דורון-הבת
וכאן מתחיל הסיפור האמיתי...

רק צדק-פרק 12

דורון-הבת 17/07/2013 1069 צפיות תגובה אחת
וכאן מתחיל הסיפור האמיתי...

נקודת מבט דילן:
היה פיצוץ. הייתי במרחק של שני רחובות מהמקום של הפיצוץ, אפילו שם הרגשתי את ההדף. בהתחלה חשבתי שהוא היה בבית הספר האזורי ואז גיליתי שהוא היה ממש ליד, מרחק של רחוב או שניים. אין לי הרבה ניסיון עם חומר נפץ אבל הבנתי שמדובר במשהוא ממש רציני, רצתי לשם וחצי רחוב היה הרוס לגמרי, בשני הצדדים הבניינים היו הרוסים, כל הקיר ירד ובפנים הכל היה הרוס וחרוך, פיגוע רציני אפילו לימינו. כנראה שזה לא היה פיגוע התאבדות, מדובר ביותר מדי חומר נפץ בשביל לשאת אותו על הגוף בלי שיבחינו בו, מדובר במטען חבלה או אפילו במכונית תופת, אין ספק שלזה הציידת מהמפקדה התכוונה אתמול בתדרוך, התחילה עונת הפיגועים. הטלפון שלי צלצל, הוצאתי אותו מהכיס ובדקתי מי זה, זאת הייתה המפקדת.
"שמעת על הפיצוץ?" היא שאלה ולחץ ניכר בקולה, אין ספק שהיא הולכת לעבוד קשה עכשיו יותר מכולנו, ת'אמת אני ממש לא מקנא בה.
"שמעתי את הפיצוץ, אפילו הרגשתי את ההדף," עניתי.
"אתה בסדר? לא נפגעת אני מקווה."
"לא, הייתי במרחק שני רחובות, רצתי מיד למקום, הנזק נוראי, יש המון פצועים והרוגים, הבתים אשכרה התקלפו."
"אם אתה שם תנסה לבדוק אם יש רמזים למחבל, לא אכפת לי מה הרשויות אומרות עליו, אני רוצה אותו מת!"
"יש לך כיוון מסוים?"
"לפי הנזק שאתה מתאר מדובר במחבל עם המון ניסיון, מחבל עם המון ניסיון כנראה מתחמק כבר הרבה זמן וזה מתאים לי לליידי, תנסה לחפש דברים סגולים בזירה, כל דבר סגול תאסוף ותביא למפקדה."
"כן המפקדת."
"מצוין, אני אבדוק מתי מסתיימים הלימודים ואגיע בקרוב למפקדה."
"חוזר על משימה," אמרתי לפי הנוהל. "לסרוק את השטח לחיפוש דברים סגולים, להביא כל דבר סגול למפקדה, להישאר חשאי."
"מצוין, אם אתה רוצה אני יכולה לדבר עם רוז בשבילך, תחשוב על זה ותגיד לי מאוחר יותר, התחל משימה," אמרה וניתקה לפני שיכולתי להגיב. הייתי צריך להתחיל מיד במשימה אבל לא יכולתי שלא להשתהות קצת ולנסות להבין למה היא התכוונה כשהיא אמרה את הקטע עם רוז, ת'אמת זה ממש הביך אותי באותו הרגע אבל לא יכולתי להתעכב על זה, יש לי רחוב שלם לסרוק בלי להתגלות ואני צריך להגיע למפקדה, צריך להתחיל…
הסריקה הייתה מהירה ויעילה משחשבתי, מציאת הדברים הסגולים לא הייתה בעייתית, על אף המוזרות של הדבר, הרחוב היה מלא בהן, החל בכפפה סגולה וסרט סגול לשיער, סיכה סגולה ופצירה, מראה עם מסגרת סגולה ועוד ועוד דברים שהיו מפוזרים ברחוב, הסימנים של הפיצוץ ניכרו עליהם למרות שבאופן מוזר הם שרדו אותו.
הגעתי למפקדה קצת אחרי ארבע, הכל היה מלא פעילות, בחיים שלי לא ראיתי כל כך הרבה אנשים במפקדה. המפקדת הכניסה אותי לתוך המשרד שלה שבו ישבו הצמרת של המפקדה, כולם חיכו שאוציא את הדברים מהתיק, האווירה הייתה מתוחה. הוצאתי את כל הפריטים שאספתי ופיזרתי אותם על השולחן, השקט הופר מיד, כולם דיברו בו זמנית, כל מה שהצלחתי לקלוט חצאי משפטים לא ברורים. המפקדת הרימה את ידיה ולמרות שהיא הייתה הצעירה ביותר בחדר כולם השתתקו מיד.
"כולנו יודעים את השלכות הדבר, דילן אסף לנו את ההוכחה שהליידי חזרה והפעם אני רוצה שנתפוס אותה. כמו שאנחנו מכירים את הליידי היא בוודאי השאירה לנו מסר בתוך כל החפצים שלה, היא אוהבת לשחק," אמרה המפקדת ושאר האנשים הנהנו בהסכמה, חלקם היו שקועים במחשבות וחלקם החלו להתלחש אבל היא הרימה את ידיה פעם נוספת וכולם חזרו לריכוז של מיקודם. "סטנלי, מה אנחנו יודעים על הליידי?" האיש שנקרא סטנלי הרים אליה מבט קשה, הוא היה המבוגר ביותר שם, בערך בן שיבעים, אין ספק שהוא היה בין המקימים של דרך הצדק.
"הליידי הוא הכינוי של במחבלת הנועזת והמוצלחת בעולם, היא פועלת כבר מאז שהייתי ילד קטן. בעצם מדובר באישה שכל פעם לפני שהיא רוצה לפרוש היא מכשירה את הליידי הבאה, הליידי היא ראש תא הטרור הכי קטלני ומסוכן בעולם, תא טרור של בנות שלבד שקורא לעצמו הליידיס, דירוגן של בליידיס נקבע לפי מידת פעילותן ופועל כך, במקום בגבוה ביותר ישנה הליידי הראשונה, אחריה הליידי השנייה וכן הלאה וכן הלאה. הליידיס אוהבות להשתעשע ברשויות, במשרדי הצדק ובמיוחד בכנופיות הצדק, הן מציבות לנו מלכודות ונהנות לראות איך אנחנו נופלים בהם, מטרתן של הליידיס היא לשלוט בעולם."


תגובות (1)

תמשיכיייי :)

17/07/2013 11:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך