אלינור
ידוע לי מראש שהפרק קצרצר אבל פשוט לא הייתה לי השראה בשיט
הפעם אני ממש מקווה שתאהבו ♥

רק ידידים- פרק 11

אלינור 31/07/2012 1038 צפיות 13 תגובות
ידוע לי מראש שהפרק קצרצר אבל פשוט לא הייתה לי השראה בשיט
הפעם אני ממש מקווה שתאהבו ♥

קמתי בבוקר לצד דילן ושאר החבורה, כולנו נרדמנו על הרצפה. ניסתי להעיר אותם, אבל זה היה ממש קשה. ניערתי את דילן "קום כבר" אמרתי, "מה?" אמר דילן בישנוניות. "אתה באמת מצפה ממני, להיות ערה לבד" אמרתי. "אוקי, הנה אני ער" אמר דילן וישב, "קריסטין,קריסטין קומי" אמרתי וניערתי את קריסטין. "מה?, מה?" אמרה קריסטין, "קומי ותעירי את כריס" אמרתי.

הלכתי לשירותים, וכשחזרתי כולם היו ישנים, אולי עדיף שאני אחזור לישון. חזרתי לישון במקומי ליד דילן. לאחר זמן לא ידוע, אמא של קריסטין נכנסה לחדר והעירה את כולנו לארוחת בוקר וכולנו הלכנו לצחצח שיניים. תודה לאל שלפחות אמא של קריסטין הצליחה להעיר אותם.

מן צחצוח השיניים עברנו לארוחת בוקר פנקייקים "פנקייקים, יאמי!" אמר כריס, "היי תשאיר משהו" אמרתי בזמן שכריס עורם פנקייקים על צלחתו. כולנו ישבנו ודחסנו פנקייקים.

כאשר סיימנו לאכול את ארוחת הבוקר, הלכנו לשים את תלבושות בית הספר, אני מקווה שלא יהיה שקט מביך בגלל המצב ביני לבין דילן, הובן כי המצב הולך להיות פחות מביך. כי כריס וקריסטין החליטו שאמא של קריסטין תסיע אותם ,ומישהו חייב לנסוע באוטו של דילן ואני החלטתי שאני נוסעת עם דילן.

אני ודילן נכנסנו לתוך הרכב "מצטערת שהערתי אותך מוקדם בבוקר" אמרתי בקול שקט, "זה בסדר" ענה דילן והניע את הרכב, "אממ… דילן אני יכולה לבקש ממך משהו?" אמרתי
"את יכולה לבקש כל דבר" אמר דילן וחייך אליי, "אתה יכול לשבת לידי היום?" אמרתי. "כן אני ישמח" אמר דילן. אחרי נסיעה קצרה הגענו לבית ספר כמה שניות לפני שהמורה נכנס איכשהו הגנו לפני קריסטין וכריס. אני ודילן התיישבנו זה לצד זה.

כריס וקריסטין נכנסו לכיתה, והתיישבו אחד ליד השנייה. המורה נכנס, וישר התחיל לכתוב על הלוח. והכריח את כולנו להעתיק כל אות ואות, שהוא רושם, אני ודילן הפשלנו שרוולים.
ואז ראיתי שלדילן יש סימנים על היד הימינית, בדיוק כמו שיש לי על היד השמאלית. ניסיתי במאמצים גדולים, לא להסתכל על ידו הימינית, ולנסות להבין מה קרה שנוצרו הסימנים האלו.

דילן ואני ארזנו את חפצנו ברגע שהשיעור הסתיים, ברגע שסיימנו לארוז את חפצינו גררתי את דילן עד שהגענו לנקודה נסתרת באחת מפינות המסדרון. "מה זה?" שאלתי בקול רועד, והצבעתי על ידו הימינית של דילן שרווליו היו עדיין מורמים. "אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו, ואם מדברים על סימנים על הידיים מה זה?" אמר והצביע על ידי השמאלית. "חתכתי את עצמי, הייתי חותכת את עצמי, הקיץ האחרון שעבר עלי לא היה כל כך מוצלח" אמרתי והשפלתי את מבטי, היה לי כול כך קל להיחשף בפני דילן לקח לי שבועות לספר לכריס, שלחתוך את עצמי זה משהו קבוע. "טוב, אני יספר לך מה זה. אני גם הייתי חותך את עצמי, שנאתי את עצמי, את הצביעות שלי, את איך שאני מתנהג, וכפיתי את ההתנהגות הזאת על עצמי. בשיא טיפשותי כמעט כל ערב לפני שהייתי נוסע למסיבת ליל שישי, הייתי חותך את עצמי" אמר דילן. "וואו אנחנו ממש אחים לסכין" ניסיתי להתבדח, דילן חייך אליי. "אני מרגישה הקלה גדולה לספר לך את זה" אמרתי, "אני מרגיש בדיוק אותו דבר" אמר דילן.

הלכנו למאחורי בית ספר. המקום הקבוע שלנו וחיכתה לנו הפתעה לא קטנה…
קריסטין וכריס התנשקו אני ודילן לא היינו מופתעים יכלנו לראות את זה קורה, הלכנו לצד כדי שלא ייראו אותנו ואמרתי "אני מתערבת איתך שקריסטין תספר לי על זה לפני שכריס יספר לך", "נראה לך, שהיא תספר לך. כריס מספר מתי הוא נושם, הוא יספר לי את זה" אמר דילן בבטחון. "התערבנו, אם אני מנצחת אתה עבד שלי לשבוע" אמרתי "ואם אני מנצח, אני רוצה נשיקה על השפתיים" אמר דילן.


תגובות (13)

יפה תמשייכי

31/07/2012 13:14

אעאעאעאעאעאע..מ-ד-ה-י-ם-!
משום מה באלי שדילן ינצח בהתערבות [מוחחעחעחעחע]

31/07/2012 13:26

תודה רבה לכן =]

31/07/2012 13:29

עכשיו שמתי לב את רוצה שדילן ינצח כמה מתיע את מול כתבת או יותר נכון התבכיינת
'לא רוצה!!!!!!
לא רוצה שהיא תהיה עם דילןןןןן!
אני רוצה שהיא תהיה עם כריס !!!!!
ותמשיכי מהר!!!!'

את ממש אוהבת סימני קריאה

31/07/2012 13:52

חחחח אני רוצה שמלאני תנצח..מוחעחעחעחע!
זה יהיה מצחיק בטירוף..חחחח

31/07/2012 14:05

איזה פרק אדיר!!!!!!
עכשיו אני אוהבת שהיא ודילן ביחד כזוג.אבל בלי שום קשר…אני גם אוהבת את כריס.
אני מתה להמשך!!!!!!הלוואי שדילן יזכה בהתערבות ואז תהיי נשיקה!!!!!
יאלה…אני רוצה לראות המשך!
אוהבת:)
נ.ב – גם אני מכורה לסימני קריאה!!!!!!!!!

31/07/2012 14:06

אההההה תמשייכי

31/07/2012 14:12

מרים- נראה לי שאני יעשה הגרלה כל פעם שאני חושבת על מי ינצח יש תסריט מוזר בראש

לילוש-לילוש תודה רבה לך אם אני ייראה יותר מידי סימני קריאה ביום אחד אני יתחיל להשתמש בהם באופן קבוע העיקר שבעיית כריס-מלאני נגמרה

[הם לא זוג ואני לא חושבת שהם יהיו לפחות לא כרגע]

31/07/2012 14:12

מורייה- אני מקווה שתהיה לי השראה בזמן הקרוב

31/07/2012 14:40

תמשיכי ומהר
אני רוצה פרק מחר XD

31/07/2012 15:20

תמשיכיייייי 3>

01/08/2012 11:07

אני רוצה היום פרק נוסף היום ♥

01/08/2012 12:02

חחח יואווו רק עכשיו שמתי לב שהגבת לי..חיחיחי
לא ראית שכתבתי-*משום מה*??
זה אומר ששיניתי את דעתי..מה אני יעשה??? לא באלי שהיא תידחף בין כריס לקריסטין הזאת!!

02/08/2012 06:15
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך