נ.ר5
סיפור חדש, מה אני אגיד? אם אתם לא נרשמים לפחות תגיבו ותעירו, או אולי תגידו ם זה משעמם או נשמע טוב, וגם הנרשמים בבקשה תגידו ותדרגו. סליחה על זה שתדעו איך השם קשור לסיפור בפרקים עצמם. נ.ב- אני בן... סתם שתדעו

שבר זמן – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 06/09/2014 824 צפיות 12 תגובות
סיפור חדש, מה אני אגיד? אם אתם לא נרשמים לפחות תגיבו ותעירו, או אולי תגידו ם זה משעמם או נשמע טוב, וגם הנרשמים בבקשה תגידו ותדרגו. סליחה על זה שתדעו איך השם קשור לסיפור בפרקים עצמם. נ.ב- אני בן... סתם שתדעו

אנחנו חיים בנפרד מהם.
הולגרמת הגדר החשמלית מפרידה בין העולם שלנו, לעולם שלהם.
כל חודש, כשהירח המלא באמצע השמיים, הולגרמה של מישהו מהעולם שלנו מופיעה והוא, למחרת בבוקר, צריך להיכנס לשם…
הם… שונים, אחרים. אף אחד לא יודע להסביר את זה.
אחד אחד נכנסים כדי לראות כמה נשארו, איך הם נראים, האם הם חכמים, מה יש שם. אבל אף אחד לא חזר, כולם מתו. הרבה אנשים אמרו שזה בגללם, בגלל מי שחי שם, יש כאלה שאמרו שזה בגלל יצורי קסם שצמאים לדם.
אבל שוב, אף אד לא יודע.
כולם די בטוחים שהם נראים כמונו.
ואני, ילדה סקרנית, שרוצה לראות אותם וללמוד עליהם, אך אני גם מפוחדת. אני רוצה להיכנס לשם, לגלות מי הם, מה הם, אך אני פוחדת מההשלכות, שאולי לא אחזור.
אף אחד לא רוצה להיכנס לשם אך אנחנו חייבים, אנחנו פוחדים ממלחמה, התקוממות.
שהם יגיעו אלינו וירצו דם, מלחמה.
אף אחד לא יודע מה הם באמת רוצים,
אף אחד לא יודע איך הם באמת נראים,
אף אחד לא באמת יודע מי הם, הכל השערות וניחושים…

ההרשמה:
בעיקרון הסיפור מספר על עולם עתידני שחיים בו שני גזעים של בני אדם והגזע שלנו פוחד ממלחמה אז הם כל הזמן שולחים לשמה אנשים שאף פעם לא חוזרים. הגיבורההראשית היא ילדה שמסתקרנת ורוצה לראותם אך מפחדת. השם שבר זמן יתגלה בפרקים הבאים.

שם:
גיל: רצוי 16-25
אופי:
סוג: הם, השונים, אלה שחיים בנפרד ממנו. או אנחנו בני האדם.
מראה: שני הסוגים אמורים להראות אותו דבר, רגילים, בני אדם.

מקווה שתאהבו ותירשמו. בינתיים ההרשמה תהיה 5 מכל סוג, אלא אם יהיו הרבה נרשמים ואז אני אחליט אם להוסיף או לא…


תגובות (12)

היי. נשמע מעניין ומותח, אני אשמח להירשם, והנה הטופס (השם שלי היה השם גם של הדמות)
שם: תהל
גיל: 15 וחצי (כמעט 16)
אופי: הדמות תאהב לקרוא ולכתוב, היא תהיה מעט סגורה ומופנמת, בעלת כוח שיכנוע רב. היא עקשנית גדולה, והיא גם חכמה מאוד.
סוג: בני האדם
מראה: שיערה חום, מגיע עד הכתפיים. העיניים שלה בצבע ירוק, היא גבוהה לגילה, והיא חיוורת.

06/09/2014 17:48

שם: כריסטופר (כריס בקיצור) ברן
גיל: 21
אופי: הוא חכם ומאד נחמד, הוא סקרן מאד ולא יפספס הזדמנות ללמוד משהו חדש על בני האדם, הוא מאד כריזמטי ומשכנע, רוצה רק לעזור ולא לפגוע אבל אם באמת יצטרך להגן על עצמו או חבריו הוא יעשה זאת.
סוג: השונים (ניחשת כנראה מהאופי)
מראה: גבוה, שרירי, עורו שחום וחלק ללא כל פגמים, עיניים כחולות עמוקות מאד, שיער שחור קצת מאד.
מתה על פנטזיה ומד"ב אז נותנת לזה צ'אנס :)
תתחיל בקרוב ☺

06/09/2014 18:02

שם: אליסון קיני
גיל:18
אופי: חכמה, חשדנית, סקרנית, חייכנית, חברותית, ילדותית, היפראקטיבית, צינית, שנונה, אמיצה, מרדנית, בכל מקום שהיא נמצאת יודעים שהיא נמצאת, נוכחות מרשימה, חוצפנית, תנסה להשיג כל מה שהיא רוצה, לא סומכת על אחרים, נפתחת בקלות, חייבת תשומת לב וחייבת שכולם ידעו עלייה, חסרת תחושת זמן, בלאגניסתית או איך שלא כותבים… לא מאמינה במלחמות, מכות ולדעתה זה מטופש, היא מאמינה שהכל אפשר לפתור בדיבורים יפים, די תמימה.
סוג: מהשונים
מראה: עור בהיר, שיער ארוך חלק וחום כהה, שפתיים עבות ורחבות, חיוך רחב ושיניים לבנות, עצמות לחיים גבוהות ואף סולד וקטן. עיניים ירוקות נוצצות ומלאות ברגש. היא מאוד אוהבת את הצבע האדום ולכן השפתיים שלה תמיד יהיו מרוחות באודם אדום שמחמיא לשפתייה.

06/09/2014 18:12

    מקווה שהדמות בסדר ואני רוצה לכתוב עוד דמות…

    שם: מאט אלגרן
    גיל: 19
    אופי: בוגר, רציני, הוא חושב על הסוג של השונים שהם רוצחים ונוראיים ולדעתו הוא לעולם לא ירצה להיות שם, הוא אחראי, אוהב להנהיג, לא ישנה את דעותיו, מאוד קרבי כזה, הולך מכות. הוא חכם מאוד, חשדן ממש, לא סומך על אנשים חדשים ובטח שלא כאלה מהצד השני של החומה, הוא נאמן לחבריו, כנה, ציני, לא נפתח בקלות, לא מראה שום רגש חוץ מחוזקה, מחוספס, שנון, ורק במקרים נדירים הוא יסטה מהחוקים ויעשה דבר טיפשי.
    סוג:בני האדם
    מראה: עור חיוור, שיער מורם כלפיי מעלה שחור, אף יפה, מעט זיפים, שרירי, גבוה, גומות, עיניים חומות בהירות
    ואמ אם אפשר שתהיה לו מישהי, בת זוג, מסוג של השונים, כי זה מצחיק שהוא כביכול שונא אותם ותהיה לו מישהי מסוג הזה. סתם רעיון טיפשי שעלה בי.

    מקווה שהוא בסדר

    06/09/2014 18:19

בדרך כלל אני לא נוטה להגיב בסיפורים, אבל הסיפור הזה באמת נשמע מעניין, ואני מאוד מצפה להמשך:)
שם: ריילי ג'ונס.
גיל: 19.
אופי: הדמות תהיה חכמה, עקשנית, פיקחת, שנונה, נאמנה, מרדנית, היא תמיד תעזור בכל מצב אפשרי, לא רגישה, חברה טובה, אמיצה, לפעמים חייכנית, היא תקריב את עצמה למען החברים שלה, לא נפתחת בקלות והיא תמיד תנדב את עצמה לכל דבר.
סוג: בני האדם.
מראה: שיער חום שמגיע עד אמצע הגב, עינייה ירוקות, נמוכה, עורה בהיר וגופה צנום. :)

06/09/2014 18:33

נלי רנס
17
חכמה, ערמומית. אי אפשר לסמוך אליה. תבגוד אם צריך.
סוג: השונים
מראה: שיער קצר (עד הכתפיים בערך) ואדמוני. עיניים חומות- קרמליות וגוף אטלתי.
סליחה שזה קצר

06/09/2014 18:48

שם: סקרלט
גיל:20
אופי: נחמדה, ידידותית, לא נבהלת בקלות, לא מפחדת מכלום, נוהגת לצחוק ולהצחיק, לא מתאהבת בקלות אבל זה אפשרי.
סוג: מה שעדיף, אני מעדיפה שתהיה מהשונים
מראה: שיער שחור חלק עד אמצע הגב ופס אדום מקדימה בצד ימין, עור בהיר, יפה מאוד יכולה להיות דומנית אם תרצה, ממש רזה (אבל זה גנטי לא קשור לשום דבר אחר), פנים מושלמות וחלקות.
אהבתי מאוד תמשיכי.

06/09/2014 19:20

שם: לאבי
גיל: 18
מראה: שיער ג'ינג'י אסוף בקוקו קטן, עיניים ירוקות, גבוה, בגדים זרוקים (לרוב סתם ג'ינס וג'קט) ומגפיים. הבעה אדישה ומשועממת לרוב, ולכן חושבים שאין לו רגשות, אבל הוא מחייך לפעמים.
אופי: רציני, חושב על דברים עד הסוף, לא אוהב להשאיר דברים פתוחים, סקרן, לא מפחד לעשות דברים קיצוניים. מיומן עם רובים וסכינים. בשביל הגנה הוא מסתובב עם סכין שנמצאת במגפיים, ושולף אותו במקרה הצורך.
סוג: בן אדם.

מקווה שתתחיל ^^

06/09/2014 19:43

אוקיי, חברה, נשארו רק שתי דמויות עד שאתחיל את הסיפור ואם מישהו ירצה להירשם ההרשמה תהיה פתוחה עד הפרק החמישי, תוכלו להירשם בכל הפרקים.
הדמויות שנשארו הם אנושי אחד ושונה אחד. שני הדמויות צריכות להיות בנים עם הדגש על הבנים

06/09/2014 20:26

הממ…
אם היו בנות אז עוד הייתי נרשמת אבל אני גרועה בבנים.
אז אני פשוט אעקוב לי אחרי הסיפור.

06/09/2014 20:30

שם: ג׳ייס פריי.
גיל: 19
סוג: בני אדם
אופי: מופנם, שקט,קודר, ציני, חשדן, מתעצבן בקלות.
מראה: שיער שחור טיפה מתולתל עד הכתפיים, עיניים כחולות בוהקות, גבוה.

06/09/2014 22:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך