mix17
ישש פרק ראשון!!! השתדלתי שהפרק יהיה ארוך מקווה שזה הצליח ^^ ביקורת בונה תתקבל בברכה :)

"שושלת המוות"- פרק בכורה!

mix17 09/08/2016 777 צפיות 14 תגובות
ישש פרק ראשון!!! השתדלתי שהפרק יהיה ארוך מקווה שזה הצליח ^^ ביקורת בונה תתקבל בברכה :)

פרק ראשון-

השעה היא שלוש לפנות בוקר.
אורות מועדוני הלילה והפאבים כבר מתחילים לכבות וחשכה משתלטת על העיר.
זה הזמן המושלם שבו אוהבים השדים לחמוק משארי השאול, חשבה ארטמיס ממקום מושבה על אחד הסלעים שניצב בקרבת שאר השאול של העיר.
במרחק מה ממני היא יכלה לשמוע את נואר, אחיה הגדול משוחח בשקט עם טיילור, בת דוד- שני השותפים שלה לשמירה לא היו מאושרים להימצא בחברתה לכן התרחקו כמה שרק היה אפשר ממנה.
"יבוא יום ואני אהיה אחראית אלייך, נואר, לא תוכל להתחמק מזה." אמרה לו לפני שיצאו לשמירה.
"בדיוק בגלל דיבור כזה אני לא יכול לסבול אותך." אמר ועזב את החדר.
ליבה התכווץ, היא שיארה שאחיה שונאה אותה בגלל שהיא נבחרה להיות היורשת של אביהם- מה שעורר אצל כולם מהומה, בליבה קיוותה שיתמוך בה אך נראה היה שככול שהתקרבה לגיל המיועד כך התרחק ממנה יותר.
"ומה אם המריבה המטופשת הזאת תיצור מרד בעתיד?" שאלה את אביה באחד הערבים. ברמה העקרונית הוא היה זה שאשם בכל.
"יבוא יום ואחיך יבין שהבחירה שלי הייתה הכרחית." אמר בשקט בלי להרחיב.
ארטמיס חשה תסכול מתגבר בה, בעבר נואר והיא היו קרובים מאוד, עד שנודע להם שהיא תירש את ראשות המשפחה ולא הוא, חשבה במרירות.
באשר לטיילור זה כבר היה סיפור אחר לגמרה, היה משהוא בהתנהגות היהירה של הילדה הזו שגרם לה לסלוד ממנה, כבר מגיל צעיר. היא אומנם כיבדה אותה בתור לוחמת ושומרת והכבודה הזה היה הדדי אבל כאן נגמרה הכימיה המשותפת שלהם.
"למה אני חייבת לצאת לשמירה דווקא עם שני האנשים שהכי שונאים אותי במשפחה?" שאלה את אביה ברגע שקיבלה את השיבוץ לשבוע הקרוב.
"כדי להראות להם שאת לא כל כך גרועה בתור אחות ובת דוד," אמר והביט בה ישירות. "וכדי לפתח את האון המשותף שלכם." נישק את מצחה וחזר לענייניו.
היא הצטערה שדילן וג'ס לא נמצאים איתה באותו הרגע, או אפילו התאומים. היא בטוח הייתה מרגישה רגועה יותר בחברתם.
אנחה נפלטה מפיה בדיוק כששמעה את טיילור קוראת בשמה.
קולה היה בהול, וארטמיס הבינה שהיא לא הייתה קוראת בשמה עם לא היה בכך צורח.
הצעקה נשמעה מכיוון השער הקרוב, ארטמיס זינקה על רגליה ורצה לכיוון השעה. שם מאחורי גבעה קטנה ניצב שער גדול שנראה כמו דלת, לצד השעה עמדו אחריה הדגול ובת דודה ומולם חמישה מפלצות דמויות כלבים רוטווילר גדולים.
ארטמיס הבינה, נואר וטיילור יכולו לטפל בכל חמשת המפלצות לבדם אך אך היו חמישה מפלצות והם היו רק שניים בזמן שהם יטפלו בשני מפלצות השלושה האחרות יכולות לברוח אל העיר וזה יהיה מסוכן.
מבלי להרבות בדיבורים או במחשבות עשתה ארטמיס את הדבר שהיא הכי טובה בו, היא שלפה מנרתיק במכנסי האור שלה את הרובה המיוחד להרג מפלצות שאביה של ג'ס הכין במיוחד עבורה.
היא כיוונה את הרובה אל החד היצורים ופגעה, היצור התפורר לערמה של אבק שהתעופפה ברוח הלילה.
בינתיים טיילור תקעה את אחד הפגיונות שלה בעד יצור, נואר עשה את אותו הדבר עם החבר המיוחדת שלו. נשארו עד שני יצורים שנהמו בזעם על הרג חבריהם.
"את יכולה לטפל בו נסיכה?" שאלה טיילור והחוותה בסנטרה לעבר אחד היצורים.
ארטמיס נשמה עמוק, בתור ראש המשפחה העתידית היא לא יכולה לתת לעלבונות הפשוטים של טיילור להסיח את דעתה בזמן משימה.
"אני מטפלת בזה, תשמרו על השני." אמרה. היצור עליו הייתה אמורה להרוג התחיל לרוץ לכיוון העיר כשהוא מפיל בדרכו עצים תמימים שנקרעו בדרכו.
ארטמיס הסיגה אותו בקלות, בגלל גודלו וממדיו הוא לא הצליח לנוע בקלילות על האדמה של הגבעה ובין העצים. אך בשל תנועותיו הבלתי צפויות נראה היה שלעולם לא תצליח לפגוע בו בעזרת הרובה שלה היא הייתה צריכה להתקרב, ממש להתקרב כדי לפגוע בו, ולעשות את זה בזריזות לפני שיגיע אל העיר.
היא הגבירה את קצב הריצה עד ששמעה את הרוח שורקת באוזניה וכשהיה מספיק קרוב היא זינקה על גבו, התחושה הייתה כמו על שור זועם בלונה פארק. ובחילה עטפה את ביטנה של ארטמיס לא רק בגלל הקפיצות והטלטולים אלה גם בגלל הריח הרע של היצור.
היא עצמה את עיניה לרגע והתרכזה לאחר מכן היא לקחה נשימה עמוקה מהפה וכיוונה את הרובה של עורפו של היצור הכלבי והמגודל, כאשר לחצה על ההדק נראה היה כאילו העולם כולו
זז בהילוך איטי.
דמותו של היצור התערפלה לרגע ואז הוא הפך לערמה של אפר, ארטמיס שהייתה ישובה על גבו עפה במהירות לאחר שהיצור התעדה תחתיה. שלושה סיבובים באוויר בגלל ההדף והתנופה ונחיתה על הגב.
ברגע האחד הרגישה ארטמיס שהיא מאבדת את ההכרה.
""תשארי איתי אחותי." קולו של נואר נשמע מטשטש כאילו הוא דבר מתחת למים.
הדבר האחרון שהיא ראתה היה את צלצלת שיערו בלונדיני מעליה ואז עיניה נעצמו והכרתה אבדה.


תגובות (14)

אהבתי מאוד זה הצליח הפרק היה ארוך אין לי כול כך מה להגיד כי זה פשוט מדהים מחכה לפרק הבא אבל בלי לחץ ????

09/08/2016 15:09

    תודה רבה אמשיך בקרוב ^^

    09/08/2016 15:30

הפרק הראשון עלה, יש! XD
אז יש לי כמה הערות לפני שאני עובר למה אני חושב על הפרק :)
כתבת "…זה הזמן המושלם שבו אוהבים השדים לחמוק משארי השאול…" אני חושב שהבנת שהטעות היא שארי = שערי, זה קרה לך פעם נוספת בדיוק ליד המשפט ואחר כך חזרת לכתוב שער רגיל XP
אז פעם הבאה לפני שאת מפרסמת תבדקי את הפרק, אני בטוח שאת יודעת שכותבים שער עם ע ולא עם א :)

"…קולה היה בהול וארטמיס הבינה שהיא לא הייתה קוראת בשמה עם לא היה בכך צורח."
אוקי, אז יש שתי בעיות במשפט, אחד זו המילה *עם*, שבהקשר הזה לא כותבים עם אלא אם.
עם כותבים כשיש כמה פרטים, למשל: אני הלכתי *עם* החברים שלי לקניון.
אם כותבים כשיש מצב שאולי יכול היה להימנע, למשל: *אם* הייתי מכין את שיעורי הבית יכולתי ללכת לבית ספר
אבל זה בסדר, זו טעות ידועה שיש להרבה כותבים פה באתר ובכלל :)
והבעיה השנייה היא *צורח* שזו פשוט טעות ושגיאת כתיב, כותבים *צורך*, שוב לבדוק את הפרק לפני שמעלים. אני בטוח שאת יודעת שכותבים צורך עם כ ^^.

וטעות אחרונה, שזו הטעות הכי נפוצה באתר ובכתיבה בכללי, לכתוב פסיק אחרי שמזכירים שם של מישהו בדיבור.
למשל:
"תישארי איתי אחותי." – זו לא כתיבה נכונה
"תישארי איתי, אחותי." – זו כתיבה נכונה :)
והיו לך עוד כמה כאלה בפרק, פשוט אין לי כוח לעבור על הסיפור שוב ולמצוא אותם XD

——
ועכשיו, אחרי התגובה הפחות כיפית (והביקורת הזו נעשתה רק בשביל שתשתפרי, אל תעלבי או משהו כזה!) עכשיו נעבור לתגובה שכיף לקרוא:
נהנתי ממש מהפרק, נחמד לראות כותבת נוספת שיכולה לכתוב פרקים טובים ומגניבים ויפים בזמן קצר, רוב הכותבים באתר שאני מכיר מהאחווה כותבים לי 'מכונת כתיבה' בגלל שאני כותב מהר כל כך XDD
פרק יפה, אהבתי את הקישור של העבר ושל הזמן העכשווי – כאילו שהיא מדברת עם אבא שלה ואז חוזרים לנקודת התצפית, זה משהו שיכול להתבלגן בשניות ועשית את זה בצורה יפה מאוד ומעולה ^^

פעם הבאה, אני אשמח לראות גם תיאורים של המראה של האנשים, אני לא בטוח שהוזכר בפרק כיצד ארטמיס או נואר או טיילור, אז אשמח לראות תיאור של המראה שלהם.
פרק מעולה, מצפה להמשך וגם לראות כיצד הסיפור ישתפר מבחינת הכתיבה ^^

09/08/2016 15:12

    זה ממש לא מעליב הגעתי לאתר בשביל ללמוד ולהשתפר ולפי התגובות על הפרק הזה כולם כאן ממש שמחים לעזור בזה אז זה מעולה ^^
    שמחה ממש שאהבת והשתדל לעבור על הפרקים לפני :)

    09/08/2016 15:32

*און? מה זה?
*צורך
*הגדול- כתבת *דגול* אז אני לא בטוחה אם זו הייתה טעות מקלדת או לא.
*חמש
*כלבי
*אך- כתבת פעמיים בטעות.
*אחד
*חרב
* "את יכולה לטפל בו*,* נסיכה?" תמיד שמים פסיק לפני פניה למישהו.
*אותו- כתבת עליו.
*שנקרו
*"וכשהיה מספיק קרוב"/"וכשהייתה מספיק קרובה" היא זאת שהתקרבה אליו, לא הוא אליה.
*התאדה
*מטושטש
*צלצלת? זה היה אמור להיות צללית?
*******
הרוב הגדול של מה שכתבתי כאן היו טעויות מקלדת, שלא תביני אותי לא נכון. מקווה שלא העלבתי, הכל בא ממקום טוב :)
*******
חוץ מזה הפרק היה מעולה! אבל הרגיש לי כאילו הוא מתקדם קצת מהר מדי. עם זאת, אין לי הצעות להרחיב, אז תתעלמי מההערה הזאת.
*******
היה אזכור של דילן ^^ הרגשתי טוב בקטע הזה.
*******
אשמח להמשך! ואשמח לכתוב לך עוד דמות אם את עדיין צריכה.

09/08/2016 15:19

    תודה רה כמו שאמרתי ליוטה אני אשתדל לעבור על הפרקים לפני שאני מפרסמת כדי לחסוך מכולכם את טעויות הקלדה שלי ^^ יכול להיות שהפרק עבר קצת מהר(חשוב לי ממש שציינת את זה :) אבל פשוט רציתי שכבר בפרק הראשון יהיה קצת אקשן ככה שזה ילך והתאזן בהדרגה ^^
    ואני ממש אשמח לעד דמות כאילו אפשר שלדילן יהיה אח או אחות או להוסיף עד כמה דודים מדרגה שנייה כמוהו ^^

    09/08/2016 15:34

    *בן* דוד מדרגה שניה.
    ואין בעיה. אני אכתוב לך אותה בהסבר שהעלית…

    09/08/2016 15:47

קודם כל, כמה שגיאות כתיב:
– זו השעה שבה השדים אוהבים לחמוק *משערי* השאול.
– אני אהיה אחראית *עלייך*, נואר.
– היא לא הייתה קוראת בשמה *אם* לא היה בכך *צורך*.
– ארטמיס זינקה על רגלייה לכיוון *השער*.
– היא כיוונה את הרובה אל *אחד* היצורים.
– טיילור תקעה את אחד הפיגיונות שלה *בעוד* יצור, נואר עשה את אותו הדבר עם *החרב* שלו.
– לאחר שהיצור *התאדה*.
עוד הערה קטנה – צריך להיות פסיק לפני פניה למישהו, בשם או כינוי. לדוגמא: "את יכולה לטפל בו נסיכה?" (היה צריך להיות פסיק לפני המילה נסיכה, כי זאת פניה.)

חוץ מכל מה שכתבתי עד עכשיו, הפרק היה טוב.
הכתיבה הייתה לא רעה בכלל, למרות שהיו חסרים לי קצת תיאורים. חוץ מזה שנואר בלונדיני, אנחנו לא ממש יודעים משהו. אפילו לא איך הדמות הראשית נראית. כמובן שאי אפשר לכתוב סתם ככה "יש לי שיער חום ועיניים ירוקות.", אלא אפשר להכניס את זה בסוג של תחכום. כמו לדוגמא: "קצווה משיערי החום נפלה על עיני." (או משהו בסגנון, מה שמתאים לך.)
היה אפשר להכניס גם קצת רקע על המשפחה, לספר למה היא, אחיה ובת דודה שלה צדים שדים בלילה וכ'ו. למרות שזאת ההתחלה ואפשר להשאיר את העניין מטושטש נכון לעכשיו, בחירה שלך.
ההערות הן בשביל לעזור לך, מקווה שלא פגעתי (:
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

09/08/2016 15:32

    עד שכתבתי את התגובה כולם הקדימו אותי XD
    סליחה אם חזרתי על כל מה שאמרו לפניי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    09/08/2016 15:33

    זה בסדר גמור כל אחד יכול להביאה את דעתו ואני פשוט יודעת עכשיו שאני צריכה לשים דגש על הדברים האלה ^^ תודה רבה על הביקורת ו… תאמת ההתרחשות בעלילה הייתה מהירה אז לא מצאתי זמן לדחוף את התיאורית אבל אל דאגה הם יגיעו בקרוב ^^

    09/08/2016 15:38

כל הביקורת שהייתה לי להגיד כבר נאמרה.
נשארתי עם החלק הכיפי – המחמאות ^^
אז ככה – העירו לך פה על תיאורים חיצוניים, וזה נכון, באמת היו חסרים, אבל היו בפרק תיאורי מרחב ותיאורי רגש -די הרבה- וזה ממש הוסיף.
אני מסכים עם יוטה לגבי העבר – עתיד, אני הייתי בטוח מפשל בקטע כזה ואת כתבת את זה בצורה מאוד יפה וכיפית לקריאה.
טיילור לא ממש "הופיעה" בפרק הזה, כי הפרק התרכז בארטמיס. בגלל זה אני לא ממש יכול לכתוב אם הצגת אותה טוב או לא. אבל במעט שהיא הופיעה, ובהערת ה'נסיכה, הזאת שהיא זרקה לארטמיס, הצגת אותה טוב!
אז זהו. הפרק היה טוב(מלבד שגיאות הכתיב, אבל זה קורה גם לטובים ביותר וזה בדרך כלל טעויות הקלדה{מניסיון ): }) ואני מצפה להמשך!!!

09/08/2016 15:42

    תודהה ממש כיף לי לקרוא את התגובות זה מעלה לי חיוך מפגר על הפנים חחחח אני ממש אשתדל לעבור על הפרקים ^^

    09/08/2016 17:00

אהבתי. כולם אמרו כבר מה צריך לתקן ולשפר אז אני לא אטרח. זה סתם יהיה מעצבן לשתינו. האמת עשית אותי מאושרת רק מעצם זה שכתבת 'או אפילו התאומים'. אני גם חושבת שהאפילו היה מאוד במקום. למרות שקשה לי לתאר לעצמי שהתאומים עדיפים… הייתי רוצה לשאול משהו- תושבי העיר מודעים למפלצות שכמעט מגיעות אליהם? וגם מה זה מכנסי אור? אמחכהאני לפרק הבא בקוצר רוח ומקווה שהוא יצא מהר כמו זה❤

09/08/2016 16:30

    התכוונתי למכנסי עור חחחח זאת טעות הקלדה ו…. אנשי העיר מודעים למפלצות בגלל זה הם משלמים למשפחה שתגן עליהם מפניהם ותודהה רבה אני אשתדל לכתוב את הפרק כמה שיותר מהר ^^

    09/08/2016 17:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך