סיפורונת
אני יודעת שזה קצר אבל רציתי להשאיר אתכם במתח! מוקש למילקי שאוהבת את הסיפור הזה והמליצה עליו בפרופיל שלה!

שונות- פרק 5- עולמות

סיפורונת 06/11/2011 549 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שזה קצר אבל רציתי להשאיר אתכם במתח! מוקש למילקי שאוהבת את הסיפור הזה והמליצה עליו בפרופיל שלה!

פתאום שמעתי ציחקוק "יפה.. יפה! הגעת! וגם מצאת את הטבעת" ואז ראיתי את הרוח רפאים לבושה בשמלה ירוקה וסגנונית.
"עכשיו.. כמו שהבטחת, תקיימי, הבטחת שתלמדי אותי איך עוברים לעולמות שונים" הבטתי בה בכעס,לרגע חשבתי שהיא תצחק ותגיד "אני לא אספר לך כלום, כי ככה אמא שלך אמרה".
"נו נו נו! את חושבת שכל מידע הוא בחינם? אני רוצה את הטבעת, תביאי לי אותה" הרוח רפאים התחילה להיות מרוגזת "ממש לא!" צעקתי והתחלתי לרוץ בכל כוחי, ואז התחילה לנשוב רוח חזקה "תתני לי את הטבעת אחרת את עופי עם הרוח שלי!" או- אוו..
פתאום צצו לי מילים בראשי "אוי בבקשה מלכה יקרה הובילי אותי 16 שנה אחורה!" ופתאום נעלמתי ממקומי בעוד אני מרחפת באיזה רקע צבעוני ונופלת לכיכר רבין בתל אביב.
הרבה מאוד אנשים היו שם והרבה מאוד עיתונאים. בזווית העין שלי ראיתי את יגאל עמיר שמטעין את אקדחו בכדורים.
פתאום כשהתקרבתי אליו עבר בי גל מוזר ושמעתי את מחשבותיו "אוח עם ההסכמי שלום שלו, סוף סוף יש לי הזדמנות להרוג אותו ולגמור עם זה" הלוואי והיו לי כוחות להרוג אותו.
זהו זה! יש לי כוחות! אם אני גם קוראת מחשבות וגם רואה רוחות רפאים אז אני בטוח יכולה לעשות לו משהו בואו נראה…
"איך זה אפשרי.. לקחת את אקדחו מיידית?" מילמלתי ואז האקדח בידו נעלם. הוא נראה מופתע ואז באתי אליו וניסיתי לומר משהו, אבל עדיין לא הצלחתי לומר כלום כי הייתי יותר מדי בהלם.
הוא ניסה לרוץ אל יצחק רבין שיצא מהמכונית שלו, אגרופיו היו מוכנים, אוי אלוהים אני חייבת לעשות משהו.
רצתי אחריו "הו הלוואי שהוא יעצור בתוך כדור ולא יזוז!" קראתי ואז הוא רץ על מקומו.
שמתי לב שאני עכשיו רוח רפאים, הגיע הזמן, יגאל עמיר היקר, להראות מי אתה באמת.
האקדח הופיע בידי, ושמתי לב שחרוטים בו המילים:"יגאל עמיר- רצח ליצחק רבין!" אוי אלוהים איזה אדם אכזר.
"הלוואי והייתי יכולה להיות ילדה רגילה.." ואז נפלתי על האדמה, אוי אלוהים זה נראה כזה מוזר ואמיתי.. אני אפילו נושמת את האוויר של המקום הזה, אווירת שנאה ושלום בו זמנית.


תגובות (2)

יוי תודה ותמשיכי מהר!!

07/11/2011 08:53

גם אני מאד מאד אהבתי את "עולמות" תמשיכי מהר מהר ♥♥ תודה בקי

08/11/2011 01:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך