אלינור
מקווה שתאהבו :)
(לא הפרק הכי מוצלח שלי =[ )

רק ידידים- פרק 4

אלינור 20/07/2012 929 צפיות 13 תגובות
מקווה שתאהבו :)
(לא הפרק הכי מוצלח שלי =[ )

קמתי לקחת את הכוס של השתייה, כדי להירגע. חשבתי שאני עומדת להתמוטט מכל המחשבות שעברו בראשי, שתיתי מן המיץ ואמרתי "אתה רוצה את הכוס שלך?". "לא, אבל יש לי רעיון בואי נשחק ווי טניס. אני יודע שאת חולה על זה" אמר כריס. "טוב, אתה יודע למה אני חולה על המשחק הזה?" אמרתי. "למה?" אמר כריס, "כי אני תמיד אבל תמיד מנצחת אותך" אמרתי וחייכתי.

"נראה כבר בקשר לזה" אמר כריס, הוא הלך לכיוון השידה והוציא שני שלטים. "תפסי" אמר כריס וזרק לכיוון ידי את השלט. "אני הולכת לנצח" אמרתי וקיפלתי את שרווליי, הסתכלתי לכיוונו של כריס הוא היה נראה כאילו הוא קפא במקומו. "כריס הכול טוב?" שאלתי, "מה זה על היד השמאלית שלך מלאני?" שאל כריס.

"זה סימנים מהפעם האחרונה ש….." אמרתי אך כריס קטע את דברי "אלו לא יכולים להיות הסימנים מהפעם שעברה, כי הם נעלמו ואת יודעת את זה. אני לא מאמין אחרי שהבטחת שתפסיקי לעשות את זה, חזרת לעשות את זה אני לא מאמין". "אתה לא יודע איך זה להיות אני כריס, אז אל תנסה להאשים אותי. אתה לא בילית את הקיץ האחרון שלך בלבכות במיטה, כי שמעת את ההורים שלך רבים" אמרתי בכעס.

"אני לא מאשים אותך, ואת יודעת את זה, אבל את חייבת להפסיק" אמר כריס, "ההרגשה הזאת של המתכת הקרה, שורטת את עורי גורמת לי לדמם זה גורם לי להעלים את הכאב, להנאה, להקלה, לרוגע" אמרתי תוך כדי ליטוף ידי השמאלית. "פעם שעברה אני מצאתי אותך מעולפת, והיד שלך דיממה אני לא מוכן לקחת עוד סיכון, את כמעט מתת" אמר כריס. "אז נו, הייתי מתה להורים שלי בוודאי לא יהיה אכפת במיוחד לאחים שלי שתומכים בכל מי שגורם לי להרגיש מנודה" אמרתי. "אבל לי כן אכפת, ואני לא ייתן לזה לקרות" צעק כריס.

מעדתי לאחור, כריס היה היחיד שבאמת אכפת לו ממני.צעדתי לכיוונו של כריס, חיבקתי אותו וקברתי שוב את ראשי בחזהו. "סליחה, אני מצטערת אני פשוט טיפשה, ואני מפילה עליך את כל הבעיות שלי, אני מצטערת, סליחה" אמרתי. "אין לך על מה לבקש סליחה" אמר וליטף את שיערי. "אני רק רוצה שתבטיחי שלא תעשי את זה יותר והפעם באמת תפסיקי" אמר כריס. "אני מבטיחה" אמרתי והרמתי את ראשי

"אני חושבת שעכשיו נפנה לצד העצלן שלנו ונפנה לטלוויזיה כדי לראות סרט" אמרתי, "יופי, איזה סרט באלך?" שאל אותי כריס. "אמממ…… פרדי קרוגר החידוש, זה לא באמת מפחיד זה תמיד מצחיק אותי איך שהוא עושה ממנה שואב אבק" אמרתי ושנינו צחקנו , התיישבנו על הריצפה לכריס ולי יש אותה בעיה פשוט מכורים לריצפה וצפינו בסרט.


תגובות (13)

פרק מאד מוצלח ואהבתי לקרוא אותו תמשיכי ממני בקי ♥

20/07/2012 23:58

תודה רבה לך בקי ♥

21/07/2012 12:32

רק ידידים פרק 4 הועלה

21/07/2012 12:52

איזה פרק יפה..(=
למה היא עושה לעצמה את זה?..O_0
יווו התיאור של המתכת הקרה ששורטת את עורה..וואיי זה צמרר אותי לגמריי!

21/07/2012 13:00

תודה לך לינור ♥
דרך אגב אני מקווה בשבילך שהעלת פרק חדש

21/07/2012 13:01

חח..כן העלתי!

21/07/2012 13:58

פרק מהמם:)
אני ממש אוהבת את הסיפור וזה היה פרק טוב!!!
תמשיכי מהר מהר מהר….
התיאורים שלך מדהימים!!!!!
אוהבת:)

21/07/2012 15:58

תורה רבה לך לילוש =]

21/07/2012 16:02

*תודה

21/07/2012 16:03

רק ידידים- פרק 5

22/07/2012 11:20

איזה חמוד כריס!!

24/07/2012 08:55

ממש יפה,אוהבת את כריס ♥♥

24/07/2012 08:58

תודה רבה =]

24/07/2012 09:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך