The vempire demigod
הדמויות שציינתי אלה הדמויות שאני צריכה בינתיים, אם אני אצטרף עוד אתם תהיו הראשונים שתדעו.
ועוד משהו, לא בטוח שאני אשתמש בכל הדמויות, ואולי אשנה את חלקן קצת.
טוב ביי בינתיים, ותזכרו לכתוב לי דמויות זה לא כל כך קשה.
נ.ב: בצער רב אני נאלצת להפסיק זמנית את הסיפור שלי טרטרוס בגלל שנתקעתי ואין לי רעיונות איך להמשיך אותו.

שומרי הזמן – הקדמה + דמויות שלכם.

The vempire demigod 02/05/2013 828 צפיות 8 תגובות
הדמויות שציינתי אלה הדמויות שאני צריכה בינתיים, אם אני אצטרף עוד אתם תהיו הראשונים שתדעו.
ועוד משהו, לא בטוח שאני אשתמש בכל הדמויות, ואולי אשנה את חלקן קצת.
טוב ביי בינתיים, ותזכרו לכתוב לי דמויות זה לא כל כך קשה.
נ.ב: בצער רב אני נאלצת להפסיק זמנית את הסיפור שלי טרטרוס בגלל שנתקעתי ואין לי רעיונות איך להמשיך אותו.

הסיפור מספר על ניקול ספרקס, נערה אמריקנית בת 16.

יום אחד מגיעה חבילה מסתורית לביתה של ניקול, חבילה שבה יש את הדבר שגורם לחיים שלה להשתנות לתמיד.

בחבילה יש שעון בצבעים אדום וזהב, בנוסף לשעון בחבילה יש מכתב אדום, שבו כתוב שהיא בתור הצאצאית האחרונה לרוזה ספרקס, אחת ממיסדיי מסדר שומרי הזמן, צריכה לבוא ל-( נקרא לזה טירונות ) טירונות כדי להתקבל למסדר שומרי הזמן.

( על מסדר שומרי הזמן אפרט בספר ).

שם היא פוגשת חברים, מגלה סודות ובעיקר מבלה.

ואם אתם חושבים שכאן הסיפור נגמר אתם טועים ובגדול, רוע חדש קם והמשימה של ניקול וחבריה היא להביס אותו.

אז תצטרפו אל ניקול במסע סוחף, מלא אהבה, חברות והכי חשוב כיף.

**************************************************************************************************************
טוב את הדמויות של ניקול, החברים שלה והמשפחה שלה כבר יש לי, אבל יש עוד הרבה מאוד דמויות שאני צריכה וכאן אתם נכנסים

אוקי אני צריכה: בערך 5 – 7 נערים ונערות ( תווך גילאים 14 – 18 ) שיהיו ב"טירונות".
2 חברות של ניקול מלפני המסדר ( אותו תווך גילאים ).
ואתגר מיוחד: אני רוצה שתמציאו לי את הרשע, שכמה שיותר אנשים יכתבו לי
את הרשע ואני אבחר את הטוב ביותר.

תכתבו לי את הדמויות לפי התבנית הזאת:

שם + שם משפחה:
גיל ( לפי התווך שציינתי ):
מראה:
מבנה גוף:
תכונות אופי:
רקע ( שלושה ארבעה משפטים ):


תגובות (8)

שם אשלי מילקוויד
גיל 16
מראה : שיער בלונדיני עד התחת גבוהה שזופה עיניים כחולות יש לה אח גדול
שלא נותן לה כצאת או להיות עם בנים או ללבוש חשוף מידי
השם שלו דין מילקוויד מפקד טירונות שלהם ומשגיח על אחותו בן 18 חתיך רצח שרירי ושיער בלונד עיינים כחולות
אופי עקשנית רבה עם אח שלה הרבה אחת החברות הטובות חמודה אבל צריך להכיר אותה

02/05/2013 13:52

את נתת לי שתי דמויות, אבל אני ל מבינה מה בדיוק אשלי, היא במסדר או שהיא חברה של ניקול.
ודין לא יכול להיות בן 18 וכבר לנהל את הטירונות, הוא צריך להיות בן 20 + בשביל זה.
אז אם את יכולה לשנות את הגיל של דין או שאני אשנה את זה כי אם הוא יהיה בן 18 זה לא מסתדר לי עם העלילה.

02/05/2013 22:43

נשמע ממש יפה , אני רוצה להשתתף ;-)
שם : אביה קורטז
גיל :16 (ואם אפשר שיהיה לי חבר בן 17-18)
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עיניים חומות , שפתיים יפות ואדומות טבעי , עור חלק ונעים , מטופחת
מבנה גוף : גובה ממוצע , רזה ,
תכונות אופי : נחמדה , מצחיקה , רגישה , ילדותית ושטותית ,
רקע : גרה בניו יורק עם סבתא שלה , למדה בבית ספר לאומניות היא יודעת לשיר , לרקוד , לנגן על פסנתר , כינור , וגיטרה אקוסטית , היה לה אח בשם ניק הוא התגייס לצבא ומת .
החיים שלה מושלמים ומשעממים , היא עשירה מאוד , ואז מזמינים אותה לטירונות .
הרשע : את יכולה לעשות שזה יהיה אחד מהטירונים , שאחת מאבותיו עזר לסבתא של הביא לייסד את המסדר , אבל כשהוא מגיע טירונות אף אחד לא מתייחס אליו , ונותנים יחס רק לניקול , והוא מנסה להפיל אותה ולהעיף אותה מהמסדר (מעפן אני יודעת חחח)

03/05/2013 04:56

אני גם רוצה!!~!!

שם: ג'ון הקטן גדל ברחוב טוען שהוא בן 15 בגובה 186 ס"מ פרוע נוטה לדבר בלי לחשוב חושב שהוא משהו מיוחד גנב בפעם הראשונה בגיל 12 והתמכר לזה גר עם חבורת נערים במרתף של המתנ"ס הוא חזק ביותר ומאמין שאפשר לפתור הכול במכות

בבקשה תבחרי בו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03/05/2013 05:06

אני יכולה להיות אחת החברות של ניקול?
שם: אליס פרקר
גיל: 17
תיאור: שיער חום וארוך, עיניים ירוקות, גבוהה, רזה.
נחמדה ותמיד תעזור, אוהבת לנגן על פסנתר,תופים, יש לה אחות בשם אמילי,
שרה, אוהבת להיות לבד, אמיצה.
רקע: גרה בקליפורניה עם אמה ואחותה, אביה מת כשהייתה קטנה מסרטן.

03/05/2013 05:06

אביה וחייכנית22 אתן בפנים, אבל פלאר לא הבנתי את הדמות, מה הוא בדיוק הרע או נער בטירונות ?.
ולגבי הרע, הוא לא מישהו בטירונות או במסדר הוא אמור להיות מישהו שיכול לנסוע בזמן שרוצה להשתלט על העולם או משהו כזה.
מקווה שהבנתם בקשר לרע, ותביאו לי עוד דמויות אני צריכה עוד:
חברה אחת של ניקול
ו-2 – 3 נערים ונערות בטירונות.

03/05/2013 06:00

הוא בטירונות אבל הוא לא מקבל חבילה אלה מישהו באה לקחת אותו….

04/05/2013 12:11

שם: רייצ'ל ארסן
גיל: 16
מראה: שיער זהוב חלק, עיניים ירוקות-אפורות, עור בהיר, גבות דקות ומקושתות, שפתיים בגוון ורדרד טבעי.
מבנה גוף: גבוהה יחסית, רזה.
תכונות אופי: מנומסת ביותר, אבל כשצריך קצת פראות וקטלניות, היא זאת שאליה צריך לפנות. אדישה לרוב, למרות שחיוך עדין תמיד נראה על פניה. חכמה בצורה כזאת שכל פעם שיש בעיה היא תמצא פתרון. לא הולכת מכות (בדרך כלל), אבל דרך הלחימה שלה בחברה זה מילים. יכולה לפגוע בנקודות החלשות של כל אחד באכזריות רבה. שונאת לקרוא. רצה מהר מאוד, למרות שבדרך כלל מעדיפה לשבת בבית ולהתבטל. מוכנה לכל משימה שייתנו לה לעשות.
רקע: כשהייתה קטנה מאוד, שני הוריה מתו ממחלה מוזרה. היא לא זוכרת מהם הרבה, מאז שהיא זוכרת את עצמה גדלה כטירונית במסדר שומרי הזמן. הציעו לה פעמים רבות להצטרף למסדר, אבל כל פעם מחדש סירבה. היא רצתה להצטרף למסדר כשתהיה בגיל מתאים יותר.
המסדר זה הבית היחיד שלה. אם לא המסדר, היא הייתה חיה ברחוב. מעריכה את זה שהמסדר אספו אותה אליהם, למרות שלא ממש מראה את זה. כשהייתה יותר צעירה עשתה כל מה שאמרו לה, ובשל כך יכלה להצטרף למסדר עצמו אם רצתה. אבל בשנים האחרונות זה התחיל לשעמם אותה, כך שהיא החליטה להשקיע פחות.

31/01/2014 00:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך