דורון-הבת
צום מועיל וגאולה שלמה לכולם...

רק צדק-פרק 10

דורון-הבת 16/07/2013 532 צפיות 2 תגובות
צום מועיל וגאולה שלמה לכולם...

סיימנו את המעבדה לפני כולם והתחלנו לסדר ולנקות את העמדה, אלכסנדרה שתקה במשך כל הזמן הזה ונראתה מהורהרת, היא אפילו לא העירה הערות עוקצניות (!), היא הגניבה לעברי מבטים והמשיכה לחשוב.
הצלצול הגיע והרמתי את התרמיל שלי מהרצפה, הלכתי אחרי הגברת סינאי וראיתי שגם אלכסנדרה הלכה איתי לכיוון של המשרד שלה.
"תודה שהגעת," אמרה הגברת סינאי והורתה לי לשבת מולה, הדלת נסגרה מאחורי ואלכסנדרה התיישב לצידי. "תודה גם לך גטלין."
"אפשר לקבל את המחברת שלי?" שאלתי והבטתי בגברת סינאי בציפייה.
"עוד לא," ענתה והכניסה אותה למגרה של השולחן שלה.
"אבל אני צריך אותה, היא שלי!" אמרתי בכעס.
"קודם כל אני צריכה לדבר איתך, איתכם, על זה," ענתה.
"אני לא מבינה מה אני קשורה לעניין," אמרה אלכסנדרה ונעצה את ענייה המפחידות מאוד בגברת סינאי.
"את תגלי בקרוב," אמרה הגברת סינאי והעבירה את מבטה בנינו. "אני חייבת לציין לפני שאני מתחילה שכל מה שיאמר עכשיו הוא סודי בהחלט ואסור לכם בשום פנים ואופן ודבר עליו עם אנשים אחרים שאינם קשורים לעניין," פתחה ואמרה בקול קשוח. "כשקראתי במחברת שלך לא יכולתי שלא לשים לב שאתה משתמש בכמה וכמה חומרים וכלים נדירים מאוד שכדי להשתמש בהם צריך רישיון מיוחד."
"ויש לי כזה," אמרתי והוצאתי אותו מהתא הצדדי של התרמיל שלי. היא בחנה אותו בעיון והנהנה.
"וזה מה שהוביל אותי להבנה שאתה עורך את המחקר שלך עם גב משפטי ומדיני. עד כמה שידוע לי, הקשר היחיד שיש לך עם המערכות הללו הוא דרך אחותך הגדולה וזה מה שהוביל אותי לחשוב שאתה חלק מפרויקט הג'יני," אמרה הגברת סינאי ובחנה את הבעות פני. אין ספק שהיא הפתיעה אותי, בחיים לא דמיינתי לעצמי שדווקא הגברת סינאי תדע על הפרויקט הסודי מאוד הזה שאני לוקח חלק בו כבר כמה חודשים. אלכסנדרה לעומתי לא הייתה מופתעת, אין ספק שהיא שמעה על הפרויקט בעבר או משהוא כזה, היא רק הביטה בי בחוסר אמון.
"ולמה שפרויקט הג'יני יעסיק אחד כמוהו?" שאלה אלכסנדרה את הגברת סינאי אבל לא הסתכלה עליה.
"בגלל היכולות הבלתי נתפסות שלו והרקע האישי שמתאים," ענתה הגברת סינאי.
"ולמה אני לא ידעתי על החברות שלו? אומנם שחשדתי בזה אבל בהחלט לא ידעתי," אמרה אלכסנדרה והמשיכה להביט בי. אלכסנדרה היא חלק מהפרויקט? הייתי בהלם, בזה אני בכלל לא חשדתי.
"כי כמו שאת יודעת, על מנת לשמור על בטחון המשתתפים הם לא יודעים אחד על השני," ענתה הגברת סינאי בקור. "עכשיו אתם יודעים אחד על השניה, לכן בתור אחת מהמנהלות של הפרויקט אני יכולה להכריז עליכם כצוות. זה אומר שאתם מקבלים ממני פתור ישיר מכל מטלות השיעור כדי להמשיך לעבוד על הפרויקט, אתם תקבלו חדר מעבדה נפרד ותעבדו בו בסודיות מוחלטת! אלכסנדרה, את תורישי את התחקיר שלך למגויס חדש ותצטרפי לקריסטין למחקר שלו וזה מסיבה פשוטה מאוד, הפרויקט של קריסטין מתקדם בהרבה מהפרויקט שלך. בקשר אליך קריסטין, אני אברר מי מנהל הפרויקט שמעליך ואעדכן אותו לגבי זה, נכון לעכשיו אתה עובר תחת חסותי," אמרה ושחררה אותנו לדקה האחרונה של ההפסקה, מספיק כדי לרוץ לשיעור ספרות שלמזלי היה בלי אלכסנדרה.


תגובות (2)

צ׳ום מועיל

16/07/2013 05:01

תמשיכי.
אני לא צמה בעצמי,אבל מאחלת לך צום קל.

16/07/2013 05:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך