שקוף וענדתי עגילי יהלום צמודים, ושעון כסוף..
"אתה מתכוון ללכת להתארגן או משהו??" שאלתי אותו
"אני לבוש כבר!!" הוא אמר והצביע על הגינס הכהה והטישרט הלבנה שהוא לבש..
"אבל זה אותם בגדים מאתמול.." אמרתי..
"אני אלך להחליף.." הוא אמר בחוסר ברירה, יודע שאני לא אתפשר..
הוא חזר אחרי 5 דקות, לבוש בטישרט לבנה עם כיס שחור, וג'ינס שחור, וואנס לבנות..
אחרי שתי דקות גם אלי ולואי נכנסו לחדר שלי, ועשר דקות אחר כך גם נייל ואד, ליאם ואס, והארי ואור..
פרק 5:
"אז הולכים לפארק??" ליאם שאל..
"כן.. ואחר כך לסרט.." אמרתי..
"ואז לננדוס!!!!!" נייל הוסיף..
יצאנו מהבית שלי, והלכנו ברגל להייד פארק, שהיה קרוב במיוחד..
נכנסנו לחלק הצפוני, לכיוון פינת הנואמים והמארבל ארץ', לכיוון הקצה המערבי של רחוב אוקספורד.. (אם מישהו לא הבין על מה דיברתי תפתחו ויקיפדיה על הייד פארק ומארבל ארץ'.. כל מה שכתבתי על המיקום שלהם הוא אמיתי וקיימים מקומות כאלו..)
התיישבנו שם ודיברנו, ואחר כך המשכנו ללכת לכיוון המשחקים..
בזמן שהלכתי ראיתי שנייל ואד מחזיקים ידיים וכך גם אור והארי..
התקרבתי לאור ולחשתי לה " משהו לספר לי??" בשקט..
"אני והארי ביחד.." היא לחשה בחזרה וחייכה..
"מה את חושבת שהיה בין אד לנייל??" היא שאלה אותי..
"אני חושבת שהם ביחד.." אמרתי..
"אני אלך לבדוק.." המשכתי וניגשתי לאד…
לחשתי לה באוזן " משהו לספר לי??" בשקט אך היא עדיין שמעה אותי..
"אני ונייל ביחד.." היא ענתה וגם את פניה חיוך כיסה..
"יופי!! אפילו בטוויטר חפרו לו שתהיו ביחד!!" אמרתי לה קצת יותר מידיי בקול..
"על מה אתם מדברות??" נייל וליאם הצטרפו לשיחה..
"על זה שנייל ואד ביחד.." אמרתי קצת חסרת התחשבות בנייל ואד המסמיקים..
"מזל טוב!!" אס ואור קפצו על אד ואלי חיבקה אותה חזק אחרי שהן הרפו ממנה..
הבנים בירכו את נייל..
"אני חושבת שמגיע מזל טוב לעוד זוג חדש.." אמרתי ורק ליאם שמע אותי..
"מה?? גם את וזאיין?? זה היה ברור אתמול!!" הוא אמר והניח את ידו על כתפי..
הסמקתי קצת..
"גם, אבל אני מדברת על הארי ואור.." אמרתי וכולם הסתכלו על הזוג האדום לחלוטין..
זאיין בא וחיבק אותי חזק ממאחורה, מנחית נשיקה קטנה על עורפי ומניח את ראשו על כתפי (כמו בקליפ של וואן טינג שהוא עושה ללואי רק בלי להזיז את הראש, למי שלא הבינה..)
המשכנו ללכת מחובקים עד שהגענו לגן משחקים, ולואי והארי ישר רצו לנדנדות..
השתוללנו שם כמו ילדים בני ארבע וכמה אנשים שעברו שם ולא זיהו את הבנים הסתכלו עלינו כאילו היינו מטורפים..
כמה מעריצות באו וביקשו חתימה, ואפילו זיהו את אד, שתמיד מסתובבת עם הבנים, כי היא ונייל מכירים כבר 10 שנים..ואת אס, שהיא החברה הרשמית של ליאם כבר שבועיים והיו שמחות כשראו את נייל ואד מתנשקים, וגם את אס וליאם..
לואי ואלינור כבר היו מוקפים בבנות שדווקא רצו חתימות מאלינור ופחות מלואי..
הבנות שהקיפו את הארי ואור נראו מעט מאוכזבות כשראו שהם מחזיקים ידיים אבל היו נחמדות..
אני וזאיין ישבנו מחובקים על ספסל, וילדה בערך בת 7 או 8 ניגשה אלינו..
היא חיבקה את זאיין והצטלמה איתו, והוא חתם לה..
היא אמרה תודה והלכה..
ילדה בת 4 ואחותה הגדולה, בערך בת 14 ניגשו אלינו..
זאיין הרים את הילדה בת הארבע וחיבק אותה, ודיבר איתה קצת..
כן, זאיין מסתדר ממש טוב עם ילדים..
"מי את??" הילדה הגדולה יותר שאלה..
"זאת שחף, היא החברה שלי.." זאיין אמר..
"אבל חשבתי שאתה ופרי ביחד.." הילדה אמרה מבולבלת..
"אממ אני ופרי נפרדנו.. ושחף הייתה שם בשבילי כל הזמן ופשוט הייתי עיוור.. " זאיין אמר והניח את הילדה הקטנה על הרצפה..
הוא הצטלם איתן וחתם להן והן הלכו..
"אני אוהב אותך.." זאיין לחש לי באוזן והרים אותי מהספסל בשק קמח…
ניגשנו אל שאר הבנים שניפנפו למעריצות לשלום או היו עסוקים בלאכול את הפנים אחד של השני, כמו אד ונייל..


תגובות (6)

מדהים המשך אני ישמח אם תקראי את הסור שלי וזוכרת את הסיפור על נייל שאסתי כתבה בשמי זאת אני ומדהים תמשיכי!!

11/11/2012 14:06

ממש יפה!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!

12/11/2012 02:05

יואוווו איזה פרק מושללללםםםםם אני והארייי מחזיקים ידייים!!!! איזה פרק מושלם בלי שום קשר לזה חעחעח….
תמשיכי נסיכה מושלמת חולה עליייךךךך!!!!!❤❤❤❤❤❤

12/11/2012 05:51

יואווווו איזה פרק מושלמי!!!!!!!!!!!
אני ונייל ביחד אוהבת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!
השבוע אין לי כ"כ הרבה זמן לכתוב פרק חדש כי שי לי מלאמלא מבחנים ואתמול שחררו אותנו מוקדם ובאתי הביתה לכתוב פרק חדש ואז אמא שלי התקשרה אליי ואמרה לי שאח שלי הקטן בבית חולים את אתמול כל היום הייתי יחד איתו בבית חולים וחזרתי רק היום בבוקר…
טוב דיייייי עם החפירותתתתת
בפרק הבא שחף את משתתפת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וקראת את הפרק החדש שלי???????????????????????
שהעליתי שבוע שעבר??????????????????????

12/11/2012 07:16

אמממ אז ככה אני יודעת שזה ישמע דבילי ואינלי כוח עכשיו והמוח שאינלי לא עובד אז אני אנסה…….3>
הם היתקדמו אל עבר הבית…….
ואז זאיין אמר מה הילדה הקטנה אמרה עליו ואז מישו יואמר שזה באמת מוזר ><
שהוא ופרי ניפרדו

ואחר כך …. אינלי מושג נסיכה חיחיח❤❤❤❤אולי שהם יעשו ערב אמת או חובה או שהם יילכו לסרט וכל המעריצות יאמרו דברים רעים לשחף או לזאיין( סורי )
ואז העלילה תמשיך

חוץ מזה אני בטוחה שאפשר לקחת השראה מאיזה פרק של מישו אחר…. כתיבה מהנה
והכי חשוב תמשיכיייי את הכלללל
כי אני מתה על הסיפורים שלךךך יא נסיחה אחת!!!!❤❤❤❤

15/11/2012 12:58

מדהים מדהים מדהים!
אני לא מאמינה שפספסתי את הפרקים המדהימים האלו בגלל לימודים מפגרים , אני ממש אוהבת את הסיפור המושלם הזה ובכללי את הכתיבה הקלילה אבל המקצועית והמיוחדת שלך 3>
ממש ממש התגעגעתי לך ולכולןן!! :))
תמשייייכיייייייייייייי!!!!!!
איזה חמודים הםםםםםD:

15/11/2012 14:30
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך