תולעת ספרים
אז ככה... החלטתי להמשיך את הסיפור אבל בגלל שמלא זמן לא העלתי פרק בטח אף אחד לא באמת זוכר את העלילה ואם עכשיו הייתי ממשיך לפרק 3 אז לא באמת היו קוראים אז אני מעלה את שני הפרקים מחדש ואת הפרק השלישי אעלה ככל הנראה השבוע... בינתיים זהו הפרק הראשון! תהנו! אגב...מי שרוצה הקדמה לסיפור אז...הנה: אלה היא נערה בת 17 , עם מספר קטן של חברות, כותבת סיפור שהיא מחוברת אליו כל כך. תמיד שהיה לה קשה, הייתה נוסעת לסבתא שלה ושם פרקה את כל מה שהיה לה לפרוק, שם היה לה את הכי הרבה מוטיבציה לכתוב. יום אחד היא נסעה יחד עם משפחתה לטיול משפחות. הם עוברים תאונה קשה מאוד, אחריה היא לא זוכרת כלום. היא מכירה בחור חדש שמגיע לכתתה, והוא, ועוד כמה חברים מכיתתה, עוזרים לה להתגבר על הקושי אחרי התאונה...היא מגדירה את הבחור החדש כמישהו שיש בו שאריות ממנה...הוא משלים בה את החסר ויחד שניהם מגלים סוד גדול שקשור לתאונה והכל מסתבך, בזמן שיש צרות אחרות וסיפורים שונים ואחרים במקביל לעלילה המרכזית של התאונה.

שאריות מעצמי – פרק 1 משפחת רזיעל (מרתון שני הפרקים)

תולעת ספרים 13/12/2014 672 צפיות 4 תגובות
אז ככה... החלטתי להמשיך את הסיפור אבל בגלל שמלא זמן לא העלתי פרק בטח אף אחד לא באמת זוכר את העלילה ואם עכשיו הייתי ממשיך לפרק 3 אז לא באמת היו קוראים אז אני מעלה את שני הפרקים מחדש ואת הפרק השלישי אעלה ככל הנראה השבוע... בינתיים זהו הפרק הראשון! תהנו! אגב...מי שרוצה הקדמה לסיפור אז...הנה: אלה היא נערה בת 17 , עם מספר קטן של חברות, כותבת סיפור שהיא מחוברת אליו כל כך. תמיד שהיה לה קשה, הייתה נוסעת לסבתא שלה ושם פרקה את כל מה שהיה לה לפרוק, שם היה לה את הכי הרבה מוטיבציה לכתוב. יום אחד היא נסעה יחד עם משפחתה לטיול משפחות. הם עוברים תאונה קשה מאוד, אחריה היא לא זוכרת כלום. היא מכירה בחור חדש שמגיע לכתתה, והוא, ועוד כמה חברים מכיתתה, עוזרים לה להתגבר על הקושי אחרי התאונה...היא מגדירה את הבחור החדש כמישהו שיש בו שאריות ממנה...הוא משלים בה את החסר ויחד שניהם מגלים סוד גדול שקשור לתאונה והכל מסתבך, בזמן שיש צרות אחרות וסיפורים שונים ואחרים במקביל לעלילה המרכזית של התאונה.

זהו היה יום שמשי, וירד מעט גשם. בביתם של משפחת רזיעל, בית עם ארבע קומות:קומת חירום, קרקע, קומת חדרים הקומה של המחסן והמרפסת, כולל בריכה, שהתה בחדרה אלה. אלה היא בחורה בת 17 . יש לה מספר חברות די קטן, אבל חברתה הכי טובה היא אלמה. חברת האמת שלה. היא מסוגלת להפתח אליה לרוב, ולספר כל מה שעל ליבה. לאלה שיער שטני גלי וגוף צר ורזה כמעט להחריד. הגשם שהכה על חלון חדרה, הפריע לה לסיים לכתוב את סיפור חייה שעבדה עליו מספר חודשים "אהבה שמנצחת הכל" . הוא היה ממש חשוב לה. אפילו יותר מהמשפחה שלה. חוץ מסבתא שלה-שרה. תמיד שהרגישה מחסום, או שסתם הרגישה שבא לה לפרוק הכל כשרע לה, סבתא שלה, הייתה נקודת המוצא שלה, חוץ מאלמה. סבתא שלה עזרה לה במצבים הכי קשים. אז תמיד שהרגישה צורך, עלתה על אוטובוס ונסעה לעיר בה גרה סבתא שלה. אצלה המוטיבציה שלה עלתה, ושם כתיבתה התפתחה והשתכללה עם הזמן, ובביתה של שרה העלילה של "אהבה שמנצחת הכל" נבנתה. עלילתו היא על שני מאוהבים שלנערה היה סרטן במוח. הם ידעו שהיא הולכת למות, אבל הנער הזדהה עם חברתו ועזר לה וטיפל בה עד המוות. בזמן שהיא התחילה לכתוב את הפרק האחרון, אח שלה בחדר התחיל לנגן בגיטרה החשמלית שלו בעוצמה חזקה ורועשת, כדי להתאמן לשיעור נגינה שלו. קוראים לו בן, בחור גבוה בן 15 , עוד עם שפם בר מצווה. יש לו שיער שחור שהוא אוהב לטפח אותו מאוד, גוף לא רזה מדי ולא שמן מדי, והוא בן אדם אופטימי שלוקח הכל בקלות. שני הוריה של אלה, אסי ונטלי, בדיוק הכינו את ארוחת הבוקר. נטלי ואלה רבות מדי פעם אחת עם השנייה, כמעט כמו שליה רבה עם בן. אסי-האבא, תמיד מקשיב לאלה ועוזר לה בדברים מסוימים. לאלה כבר היה נמאס לשמוע את אח שלה מנגן, אז היא התעצבנה, יצאה מחדרה והלכה לחדר שלו במהירות, פתחה ובפראות לקחה ממנו את הגיטרה, סגרה את המגבר, וישר בן שאל אותה "מה נראה לך שאת עושה?" היא ענתה לו "מה שהייתי צריכה לעשות מזמן" , וישר היא רצה מהחדר שלו לקומה העליונה, בזמן שהיא צוחקת חזק כדי שיתעצבן עוד יותר, והוא מאחורה רץ במהירות לעברה, וכבר התחיל להתנשף בחוזקה.היא הלכה למרפסת, שבהתחלה "התעקשה" לא להיפתח, ולבסוף, שבן היה כבר די קרוב לחדר המרפסת היא נכנסה וחיכתה לו שיבוא. כאשר הוא בא היא לקחה את הגיטרה והמגבר והחזיקה חזק מעל הקרקע, מחוץ למרפסת. בן הגיע והתנשף, וישר אמר לאלה "את לא עומדת לעשות את זה…ממש לא" היא ענתה לו "נכון. אתה צודק" הוא לא הבין, והיא המשיכה ואמרה "אני לא אעשה את זה אם אתה תפסיק לנגן כמו משוגע בבית" . בן לא חשב לרגע ואמר לה "בסדר, בסדר אני אפסיק! אבל תחזירי לי מיד את הכלים. עכשיו!" אלה חייכה אליו והוא לא הבין מה היא הולכת לעשות..היא הרימה את הכלים ושהם היו בשטח המרפסת בן כבר נרגע..היא הניחה את הגיטרה, ולפני שהניחה גם את המגבר היא עשתה את עצמה כאילו היא מפילה, והחזיקה בשנייה האחרונה. היא התחילה לצחקק, ואת בן זה רק יותר הרגיז. הוא התקדם לקחת את הכלים, ובדיוק הוריהם נכנסו למרפסת, ונטלי אמרה להם "חמודים תפסיקו להרעיש. באנו לאמר לכם שארגנו לכם הפתעה!" בן ואלה לא הבינו איזו הפתעה. בדרך כלל שההורים שלהם מכינים להם הפתעות הם מתריעים לפני..נטלי המשיכה:"אנחנו נוסעים לטיול משפחות!" .

*מי שעדיין לא קרא סיפורים שלי, אז תדעו שאני תמיד בסוף פרק שם שיר נחמד שתוכלו לשמוע..לפעמים השיר מתאים לנושא שבו הפרק הסתיים*


תגובות (4)

גם אתה נעלמת ואני מאוד שמחה לראות אותך כותב פה, אני גם מאוד שמחתי לראות את התגובה שלך. והכתיבה שלך פשוט מדהימה , אשמח עם תמשיך
+5

14/12/2014 12:01

    תודה רבה..!
    אגב אני חושב אולי להמשיך את "נפגשנו מאוחר מידי"….
    אני עוד בתהליכים להמשיך עצרתי ממזמן….

    14/12/2014 21:22

הסיפור מאוד נשמע מסקרן

14/12/2014 12:02
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך