NeverTell
בפרק זה - כל הכתוב לא התרחש במציאות! אשמח אם תכתבו לי ביקורת ותתנו לי פידבק! (: בסיפור:"רק רציתי להיות חלק מהם" עולה פרק חדש בכל יומיים ♥ NeverTell

רק רציתי להיות חלק מהם || פרק 3

NeverTell 06/08/2014 958 צפיות 4 תגובות
בפרק זה - כל הכתוב לא התרחש במציאות! אשמח אם תכתבו לי ביקורת ותתנו לי פידבק! (: בסיפור:"רק רציתי להיות חלק מהם" עולה פרק חדש בכל יומיים ♥ NeverTell

בפרק הקודם סיפרתי לכם ששרית,המורה שלי, חילקה לנו מבחנים שלפיהם ישבצו אותנו למקבצים במתמטיקה. כמה דברים בנוגע לזה: 1.לא רק שאני לא מקובלת – אני סתומה לגמרי בכל מה שקשור למתמטיקה , 2.המורה שלי,שרית,היא המורה הכי שנואה עליי מבין כל המורות , 3. ישבתי ליד אריאל, שהוא במקרה, לוקה בקוצר נשימה. אל תדאגו,הוא לא התעלף לידי! אבל כשהוא נושם הוא גם מחרחר וזה מטריף לגמרי. במיוחד אם אתם באמצע מבחן גורלי במתמטיקה. אה, ו…. אני ש ו נ א ת מתמטיקה!
________________________________________________________________

אז סיימנו את המבחן ויצאנו להפסקה. הרגשתי שיצא לי גרוע… אבל דווקא שמחתי… כי אני יודעת שבשיעור הבא יש לנו "שעת מחנכת" (לא ברור למה עדיין צריך את זה בחטיבת ביניים) . ב"שעת מחנכת" אנחנו לומדים עם סימונה,המחנכת שלנו. למה אני שמחה? כי בשיעור הזה,לא עושים כלום! לפני שסימונה הפכה להיות מורה,היא הייתה קונדיטורית בצרפת,ככה שכל שיעור היא מביאה מאפה אחר – לפעמים עוגיות,עוגות או קרואסונים… השיעור הכי כיף שיש! סימונה די מבוגרת,ככה שזה נראה סביר שהיא למדה גם אפייה ובישול,וגם הוראה. אני דווקא מדמיינת את סימונה פותחת את המאפייה שלה בשאנז-אליזה,מדליקה את האורות ומתחילה להכין את המאפים שלה… בקיצור,בשיעור מחנכת הזה,לא לומדים. פשוט אוכלים. ולפעמים היא מקרינה על המסך סרטים שאנחנו בחרנו…. היא מורה מדהימה!

_______________________________________________________________

שיעור היסטוריה:

סתם שעמום… הסתכלתי על יונתן כל הזמן. הוא כזה מושלם! הוא ספורטאי,חכם,נחמד,חתיך..אה,ומקובל. כבר אין לי סיכוי איתו בגלל הפרט הקטן הזה.. שהוא מקובל… אני נשבעת לכם,אני פשוט יכולה לצאת לרחבת בית הספר ולהתחיל לצעוק במגפון:"די לאי-השוויון בין המקובלים לבין הלא-מקובלים!". אבל לא עשיתי את זה. למה? כי אז נטע תנתק איתי קשר. לא משנה… אני אחזור לנקודה שבה הייתי… יונתן המהמם.
הוא זכה ב-7 פרסי ספורט השנה,בתחרות האתלטיקה,בתחרות ידע והוא גם תרם לנזקקים. מה יותר מזה?! יש לו חברה – עדי. עדי באמת מהממת,ויש להורים שלה וילה מטורפת. היא מדגמנת בקמפיינים של חברות מפורסמות ואפילו הצטלמה עם בר רפאלי !! היא כל כך מושלמת.. אפשר להבין למה יונתן אוהב אותה. הם חברים כבר חמישה חודשים.
פתאום,נכנסה יערה מכיתה ז'3 , והודיעה שביום רביעי הקרוב יערכו מבחנים למחזה שמעלים בבית הספר "רומיאו ויוליה" . היא השאירה טופס רישום ותלתה אותו על לוח השעם בכניסה לכיתה. אני ממש טובה במשחק. אבא אומר שזה בדם שלי. אבל כדאי לי להירשם למחזה? מה אתם אומרים? חכו לפרק הבא ותגלו… (:

~המשך בפרק הבא~


תגובות (4)

יש לך כתיבה אימפולסיבית וזה נחמד מאוד כי את כותבת על ילדה בכיתה ז' שהגיוני שמה שהולך במוח שלה מאוד אימפולסיבי הבעיה היא זה לפעמים יותר מדי משתלת תנסי לעדן את זה יותר אבל חוץ מזה סיפור חמוד מאוד :)

06/08/2014 20:28

    תודה רבה על הביקורת (:
    אני משתדלת ללמוד מכולן!
    רק הדבר היחיד אותו לא הבנתי,ואשמח אם תסבירי לי אותו, מה זאת אומרת שאמרת:"יותר מדי משתלת"?

    נ.ב.
    תודה על המילים החמות!

    11/08/2014 22:47

ממש אהבתי גם את הפרק הזה. אני קוראת את כל הפרקים שלך והם רק הולכים ומשתפרים תמשיכי ככה אני אקרה גם את הפרק הבא

09/08/2014 23:14

    וואי תודה רבה!!
    זה מאוד חשוב לי שאוהבים את הסיפור,כי בעצם, אני עושה את הכול בשביל שאתם תיהנו אז תודה רבה!!!

    11/08/2014 22:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך