shahaf
מקווה שאהבתם!!!! אני באילת וממש כיף פה!!!!!
מקווה שיהיה יום שקט ובלי אזעקות לכל הארץ!!!!

רק דבר אחד.. 6+7:)

shahaf 16/11/2012 966 צפיות 22 תגובות
מקווה שאהבתם!!!! אני באילת וממש כיף פה!!!!!
מקווה שיהיה יום שקט ובלי אזעקות לכל הארץ!!!!

אחרי שהצלחנו להפריד את אד ונייל מהפרצופים אחד של השניה, חזרנו ללופט..
משם נסענו לקולנוע..
כשהגענו ליאם ונייל ניגשו לקנות כרטיסים, ואני ואס ניגשנו לקנות פופקורן ושתיה..
נכנסנו לסרט "פעילות על טבעית 4" שאס וליאם התחננו שנראה..
האמת, אני רציתי דמדומים 4 חלק ב' אבל הבנים התנגדו, בטענה שיש שם יותר מידיי חתיכים..
אור מיד חיבקה את הארי ואמרה שאין יותר חתיך ממנו ומיד אד קטעה אותה, אומרת שנייל יותר חתיך ממנו, והן התווכחו ככה עד שנייל החליט להשתיק את אד בדרך יצירתית במיוחד, לנשק אותה..
לא ראיתי חצי מהסרט, הוא ממש מפחיד אז קברתי את הראש בתוך כתפו של זאיין, מציצה מידי פעם..
כשהסרט נגמר נסענו לננדוס..
התיישבנו שם ונייל התחיל להזמין לכולם, כי הוא מכיר את ננדוס הכי טוב..
אכנו ונהנינו מכל רגע, לנייל באמת יש טעם טוב באוכל, וגם בבנות, אד היא אחת הבנות הכי מדהימות שהכרתי..
היא מצחיקה אותי כל פעם מחדש והחיוך שלה פשוט מושלם…
גם אס ממש יפה, עיניים שחורות כמו שלה לא ראיתי מעולם, הם נוצצות ונראות כמו אבנים יקרות, ומדגישות את השיער השחור הגלי והפרוע שנח לו על כתפיה..
אור, היא ממש דומה לי, עיניים חומות ושיער חום כהה, לא חלק ולא מתולתל..
היא ממש מקסימה, חוץ מהעובדה שהיא מדברת בטלפון שעות, וחופרת הרבה..
ואי אפשר לשכוח את האהבה הבלתי נפסקת שלה לעוגיות..
אחרי שחזרנו ללופט מננדוס, השעה היתה כבר 22:00 והלכנו לישון..
כל אחד בדירה שלו: אור הלכה לבית שלה, שהיה במרחק שני בתים מהלופט, אס נשארה לישון אצל ליאם, אד הלכה לדודים שלה, שגרו ממול ללופט, אפילו שנייל התחנן שהיא תישאר..
זאיין הלך לדירה שלו, אלי ולואי לשלהם, גם הארי, ואני הלכתי לדירה שלי ושל ההורים שלי..
החלפתי לפיג'מה ונכנסתי לישון..
התעוררתי בבוקר, בערך בשעה 9, והרחתי פנקייקים..
התארגנתי ולבשתי את זה:http://www.polyvore.com/cgi/set?id=63422832
כשיצאתי מהחדר שמעתי ציחקוקים, וכמו שניחשתי, אלי ולואי ישבו ביחד עם דביר והורי בשולחן ואכלו פנקייקים..
התיישבתי ליד אלי והעברתי לצלחת שלי שתי פנקייקים, ומזגתי לי מעט סירופ מייפל מעליהם..
אחרי שסיימנו לאכול הלכתי עם לואי ואלי לדירה של ליאם, שם ישבו כולם מדברים..
"היי.." זאיין אמר ונשק לי נשיקה קטנה ומתוקה, הושיב אותי עליו..
"היי.." החזרתי והמשכתי לדבר עם כולם עד שהארי הפסיק את המהומה שהיתה והשתיק את כולם..
"אככממ.." הארי כחכך בגרונו והתחיל לדבר..
"אני החלטתי שאנחנו צריכים לעשות משהו מיוחד באלבום הזה, אז שחף אנחנו נשתמש בשיר שכתבת בטוח באלבום ומצאתי שיר שנייל כתב ואני חושב שגם הוא צריך להיכנס לאלבום..
"מה??" נייל קפץ ועינייו התרחבו..
"איך מצאת את השירים שכתבתי??" הוא שאל בפליאה..
"שירים?? אני מצאתי רק שיר אחד.. יש עוד??" הארי אמר..
"לא אין עוד.." נייל אמר מסתיר משהו..
"אוקיי.. נייל אתה יכול לנגן את השיר הזה??" הארי אמר לנייל והושיט לו דף שהיה בכיס האחורי של מכנסו.
פרק 7:
נייל הביא את הגיטרה שלו והתיישב ליד אד והארי, והתחיל לנגן…
הארי הביא לכל הבנים שכפול של הדף וסימן לזאיין להתחיל..
"can't believe your packing your bags, trying so hard not to cry..
had the best time and now its the worst time, but we have to say goodbye" זאיין התחיל ונשמע כמו מלאך..
הארי המשיך אחריו:
"don't promis that your gonna write' though promis that you call, just promis youll wont forget we had it all.."
ואז הוא סימן לנייל לשיר את הפזמון ונייל שר:
"cuse you were mine for the summer, now we know it nearly over, feels like snow in september but I allways will remember.."
ואז הם כולם שרו את ההמשך של הפזמון,..
משם לואי המשיך:
"wish that we could be alone now if could find some place to hide,
make the last time, just like the first time, push a button and rewined.."
ואז ליאם המשיך:
"don's the word that on your lips, don't look at me that way
just promis youll remember when the tidy is gray.."
ונייל שוב שר את הפזמון, ואת סופו ביחד עם כולם..
ואז זאיין המשיך:
"so please don't make this any harder, we can't take this any farther,
and I know theres nothing i wanna change, change.."
ואז נייל שוב שר את התחלת הפזמון,וכל הבנים המשיכו ביחד איתו, חלקם בהרמוניות וחלקם בקולות רקע..
וכך נגמר השיר..
כל מה שיכולתי להוציא מהפה היה רק "וואו.." וכמוני גם אד, אס, אור, ואלי..
"נייל מתי כתבת את השיר הזה?? אף פעם לא הראית לי אותו.." אד חזרה לעצמה…
"אממ כתבתי אותו די מזמן, אחרי שחזרתי מהמחנה קיץ בכיתה ח', כשאני ואיימי נפרדנו.." נייל אמר די מתבייש..
"אבל אמרתי לך לכתוב שיר על איימי ואמרת לי שאתה לא רוצה, אני רוצה קרדיט על השיר הזה!! אני אמרתי לך לכתוב אותו!!!" אד קפצה, למרות שהיא ונייל ביחד, היא בכלל לא מקנאה שנייל כתב שיר על איימי, האקסית של נייל, אולי בגלל שהיא ואיימי היו חברות טובות..
"האמת שכתבתי אותו לפני שסיפרתי לך על מה שהיה, אז זה לא רעיון שלך אבל אם יש למישהי מכן רעיון לשפר את זה היא תהיה חלק מכתיבת השיר מבחינתי.." נייל אמר..
"אממ אני חושבת שבקטע של הסוף, כשאתם שרים בהרמוני לואי צריך לעשות משפטים חוזרים כאלו.. וגם זאיין, זה יתן עוד נפח לחלק הזה.." אור אמרה…
"כן.. והחלקים של הפזמון בסוף, שזאיין יתן הדגשה על המשפט האחרון.." אלי הוסיפה..
"וליאם ישיר בטון אחד נמוך יותר, שהקול שלו יהיה יותר עמוק.." אס הוסיפה..
"מאמי אני לא חושב שאני יכול לשיר נמוך כל כך.. במיוחד לא אחרי אתמול.." ליאם אמר וקרץ לאס שנהייתה אדומה כמו עגבנייה..
"יש למישהי מכן רעיון איך לקרוא לשיר??" נייל שאל..
"אממ זה כל כך ברור.. summer love" אמרתי..
"אד משהו להוסיף כדי שגם את תהיי ברשימת הכותבים והמלחינים??" נייל שאל את אד..
"אממ אני חושבת שבפזמון האחרון הארי ישיר ביחד איתך, אבל בטון נמוך יותר, ואז יהיה עוד נפח לחלק הזה.." היא אמרה מחייכת..
"מעולה בנות!! אז עכשיו כולכן חלק מכתיבת השיר!!" נייל קפץ וחייך חיוך גדול..
"בואו ננסה את זה עם כל השינויים.." זאיין הציע והם שרו עוד פעם, עם כל ההצעות שלנו, ונשמעו אפילו יותר מדהים..
"אוקיי אתן ממש טובות בלשפר שירים!!!" לואי אמר והדביק לאלי נשיקה בלחי..
המשכנו לדבר שם ולשפר את השיר עד הערב..


תגובות (22)

אני יודעת שהפרק משעמם אבל זה לא סיבה לא להגיב!!!!!

16/11/2012 07:37

שחף אני לא מגיבה כי אני לא קוראת את זה ואתצ הסיפור השני גם ככה יש לי עומס היתחלתי ליקרוא את זה ואני בפרק 4 אז אני יגיב שאני יקרא אבל אנ בטוחה שזה מושלם ולא משעמם!

16/11/2012 07:39

יאו מוושלם תממשיכיי מהר ותקראי את שליי

16/11/2012 07:42

איזה חמודה את!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לאב יו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותמשייייכייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הייתה היום עוד אזעקה:((

16/11/2012 07:56

חח אד לוב יו טו!!!
אסוש מקווה שכשיהיה לך זמן פנוי את תשלימי!!!
תודה לכל מי שקורא את הסיפורים שלי בכל מקרה!! שתהיה שבת שקטה!!!

16/11/2012 08:37

איזה שיר זה?

16/11/2012 10:19

זה Summe love
וזה מושלמיייייייייייייייייייייייי
והפרק בכלל לא משעמם נהנתי מכל חלקקק!!!!!!!!!!!! ותיארת אותי בדיוק חיחיחח רק שאני דבוקה לאייפון וצורחת כמו משוגעת אבל לא משנה
אני רוקדת את השיר הזה ועוד כמה שאני חוזרת מההפסקוש אני ליד הלוח שכל הכיתה מסתכלת ואני מתחילה לרקוד ולשיר להלהלהללהללההלללההה לא אכפתי לעיי מה אומרים להלהללהלהללללהללהההההה בנים הם מעצבנים במיוחד הכינויים שלהם ! ררר
ושילדים יזהרו ממני שהם קוראים לי באמצע השיר ואומרים לי דברים לא יפים על הארי כי אתם תחטפו מכות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תיזהרווווו ממנייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ><

♥♥ תמשיכיייי מושלמימימיממימימייייייייייייייייייייייייייייי
יפהפהפרהצלגהצמלגהצ חופרת אההה ושחף

אמרו מלפני כמה זמן שנפל טיל בבאר שבע על דירה /בית וממש נבהלתי ישר חשבתי עלייך להבדיל אלף הבדלות וישר רצתי למחש לראות אם את מחוברת אבל אמרת שאת באילת אז אני לא דואגת

ואימלההה אני בקושיייי ישנה אני מתה מפחדדדד! :I

16/11/2012 10:28

**השיעור :]

16/11/2012 10:29

תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/11/2012 11:54

תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/11/2012 11:54

השלמתי פערים!
מושלם מחכה להמשך ואני ישלים בסיפור השני אותו בכלל עוד לא קראתי חח אני יתחיל עוד מעט מחכה להמשך ותושבי הדרום ואזורי תהיו חזקים!

17/11/2012 00:12

אסתי הסיפור השני על הארי..
אני מקווה שתאהבי אותו..

17/11/2012 00:21

הקישור לא עובד, אבל אני ישמח אם תעלי את הפרק מחדש או פשוט תשלחי לי אותו לאימייל הבא: [email protected] אני אשמח מאוד לעזור לך ואני מקווה כי את נהנית לקרוא את הסיפורים שלי :)

17/11/2012 02:44

וענבר, את במקרה ממיתר??

17/11/2012 02:45

אל תדאגי… גם ככה אין לי ממש מה לעשות.. תרשמי לי כששלחת.. זה יקח הרבה זמן אם תעלי אותו מחדש..

17/11/2012 02:49

חח מיתר זה ישוב ליד באר שבע.. בערך 20 דקות נסיעה..

17/11/2012 02:49

ענבר ראית שהחזרתי לך תשובה?? פשוט כתבתי מחדש את הסיפור ואת תראי את ההערות דרך קריאת הסיפור :)

17/11/2012 04:29

ברור שהיא יותר גרועה מעופרת יצוקה, בכל החודש שהייתה עופרת יצוקה נפלו אותם כמויות של טילים כמו ביום הראשון של עמוד ענן רק בבאר שבע!!!

17/11/2012 08:16

שחף תקראי מה שרשמתי בפרק שלי אני חצי מתה עם הכל!!!!! ובטח גם אתתת אימלההה אני בשידור חייי אזעקההה!!!

17/11/2012 08:22

מתי את ממשיכהההה?! כתבת כבר פרק?❤❤

17/11/2012 11:15

לא, אני יכתוב מתישהו מחר או מחרתיים, כי היום אני מעלה את צעירים לנצח שלא העלתי לאחרונה הרבה ממנו..

17/11/2012 11:18

תמשיכי זה מושלם!!!!

18/11/2012 23:41
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך