תולעת ספרים
פרק קצר-כמו כל פרק 1 .... המשך...מתישהו :)

שאריות מעצמי – פרק 1 משפחת רזיעל

תולעת ספרים 03/11/2014 750 צפיות 8 תגובות
פרק קצר-כמו כל פרק 1 .... המשך...מתישהו :)

זהו היה יום חורפי והגשם לא הפסיק לרדת. בביתם של משפחת רזיעל, בית עם שלוש קומות:קרקע, קומת חדרים והקומה של המחסן והמרפסת, שהתה בחדרה אלה. אלה היא בחורה בת 17 . יש לה מספר חברות די קטן, אבל חברתה הכי טובה היא אלמה. חברת האמת שלה. היא מסוגלת להפתח אליה לרוב, ולספר כל מה שעל ליבה. לאלה שיער שטני גלי וגוף צר ורזה כמעט להחריד. הגשם שהכה על חלון חדרה, הפריע לה לסיים לכתוב את סיפור חייה שעבדה עליו מספר חודשים "אהבה שמנצחת הכל" . הוא היה ממש חשוב לה. אפילו יותר מהמשפחה שלה. חוץ מסבתא שלה. תמיד שהרגישה מחסום, או שסתם הרגישה שבא לה לפרוק הכל כשרע לה, סבתא שלה-שרה, הייתה נקודת המוצא שלה, חוץ מאלמה. סבתא שלה עזרה לה במצבים הכי קשים. אז תמיד שהרגישה צורך, עלתה על אוטובוס ונסעה לעיר בה גרה סבתא שלה. אצלה המוטיבציה שלה עלתה, ושם כתיבתה התפתחה והשתכללה עם הזמן, ובביתה של שרה העלילה של "אהבה שמנצחת הכל" נבנתה. עלילתו היא על שני מאוהבים שלנערה היה סרטן במוח. הם ידעו שהיא הולכת למות, אבל הנער הזדהה עם חברתו ועזר לה וטיפל בה עד המוות. בזמן שהיא התחילה לכתוב את הפרק האחרון, אח שלה בחדר התחיל לנגן בגיטרה החשמלית שלו בעוצמה חזקה ורועשת, כדי להתאמן לשיעור נגינה שלו. קוראים לו בן, בחור גבוה בן 15 , עוד עם שפם בר מצווה. יש לו שיער שחור שהוא אוהב לטפח אותו מאוד, גוף לא רזה מדי ולא שמן מדי, והוא בן אדם אופטימי שלוקח הכל בקלות. שני הוריה של אלה-אסי ונטלי, בדיוק הכינו את ארוחת הערב. נטלי ואלה רבות מדי פעם אחת עם השנייה, כמעט כמו שליה רבה עם בן. אסי-האבא, תמיד מקשיב לאלה ועוזר לה בדברים מסוימים. לאלה כבר היה נמאס לשמוע את אח שלה מנגן, אז היא התעצבנה, יצאה מחדרה והלכה לחדר שלו במהירות, פתחה ובפראות לקחה ממנו את הגיטרה, סגרה את המגבר, וישר בן שאל אותה "מה נראה לך שאת עושה?" היא ענתה לו "מה שהייתי צריכה לעשות מזמן" , וישר היא רצה מהחדר שלו לקומה העליונה, בזמן שהיא צוחקת חזק כדי שיתעצבן עוד יותר, והוא מאחורה רץ במהירות לעברה, וכבר התחיל להתנשף בחוזקה.היא הלכה למרפסת, שבהתחלה "התעקשה" לא להיפתח, ולבסוף, שבן היה כבר די קרוב לחדר המרפסת היא נכנסה וחיכתה לו שיבוא. כאשר הוא בא היא לקחה את הגיטרה והמגבר והחזיקה חזק מעל הקרקע, מחוץ למרפסת. בן הגיע והתנשף, וישר אמר לאלה "את לא עומדת לעשות את זה…ממש לא" היא ענתה לו "נכון. אתה צודק" הוא לא הבין, והיא המשיכה ואמרה "אני לא אעשה את זה אם אתה תפסיק לנגן כמו משוגע בבית" . בן לא חשב לרגע ואמר לה "בסדר, בסדר אני אפסיק! אבל תחזירי לי מיד את הכלים. עכשיו!" אלה חייכה אליו והוא לא הבין מה היא הולכת לעשות..היא הרימה את הכלים ושהם היו בשטח המרפסת בן כבר נרגע..היא הניחה את הגיטרה, ולפני שהניחה גם את המגבר היא עשתה את עצמה כאילו היא מפילה, והחזיקה בשנייה האחרונה. היא התחילה לצחקק, ואת בן זה רק יותר הרגיז. הוא התקדם לקחת את הכלים, ובדיוק הוריהם נכנסו למרפסת, ונטלי אמרה להם "חמודים תפסיקו להרעיש. באנו לאמר לכם שארגנו לכם הפתעה!" בן ואלה לא הבינו איזו הפתעה. בדרך כלל שההורים שלהם מכינים להם הפתעות הם מתריעים לפני..נטלי המשיכה:"אנחנו נוסעים לטיול משפחות!" .

*מי שעדיין לא קרא סיפורים שלי, אז תדעו שאני תמיד בסוף פרק שם שיר נחמד שתוכלו לשמוע..לפעמים השיר מתאים לנושא שבו הפרק הסתיים*


תגובות (8)

קודם כל אני חייב להגיב על ההודעה שלך אתה צודק היה לי שתי פרקים שהעליתי, ולא הגיבו, וזה הכי מבאס, אבל לפעמים לוקח יותר זמן להגיב, חוץ מזה לפני שעזבת היה לך הרבה קוראים הם פשוט עזבו גם, אז לוקח לפעמים קצת זמן להשיג תגובות, אבל המטרה שלך היא לא להתייאש אלה להמשיך לכתוב, אז אם לא בפרק הזה תגובות אז בפרק הבא, כי הכתיבה שלך טובה מאוד, לאט לאט בלי לחץ אחי.
בנושא הפרק שהעלת הם פרק 1 תמיד קצר זה נכון, אבל בהתחלה זה גם היה קצת כמו הצגה, אבל הפרק הראשון כן היה יפה, ומסקרן אותי לדעת איך זה ימשיך, אני אשתדל מאוד לעקוב אחריך.
שהיה בהצלחה.

05/11/2014 01:29

    קודם כל תודה רבה שבכלל קראת..
    דבר שני זה שאני מודע לכך שמלא עזבו אבל הייתי מצפה מהאחרים..
    דבר שלישי, מתי שבא לך תקרא את הסיפור אני לא מכריח אף אחד..

    05/11/2014 02:03

בינתיים הסיפור מאוד יפה. תתעלם אם לא מגיבים ודברים כאלה למשל אצלי הממוצא תגובות זה 3 תגובות ולא יותר אבל אץה פשוט צריך לכתוב לעצמך. כן, זה כיף לקבל ביקורת טובה ורעה כי ככה אפשר לשפר את הסיפור אבל את זה כבר הקוראים הקבועים שלך ואלה שקוראים את הסיפור יכולים לעזור.. תמשיך! אהבתי :-)

05/11/2014 07:45

    ואני אשמח אם תקרא את הסיפורים שלי :-)

    05/11/2014 07:46

    אמשיך היום, ותודה רבה! ו…אני יודע את זה…עדיין תודה שתמכת וכל זה ,…

    05/11/2014 16:08

    ואני אקרא אל תדאגי רק אגיב למוזרה שכזאת ואגש לקרוא דברים שלך..

    05/11/2014 16:09

אמממ.. קודם כל אני שמחה שחזרת לאתר.. הייתי קוראת את הסיפורים שלך לפני שעזבת אבל לא היה לי מתחבר אז לא יכולתי להגיב.. דבר שני ממש נחמד בתור פרק ראשון.. זה גורם לי לרצות לקרוא את המשך הסיפור ! רק דבר קטנטן שמפריע לי –
בהתחלה יש נקודותיים וצריך לשים אחרי נקודותיים רווח.
והדבר הבא הוא אך ורק בתקן הצעה- במקום לכתוב "שני ההורים של אלה-אסי ונטלי, " אפשר פשוט לעשות פסיק: "שני ההורים של אלה, אסי ונטלי, " זה פשוט לדעתי נראה יותר טוב בעין.. קיצר.. סהכ אהבתי :-)

05/11/2014 15:30

הייתי בטוח שאת משתמשת אחרת! יש משתמשת נראה לי שהיא בול בשם שלך ובתמונה שלך!
שמח שהיית קוראת..ושמח שנההנת ומצפה לעוד! כי יש מלא "עוד" חח :)
אחרי הנקודתיים אשים רווח, טעות שלי..לא שמתי לב
ובסדר גמור…אשים לב לזה גם.
בכל מקרה-תודה !

05/11/2014 16:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך