mix17
תודה מראש :)))

"שושלת המוות"- תקציר וסבר והרשמה ^^

mix17 07/08/2016 1114 צפיות 33 תגובות
תודה מראש :)))

וואו שנים ויובלות לא הייתי ו- וואווו כמה שהאופי של האתר הספיק להשתנות מאז שנכנסתי לאחרונה… זה קצת עצוב האמת אבל אני אתגבר. בכל מקרה יש לי קצת זמן פנוי אחרי תקופה ממש עמוסה והחלטתי לחזור וממש בא לי לשעות סיפור חזק עם הרשמה ומלא צפיות ותגובות כדי… טוב לנסות להחזיר את האתר לימיי הזהר שלו.
בכל מקרה הגיוני שהרבה פה לא יקירו אותי אבל זה לא משנה, מקווה שתתחברו לסגנון ואל תתנו לשם להטעות אותכם, זה לא סיפור איימה ^^

תקציר-
הסיפור יתמקד בבני משפחת מיינרד- משפחה גדולה ובמשך דורות מטרתה היה לשמור על שערי השאול שנמצאים בשלל מקומות בעולם ולמנוע מיצויים מפלצתיים ומשדים לחדור אל העולם ולהשמידו.
כתודה, מדינות העולם אחראיות על כל הצרכים הכלכליים של בני המשפחה.
ארטמיס היא ביתו של ראש המשפחה והיורשת שלו לאחר מותו. היא יודעת שעליה להיות חזקה ויציבה אך בתור נערה מתבגרת זה לא תמיד מצליח.
האם תעמוד בתפקיד העצום שהגורל יעד לה?

הסבר-
במשפחה יש המון בני דודים ודודים ועד כל מיני קרובים ואני צריכה שתעזרו לי בקטע הזה.
אני צריכה בנים ובנות מגיל 15- 30. אל דאגה לכולם יהיה נקודת מבט כי כולם דמויות חשובות.
אפשר ששם המשפחה של הדמות לא יהיה מיינרד אבל זה רק אומר שהאימא היא זו שקשורה למשפחה אז איך שבא לכם. ואני צריכה כמה שיותר.
אפשר להביא גם דמויות שלא קשורות למשפחה ואז הם יהיו דמויות משנה ראשיות אבל הדמויות הראשיות הם של המשפחה ^^

הרשמה-
שם: (ושם משפחה עם האימא היא זו שקשורה למשפחה)
גיל:
אופי: (אפילו שהם הורגים שדים ומפלצות הם לא חייבים להיות פסימיים וסדיסטים, אני רק יניח אתזה פה^^)
מראה:
מומחיות בכלי נשק:
חיית מחמד:(לא חובה)
רקע:
משהו נוסף:

מקווה שתרשמו מלאא ומהר כי ממש בא לי להתחיל את הסיפור הזה כבר ואני ממש צריכה דמויות ^^


תגובות (33)

נראה ממש מעניין :)
שם: דילן
גיל: 24
מראה: גבוה, רזה אך חסון ובעל עור בהיר למדי. בעל שיער קצר ושחור ועיניים חומות זהובות. תמיד מחייך ואוהב לצחוק, מה שיוצר לו קמטים בשולי השפה. הולך לרוב עם בגדים רחבים ונוחים בצבעים כהים (לא שחורים) ונעלי ספורט.
אופי: אופטימי מאוד – מאוד – אבל יודע לנחם אנשים בצורה שמתאימה להם. אין הרבה דברים שהוא לא יכול למצוא את הטוב בהם ולפעמים זה קצת מעצבן אחרים. חכם אבל לא גאון. דייקן ומתוקתק שעמידה בזמנים זה אחד הדברים החשובים לו ביותר. מדבר בקול חזק ועליז כך שכל מי שבקרבת מקום יכול לשמוע אותו, גם אם הדברים לא מכוונים אליו.
בעל חוש הומור טוב, הבעיה היא שהוא צוחק מהבדיחות של עצמו ואז כל השאר צוחקים גם, כי יש לו צחוק מתגלגל כזה ומדבק שאי אפשר שלא לצחוק ממנו.
הוא אוהב מאוד את הטבע ומסיבה כלשהי גם מאוד מתעניין בשדים ומסרב להרוג אותם עד שהוא לא מגלה עליהם את כל מה שהוא רוצה לדעת, מה שיוצר הרבה בעיות ולא פעם השעו אותו מתפקידו בשל יציאה של המון שדים מהשער באיזור שלו. החזירו אותו אחרי שקלטו שרק הוא יכול להרוג את כולם.
הוא אומנם נראה מעופף ודעתו בהחלט מוסחת בקלות, אבל כשהוא רוצה להתרכז אין אחד שיצליח להוציא אותו מזה, הוא יכול לבהות במשהו שעות ונראה כאילו הוא בטראנס.
יש לו יכולת שכנוע טובה במיוחד ואם מישהו ינסה להתמודד מולו על משהו הוא תמיד ינצח.
הוא עוצמתי מאוד, מבחינת מילים, ויודע להרים אנשים מבורות עמוקים מאוד שהם נפלו לתוכם. אם הוא מכיר אדם, הוא מכיר אותו עד הסוף ויודע מהן נקודות החוזק והחולשה שלו ומה צריך לומר כדי לעודד אותו או להיפך. הוא עצמו גם מאוד פתוח, אין לו סודות גדולים שהוא מסתיר ואין לו בעיה לספר על עצמו, הוא לא עד כדי כך מעניין.
מומחיות בכלי נשק: הוא טוב בלחימה מרחוק, ומשתמש ברובה צלפים ולפעמים – אם משעמם לו – גם בחץ וקשת. הוא נלחם בדיוק מירבי וברוב הפעמים הורג את השד בירייה אחת.
חיית מחמד: משפחתו – והממשלה – עשו לו הרבה בעיות, אבל בסוף הוא הצליח לגרום להם לתת לו לגדל זאב. כן. זאב. גדול כזה ושחור שהוא הצליח לחנך – לא לאלף – ועכשיו הוא בערך החבר הטוב ביותר שלו ועוזר לו בכל בעניין הזה של הריגת שדים ושמירה על שערי השאול.
רקע: אין לי משהו מיוחד. אני מקווה שזה לא הכרחי.
משהו להוסיף: אם תרצה/י אני יכולה לכתוב עוד דמויות, אבל זה ייקח זמן. מקווה שהוא ייכנס :) אה כן, הוא מנגן על תופים ומפוחית.

07/08/2016 15:21

    אז ככה דמות מעולה!! אני ממש אוהבת דמויות אופטימיות פשוט ככה יותר קל לי להתחבר עליהם. הכל אצלו מעולה וכמובן שהוא התקבל אבל מבחינת רקע זה די חשוב שתכתבי את הקשר למשפחה, עם יש לו אחים או אחיות וכל זה ו… כמובן שאת יכולה לכתוב עד דמות או אפילו שתיים זה יעזור לי מאוד^^

    07/08/2016 15:56

נשמע ממש מגניב, תוכלי לשמור לי בן ?
ועצה, אל תעשי לכל הדמויות נקודות מבט אלא נקודת מבט מגוף שלישי, כלומר שכאילו מישהו מביט במתרחש ומספר – למקרה שלא הבנת. זה יהיה לך הרבה יותר נוח ויותר חשוב, לנו, הקוראים ^^

07/08/2016 15:54

    גוף שלישי זה רעיון מצוין ושומרת לך דמות של בן :)

    07/08/2016 15:58

נשמע מעולה!
אפשר לעשות דמות של בת ושבינה לבין ארטמיס תהיה קצת יריבות?

07/08/2016 16:26

    אפשר לארגן את זה ????

    07/08/2016 16:54

אה, אם זה רק הקשר למשפחה… הוא הבן של בן דוד של ראש המשפחה אבל בקשר חזק יותר עם משפחתו של בן דודו של אביו, אם הצלחת להבין אותי :)

07/08/2016 16:38

    אוקיי לא ממש הבנתי אבל בסדר ^^

    07/08/2016 16:57

את יכולה לשמור לי בת עם מומחיות ברובים? תודה מראש ^^
(ודרך אגב – האחווה שולטת בסיפור הזה. תחי האחווה! XD)
קטניס אוורדין, סוף.

07/08/2016 19:35

    זה לא אחווה זה משפחה חחחח וכן שומרת אבל תרשמו מהר כי אני רוצה להתחיל :)

    07/08/2016 21:22

    לא התכוונתי לדמויות XD
    האחווה זה שם של קבוצת כותבים באתר, שכותבים בעיקר פנטזיה ומד"ב. כל מי שנרשם לסיפור שלך עד עכשיו הוא חלק ממנה (:
    והדמות בדרך!
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/08/2016 23:56

אוקיי מחכה:)

08/08/2016 14:37

שם: ג'ונתן (ג'ון) פריי
גיל: בערך כמו כל הדמויות – 25 ככה?
אופי: ג'ונתן נהנה מהתפקיד שלו בעולם.
להרוג שדים ומפלצות תמיד גרם לו להרגיש שייך אך עם זאת גם מיוחד.
הוא ציני, מרוב הרציחות שדים ומפלצות שעשה הוא נהיה כמעט חסר פחד, הוא דיי קר, לא נהנה לספר לכולם על עברו וגם לא נהנה ליצור קשרים חדשים מאז הקשר האחרון שהיה לו. הוא נקמן לגבי אדם אחד, שעליו תדעי ברקע :)
אם הוא יתחבר למישהו, הוא יעשה הכול בשבילו וייתן את חיו אפילו בשבילו, הוא יהיה נאמן וידאג לו, אך לא יותר מדיי.
מראה: יש לו שיער לבן קצוץ ועיניים אפורות וגדולות הוא רזה, גבוה, חזק ולא שרירי במיוחד אבל כן יש לו שרירים.
הוא מלא (מלא!) בצלקות מהמלחמות עם השדים, הוא כבר הפסיק לספור את הצלקות שמופיעות על החזה והבטן שלו, על הגב יש לו צלקות קטנות וצלקת אחת גדולה שנפרשת מהכתף הימנית ועד למותן השמאלי.
מומחיות בכלי נשק: הוא מומחה בחרבות, כל המלחמות ביצורי השאול והשדים ומהפלצות גרמו לו ללמוד מהר יותר את הנשק שלו וכעת יש לו חרב קצרה שאורכה בערך שישים סנטימטר.
חיית מחמד: בגלל היותו קר ולא מתחבר לכל אחד, אין לו חיית מחמד.
רקע: אז ג'ונתן נולד לאחותו של אב המשפחה, הוא בן דודו, ולכן הצייד תמיד היה חלק בלתי נפרד מחיו. תמיד הוא ניסה להוכיח לדודו שהוא הטוב ביותר במשפחה ולאחר הרבה אימונים הוא באמת האמין בכך, ראש המשפחה מאמין שג'ונתן והבת שלו הם הטובים ביותר בתחום.
יום אחד, כשהיה בן 18, הוא הסתובב ברחובות כשהוא בדרך לבדוק מה מצב שערי השאול כשפתאום פגש בנערה שלא הכיר, הנערה הייתה יפיפייה עם עיניים כחולות ותמימות ועור בהיר ונקי. השיער שלה היה ג'ינג'י וכשראתה אותו היא נעצרה פתאום.
השניים במהירה קבעו דייט והתאהבו זה בזה, לאחר כמה שנים הם התכוונו להביא ילד לעולם והיא נכנסה להריון. הם החליטו להתחתן אך קרה הדבר הנורא מכל. האויב של משפחת מיינדר (ככה כותבים את השם? XD) הופיע והרג את הנערה עם דקירות בבטן שהרגו את התינוק ואותה. ג'ונתן מאז נהיה קר ונקמן שמחפש כיצד לנקום בו. הוא מפחד לתת לאנשים להתקרב אליו כי הוא יודע שיכול להיות שהאויב יבוא ויקטע את הכול.
מאז הוא מחפש איך למצוא אותו בזמן שהוא מוצא שדים והורג אותם, ושומר על שערי הגהנום
משהו להוסיף: יש לי שתי דברים להוסיף, אחד, אני רוצה לכתוב את האויב של המשפחה, אז אם אפשר אז בבקשה!
שכחתי את השני, אז זהו XDD
מקווה שהדמות תיכנס!

09/08/2016 09:38

    זה כל כך עצוב???? אז דבר ראשון ברור שהוא יתקבל ובקשר למה שרציתי… יכול להיות מגניב עם תכתוב את האוייב הספציפי של גון, את השד שהרג את אישתו והצליח לברוח ושבו הוא רוצה לנקום ואני מבטיחה למצוא דרך לשלב את זה^^

    09/08/2016 12:24

סיימתי את הדמות (:
עבדתי עליה די הרבה (נראה לי XD לא ממש שמתי לב לזמן שעבר וגם אין לי מושג מה האורך שלה) וממש אהבתי אותה, מקווה שגם את.

שם: ג'סיקה (הרוב קוראים לה ג'ס) מיינרד (היא הבת של אחיו של ראש המשפחה, אז שם המשפחה לא השתנה.)
גיל: 17 (רציתי דמות צעירה ^^)
אופי: לפני הכל, ג'ס היא אמנית. בשעות שבהן היא לא הורגת מפלצות ושדים או מתאמנת בירי, היא מבלה את שעותיה בציור. היא מתמחה בעיקר באמנות רחוב, ובעיר שבה הם גרים כמעט אין רחוב שהיא לא ריססה בו גרפיטי. זה הכניס אותה לכמה צרות עם החוק פעם, אבל זה מעולם לא עצר אותה מלהמשיך.
היא מאוד יצירתית ויש לה נקודת מבט מיוחדת על הכל. היא רואה את הפוטנציאל ליופי בכל דבר, והמילה משעמם לא נמצאת בלקסיקון שלה.
גם בלחימה – היא תמיד מסתכלת מתחת לפני השטח, עושה את הצעדים הכי פחות צפויים וחושבת על דרכים מיוחדות לפתרון בעיות. מאוד אסטרטגית.
בגלל כל עניין הלחימה במפלצות, שגוזל את רוב זמנה, היא לא תלמידה מצטיינת (בלשון המעטה) ומבריזה מרוב השיעורים, אבל יש לה הרבה חוכמת רחוב. היא יודעת איך לדבר עם אנשים, להבין את הכוונות שלהם ולשנות את דעתם.
למרות היותה נערה היא נועזת ואוהבת אתגרים, זה למה היא כל כך נהנית מלחימה מפלצות, אבל לפעמים היא לוקחת יותר מדי סיכונים שיכולם להביא למותה וצריך לרסן אותה. הבוגרים במשפחה בדרך כלל מנסים להרחיק אותה מצרות, כי הם יודעים שהיא אוהבת להסתבך, אבל היא לא מקשיבה להם.
בקיצור: היא אסטרטגית, מרדנית ולא מפחדת מכלום, אבל יכולה ללכת יותר מדי רחוק.
מראה: לג'ס יש שיער חום בהיר חלק שכמעט תמיד אסוף לגולגול מבולגן, כי אין לה סבלנות לסדר אותו, בערך ככה: http://pixel.brit.co/wp-content/uploads/2013/08/Hair-3-Messy-Bun-645×645.jpg
יש לה עיניים כחולות ממש בהירות, כמעט שקופות, שקשה להסיר מהן את המבט.
היא לובשת בדרך כלל גופיות צבעוניות נוחות, למרות שרוב הזמן היא זאת שצובעת אותן או מלכלכת אותן בטעות עם צבעים, אלא אם כן היא צריכה להיות במארב או משהו. אין לה נעליים שהן לא נעלי ספורט, ובאופן כללי היא שונאת כל נעל עם עקב.
מומחיות בכלי נשק: *קודם כל, חשוב לי לציין שג'ס היא אמבידקסטרית (שזאת סתם מילה גדולה ומתנשאת לכך שהיא שולטת בד ימין ובשמאל באותה המידה, בלי צד דומיננטי. ככה שהיא נלחמת בשתיהן.)
היא מתמחה בכל סוגי הרובים והאקדחים מגיל צעיר (יותר הסבר ברקע), אבל היא בדרך כלל תשתמש בשני אקדחים (אחד לכל יד, ככה שהיא יורה בשניהם ביחד) או ברובה צלפים, שנועד בשביל קליעה מדויקת במטרות קרובות ורחוקות.
הנשקים שלה צבועים בצבעים מיוחדים, שהיא ריססה כמובן, כי לטענתה עזרים כל כך חשובים לא יכולים להיראות משעממים. אז כעיקרון, כל הנשקים שלה הם אומנויות קטנות.
רקע: כמו שכבר ציינתי, אבא שלה הוא האח של ראש המשפחה, אבל הוא לא בדיוק מתעסק בעניין הלחימה במפלצות. הוא יותר המוח שמאחורי הקלעים. הוא מייצר נשקים, מכל הסוגים. ג'ס משתמשת רק בכלי הנשק שהוא יוצר, וכך גם רוב המשפחה, משום שהנשקים שהוא יוצר מיועדים במיוחד להרג מפלצות ושדים ויש בהם חומרים מיוחדים שרק הוא מכיר.
מתחת לביתם יש מחסן נשק ענק, שהוא גם סוג של מתחם אימונים שבו אבא שלה מאמן אותה בירי מגיל מאוד צעיר.
אם אתם תוהים למה דיברתי רק על אבא שלה עד עכשיו, אז אני אסביר את המובן מאליו כשמדובר בדמות שלי: אין לה אמא. לאחר שאמא שלה התחתנה עם אביה היא רצתה מאוד להצטרף לעסק המשפחתי של לחימה במפלצות, ולמרות כל ההתנגדויות מצד משפחתה ובעלה היא עשתה את זה. היא נהרגה כמה שנים לאחר מכן בקרב, כשג'ס הייתה בסך הכל בת חמש.
אבא שלה מעולם לא השלים מותה של אשתו, ולכן הוא פחד מאוד שגם בתו תתחיל להילחם במפלצות, אבל הוא ידע שזה מה שהיא הייתה רוצה שהבת שלה תעשה. אז הוא התחיל לאמן אותה בעצמו מאז. היא תמיד רצתה להתחיל לשמור על השערים כמו שאר משפחתה למרות גילה הצעיר, ולאחר הרבה תחנונים היא החלה בעבודה האמתית כשהיא הייתה בסך הכל בת ארבע עשרה.
אבא שלה מאוד דואג לה, והיא מעריכה את זה, אבל היא הייתה רוצה שישחרר אותה קצת. הוא תמיד אומר שהיא ירשה את המרדנות שלה מאמה.
חיית מחמד: אין, אבל אני אשמח אם היא תתחבר לזאב של דילן, כי זה ממש מגניב ^^
דברים נוספים: נראה לי שהיא וארטמיס יכולות להיות חברות טובות, כי הן גם באותו הגיל וג'ס די מתחברת לכולם. היא גם יכולה לעזור להירגע עם כל עניין היורשת.
אה, ובגלל כל העניין עם אבא שלה יש לה ידע כללי מאוד נרחב בכלי נשק. היא יכולה לזהות כלי נשק מקוריים ומזויפים, לדעת מאיזו שנה הם ולדעת את השמות של הדגם שלהם רק ממבט. כשאבא שלה עסוק, היא עוזרת לבני משפחתה בתיקון נשקים וכ'ו, למרות שהיא מעדיפה לחימה.

מקווה שהיא הייתה שווה את ההמתנה!
אם צריך לשנות/להוסיף/להוריד משהו רק תגידי.
קטניס אוורדין, סוף.

09/08/2016 12:14

    יששש דמות של אומנית ועד דמות שאני ממש יכולה להתחבר אליה התקבלי כמובן וכבר יש לי כל מיני רעיונות בשבילה;)))

    09/08/2016 12:38

שם: סקארלט (סקאר) מיינרד. גיל:19 אופי: חכמה מאוד, ערמומית וחושבת גם מחוץ לקופסה. . טובה באסטרטגיות וכולם סומכים עליה תמיד בתכניות לשמירה על השערים. היא צינית מאוד ולא חברותית. היא קרה וקשוחה. היא מסוג הבנות שיש להן הרבה מחזרים אבל המחזרים שלה (אלה שיש להם שכל בכל אופן ) נזהרים ולא מחזרים אחריה בגלוי או רומזים על רגשותיהם. למרות שהיא קפואה היא רוצה לאהוב ומחכה לאחד שיפשיר את הלב שלה. מראה : היא גבוהה (מטר שבעים בערך ) והגזרה שלה נראית נורא נשית ועדינה אבל היא שרירית וחסונה. יש לה אף ישר ופנים חלקות לגמרי. יש לה שיער בלונדיני חלק. בחורף כשאין שמש השיער שלה נראה מעט אפרפר אבל בשמש הוא בוהק בכסף.היא נוהגת לאסוף אותו בתסרוקות נמוכות כמו צמה קוקו נמוך, ולאסוף אותו בעזרת סיכת מקור לפקעת הדוקה מעט מעל עורפה. יש לה עור בהיר וחיוור מאוד והעיניים שלה כסופות בהירות,גדולות וחודרות. אם כי כשהיא כועסת הם איכשהו מתכהות לאפור כהה ואטום. מומחיות בכלי נשק : היא מומחית בחץ וקשת. היא אף פעם לא מחטיאה ויורה חיצים במהירות כזו שרק מלהתבונן בה אפשר להתמוטט מסחרחורת ופחד. היא גם טובה מאוד בסיף. היא יותר טובה בסיף ביד שמאל למרות שהיא ימנית ולכן היא משתמשת תמיד בידה הימנית ועוברת לשמאלית רק אם הימנית נוטרלה כדי להשאיר גורם הפתעה. חיות מחמד: היא מגדלת שני טיגריסים סיביריים לבנים (בלאס- Blas וספאייר- Sepfire ) ומעניקה להם את כל החום והאהבה שלהם היא כמהה ומתנחמת בהם עד שהאחד שלה יגיע. משהו נוסף: היא מנגנת בפסנתר. היא אוהבת את סדרת דמדומים. כשקראה אותה בפעם הראשונה היא התאהבה לגמרי באדוארד קאלן. מאז עברו שנים והיא הבינה שהוא לא אמיתי. אבל היא מקווה למצוא מישהו דומה לו במראה ובאופי. בנוסף כשהייתה בת שש עשרה סקאר נראתה כמעט אותו דבר כמו ג'יין מדמדומים -התאומה בוולטורי עם הכוח להכאיב רק בנעיצת מבט- וכיוון שיש לה גם תאום אחד מבני הדודים שלה החל לכנות אותה ג'יין ולהתבדח על זה וכל המשפחה אימצה את המנהג וסקאר הפכהג'יין לכל דבר. נ.ב. הייתי שמחה אם סקאר תמצא את בחיר ליבה בסיפור. אני עוד מעט אשלח לך גם את התאום שלה. אני מקווה ששניהם יתקבלו

09/08/2016 12:15

    אוקיי מחכה^^

    09/08/2016 12:47

שם: אלכס מיינרד (אם ככה כותבים את זה)
גיל:19
מראה: יש לו שיער חום בהיר חלק שתמיד נראה כאילו הוא נסחף ברוח
https://www.google.co.il/search?q=ג%27ייסון+דולי&client=ms-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiElMeehbTOAhVOlxQKHdR2BwEQ_AUIBygB&biw=360&bih=560#tbm=isch&tbs=rimg%3ACSNe6SUlav-hIkCUjjs95jxazoNMTgPmH6aRTb0npC2eozbMtsbYd661XTuUN2WwDBplzigy-fUBqhe6JDRLdVug2XZuOlu0qJMMKhIJlI47PeY8Ws4RhiK5q0s5ZmcqEgmDTE4D5h-mkRHIfeRnTlYBMyoSCU29J6QtnqM2EYeafoIaQYOzKhIJzLbG2HeutV0RPoJv7aXILlcqEgk7lDdlsAwaZREwsgzrOkIrFSoSCc4oMvn1AaoXEUtOP1AyRQQTKhIJuiQ0S3VboNkRLm-OomarItgqEgl2bjpbtKiTDBHe32_1G8PQBGg%3D%3D&q=%D7%92%27%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%9F%20%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%99&imgrc=Yqcq_syoiIYNdM%3A
משהו בסגנון הזה.
יש לו עור בהיר ועיניים אפורות כהות . הוא גבוה (מטר שמונים וחמש) ורזה אבל שרירי.

אופי: הוא שקט ומסוגר. הוא חכם מאוד. הוא אדיש וקר.
הוא מסור מאוד לאחותו ובכללי תחומי העניין שלהם דומים מאוד. הוא ג'נטלמן אמיתי והוא רגיש ומתחשב.
בכללי הוא כמו סוג של מלאך שכזה.
מי שמצליח לחדור דרך החומה של השקט הקור והאדישות שלו מגלה אדם מדהים..
הוא מעשי מאוד ולא מתווכח או מקים יותר מדי רעש. הוא פשוט הולך בשקט ועושה.
תמיד נראה כאילו מבין שני התאומים סקארלט היא בעלת האופי ואילו אלכס הוא רק דמות יפה ברקע אבל למען האמת בכל דבר סקארלט מתייעצת איתו והוא היחיד שהיא חמה ואכפתית אליו ונפתחת אליו לגמרי.
הוא משרה על אחרים שלווה ורוגע וכשהוא מדבר כל הנוכחים מעט מתבלבלים בגלל ההשפעה החזקה שלו.
מומחיות בנשק : כפי שאמרנו אלכס הוא מלאך מושלם. אבל אם תניחו לו ביד חרב ותציבו מולו שד או מפלצת אתם תגלו שהוא לא סתם מלאך עדין אלא מלאך חבלה.
הוא נלחם בכזה חן שגם קרב עקוב מדם נראה כמו ריקוד.
הוא מוכשר מאוד ויודע לחסל בשיטתיות ומהירות בלי שאפילו שמים לב אליו.
חיות מחמד: כפי שאמרנו לסקארלט יש שני טיגריסים סיביריים לבנים. אבל למען האמת לסקארלט יש טיגריס אחד- בלאס.
סאפייר הוא של אלכס.

משהו נוסף- כפי שהזכרנו את סקארלט מכנים ג'יין וכיוון שאלכס הוא התאום שלה והשם שלו מאוד דומה בדרך כלל מכנים אותו אלק – שמו של התאום של ג'יין מדמדומים.

מקווה שתקבלי את מלכת הקרח ואת המלאך שלי.

09/08/2016 13:01

    מעולה שתייהם נכנסו ^^

    09/08/2016 13:53

שם: טיילור(מיינרד – בת דודה של ארטמיס ושל ג'ון ושל ג'סיקה, אבא שלה הוא האח השני הכי גדול אחרי אבא של ארטמיס. ~אם זה בסדר~)

גיל: 17

אופי: (סוג של הקדמה קצרה לאופי -) רוב האנשים מצפים שטיילור תהיה מרירה – כי רק בגלל שאבא של ארטמיס נולד קודם, הוא ראש המשפחה ואחריו ארטמיס. מה שאומר שאם אבא של טיילור היה נולד קודם, הוא היה ראש המשפחה ואחריו טיילור. אבל טיילור ההפך הגמור ממרירה. לא אכפת לה שאבא של ארטמיס הוא ראש המשפחה, כן אכפת לה שארטמיס תנהיג את המשפחה אחריו -אבל זה כי היא לא מחבבת את ארטמיס- אך היא שמחה שזו לא היא. היא מאמינה שהנהגה באה עם המון אחריות, וטיילור לא רוצה להיות אחראית, היא רוצה לכייף וליהנות. (עכשיו אופי קצת יותר מפורט -)
טיילור סקרנית מאוד וחכמה מאוד.
היא אוהבת לחקור, לנסות דברים חדשים ולגלות פרטים חדשים. לא אכפת לה מה אנשים אומרים. היא תעשה מה שהיא רוצה ואיך שהיא רוצה, לרוב תוך כדי שהיא עוברת על גבולות ברורים. היא לא צפויה ולא מובנת בעליל.
אומרים שהיא מתוסבכת, לא אכפת לה.
חלק אמרו שהיא משוגעת, היא התייחסה לזה כמחמאה. היא אוהבת שאנשים מדברים עליה, לטוב או לרע, כי זה מצחיק אותה שהיא נושא השיחה של מישהו. היא אוהבת לשחק במחשבות וברגשות של האחרים בלי לחשוב על ההשלכות. היא מהירת מחשבה, חדת לשון ובטוחה שכמעט כולם טיפשים ביחס אליה, מה שהופך אותה למעצבנת מדי פעם ולמוקד האש של כמה אנשים(וגם מסביר חלק מהשהיות שלה בבתי חולים). יש לה מצבי רוח משתנים והפכפכים, אבל בדרך כלל היא בן אדם עליז, חייכן ואדיב.
היא יכולה להיות עקשנית לעיתים קרובות.
היא מלאת ביטחון לגבי המראה החיצוני שלה ולגבי האמירות שלה – אולי יותר מדי.
אם זה לא בן אדם שהיא מחבבת – היא לא תעזור או תשתף פעולה איתו, אם אין לה רווח ותועלת אישיים. יש לה דמיון יצירתי וחופשי מאוד, ומדי פעם היא נוטה להישאב לדברים שהיא מדמיינת ולחלום בהקיץ.
היא לא ממש טובה בענייני רגשות – אם מישהו עצוב או פגוע, היא לא ממש תדע מה לעשות. רוב הסיכויים שהיא פשוט תעמוד בצד ותחכה שהמצב יחזור לקדמותו.
היא יודעת מה הן נקודות החולשה של כל אחד ואיך לתעל אותן לטובתה.
היא מצחיקה בדרך שלה, אבל לפעמים ההומור שלה יכול להיות מביך, מגוחך ואולי גם טיפה מטופש.
היא מאוד קלילה וזורמת. היא טובה בהעמדות פנים ובשקרים והיא ממש ממש טובה במשחק, בחיקויים ובתחפושות.

מראה: עור בהיר(אבל לא חיוור), שיער ארוך מאוד~(עובר את הברכיים) – היא לא מסתפרת והיא שונאת שאנשים שואלים אותה שאלות כמו "את מתכוונת להסתפר?", או שאומרים "השיער שלך ממש ארוך, את לא רוצה להסתפר?" בדרך כלל היא צורחת עליהם "לא!" ובזה זה נגמר.~ וגלי בצבעים של שלכת. אדמדם – ג'ינג'י – בלונדיני – חום. יש לה עיניים ירוקות בורקות ומלאות חיים וחיוך צחור ומושלם. יש לה אף סולד והרבה נמשים. שתי גומות חן וחיוך מתוק.

מומחיות בכלי נשק: החכמה והזריזות שלה זה כלי הנשק העיקריים שלה.
אבל ככלי נשק מוצק – היא מעולה בשימוש בפגיונות. בד"כ היא מסתובבת עם כמה פגיונות שמוסווים בלבוש שלה. היא יכולה להשתמש בהם מקרוב או לזרוק אותם בדיוק מרחוק.

חיית(חיות ^^) מחמד: יש לה שועל(גור) עם פרווה בצבע – פחות או יותר – כמו השיער שלה ועיניים בהירות. בדיוק כמו טיילור, השועל סקרן מאוד ואוהב תשומת לב. הוא מתלווה אליה לכל מקום ומנסה להרשים אותה. אם טיילור מותשת או עצובה, היא אוהבת לבכות(צירוף מילים מוזר) לתוך הפרווה הנעימה שלו עד שהיא נרדמת. יש לה גם סנאי קטן וחמוד אבל פחדן, שלרוב מסתתר בשיער הארוך של טיילור ויוצא החוצה מדי פעם כשהיא מביאה לו אוכל.

משהו להוסיף: היא ביסקסואלית.
היא ממש אוהבת את הסיפור אליס בארץ הפלאות, במיוחד את הכובען המטורף.

רקע: למה היא ביריבות עם ארטמיס?
מכיוון שאני לא יודע שום דבר על ארטמיס יש שתי אפשרויות –
או שהיא לא אוהבת אותה בגלל משהו מעצבן באופי של ארטמיס. את מכירה את ארטמיס, אם יש משהו שיכול לעצבן את טיילור באופי של ארטמיס, תגידי.
או אפשרות שנייה – סכסוך ילדות.
וכשאני חושב על זה, יש אפילו עוד אפשרות – מכיוון שטיילור ביסקסואלית, זה יכול להיות על בסיס רומנטי.
תבחרי, או שיש לך אפילו רעיון יותר טוב.
ומשהו אחרון – אני חושב שהיא והדמות של קטניס יכולות להיות חברות טובות.
זה הכל.
תודה רבה ומצטער על האיחור בשליחת הדמות.
מקווה שתכניסי אותה לסיפור.

09/08/2016 13:05

    סליחה על ההתערבות, אבל אני חושבת שה יכול להיות רעיון ממש מעניין שהדמות שלי תהיה חברה של טילור וגם של ארמיס, ואז היא תמיד תיאלץ להיקרע ביניהן ולנסות להשלים ביניהן בלי הצלחה (כי היא מתחברת לכולם כזאת ^^)
    ודרך אגב, דמות מעולה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    09/08/2016 13:15

    *טיילור
    *ארטמיס
    (מה הבעיה שלי XD)
    קטניס אוורדין, סוף.

    09/08/2016 13:16

    דמות מעולה בקשר לסכסוך… לא נראה לי שזה יהיה קשר רומנטי כי… טוב הן בנות דוד וזה די דוחה אבל אני כבר יחשוב על דני האפשרויות השניות וקטניס אני גם אקח בחשבון את ג'ס בכל היריבות הזאת אל דאגה ^^

    09/08/2016 13:56

רעיון מגניב. ^^

09/08/2016 13:18

אפשר לכתוב דמות שתיהיה אחותה של ג'סיקה? אין לי לרעיון לרקע.
הסיפור נשמע מעניין.

09/08/2016 13:39

    אולי בכל זאת תנסי דמות חדשה יש עד מקום ^^

    09/08/2016 13:56

ישש זאת ההצפה התקשורתית שדיברתי עליה!!! עשיתם לי חשק מטורף לכתוב וחלק מהדמויות כבר ישתתפו בפרק הראשון שאותו אני מתחילה לכתוב עכשיו ^^
בכל מקרה יש מקום לעד כמה דמויות :)

09/08/2016 13:58

שם: אלינור מיינרד.
גיל: 16.
מראה: שיער שחור קצר, מתולתל ומעט פרוע (אבל לא יותר מידי). עיניים ירוקות קטנות ובעלת עור בהיר. על גשר אפה מפוזרים מעט נמשים כמעט בלתי נראים לעין. גבוהה, בעלת גוף צנום. היא נראית בלתי מזיקה.
אופי: היא שקטה. מאוד. והסיכויים להופיע בספרי גינס גבוהים יותר מלשמוע אותה מדברת. היא שונאת שמעירים לה על דברים ואומרים לה מה לעשות. היא תמיד עושה ההפך ממה שאומרים לה בכוונה. היו כמה פעמים שניסו להשתמש בזה נגדה ולעשות עליה פסיכולוגיה הפוכה, אך זה לצלח. כי היא ישר הבחינה בכך וחוץ מזה בכלל לא היה אכפת לה. יש לה דעה חזקה והיא לא תיתן לאף איש לשבור אותה. היא עקשנית יתר על המידה. העקשנות שלה יכולה לחרפן בנאדם ולהוציא אותו משפיותו כליל. אמא שלה אומרת שהעקשות שלה יכולה לגרום למתים להתעורר מקברם. היא חכמה ובעלת מחשבה מחודדת. היא אוהבת לשיר ולשמוע מוזיקה.
כאשר פוגשים אותה לראשונה היא נראית בלתי מזיקה, מאחר כשתמיד היא פוגשת מישהו חדש היא מתחזה אל נערה נחמדה ותמימה, אך ברגע שהוא צריך עזרה…אפילו בדבר הכי קטן – היא תטרוק את הדלת בפניו. היא יודעת שזו התנהגות דוחה, אך לא אכפת לה.
היא אדישה וחצופה. בלימודים היא ממוצעת, למרות שהיא יכולה יותר. היא מגנט לצרות. רוב הפעמים לא היא זאת שנמשכת אל הצרה, אלא הצרה נמשכת אליה. כך שתמיד יוצא שהיא זכאית.
היא מגיעה אל הפתרונות ואל התשובות בלי בעיה. כאשר צריכים למצוא למשהו פתרון (לא משנה מה) אלינור תמצא לבעיה פתרון לפני כולם, תעמוד בצד, תביט בהם ולא תומר דבר גם אם הם הסתבכו במציאת הפתרון. היא פשוט תצחק בכל ליבה ותחכה לרגע שמישהו ימצא.
נשק: פגיון. היא מחביאה בבגדיה הרבה פגיונים. יש לה אחד בכל נעל, שניים בתוך הז'קט, אחד בחוגרה של המכנס, פגיון אחד היא תמיד מחזיקה בידה ובנוסף לכך כשהיא אוספת את שיערה השחור לגולגול היא מחביאה בתוך שיערה הסבוך עוד פגיון לכל מקרה. היא אומרת שזה שימושי.
רקע: היא הבת של אחד הדודים במשפחה. אמא שלה עובדת בחנות פרחים. היא לא נלחמת במפלצות. אבא שלה נפטר כשהיא הייתה בת שש בקרב על-ידי מפלצת. היא לא ממש זוכרת אותו. אמא שלה אוסרת עליה להילחם בהן. לאלינור לא ממש אכפת. היא אוהבת סכנות ואתגרים, אך היא מעדיפה לעסוק במוזיקה במקום להילחם במפלצת ענקית בפגיון. היא הרגה פעם מפלצת אחת והיא אומרת שהן לא מפחידות אותה. הרגש היחיד שהיא מרגישה כלפיהם הוא שנאה וזה בחיים לא ישתנה.
אם יציעו לה להילחם בהן היא לא תהסס לרגע.
חיית מחמד: בז צוקים. הוא בן חמש שנים כיום.
סורי אם יש שגיאות כתיב. אני מקלידה מהטלפון. מקווה שתקבלי אותה, למרות הרקע הצולע.

09/08/2016 14:59

    אוקיי התקבלה :)

    09/08/2016 15:21

הו וראיתי שאמרת לי לכתוב את השד, אני אעבוד עליו בקרוב אני פשוט עייף בשביל לחשוב על דמות שדית כרגע XD

09/08/2016 15:18

יש לי חשק בלתי מוסבר לכתוב עוד בן. משום מה אני הרבה יתר אוהבת לכתוב בנים מאשר בנות 0_0
שם: סֶיְיל גרין מיינרד
גיל: 15
מראה: נמוך, בעל עור שזוף מעט ורזה – הוא נראה הרבה יתר חלש ממה שהוא באמת -. שיערו חום-אדמוני שמגיע לו עד סוף הצוואר ונופל על פניו כך שהוא מסתיר את עינו הימנית, עיניו צהובות-חומות-ירוקות שיוצרים צבע שדומה קצת לבוץ מעורב עם עלים מעוכים. תיאור מוזר, אבל זה מה שזה. הוא שונא את העיניים שלו, ופעם הוא רצה לשים עדשות רק כדי להסתיר את הצבע שלהן, שלא לדבר על הצורה, הן קטנות וצרות ומשוות לו מראה אסייתי. כולם אומרים לו שהן מאוד יפות אבל הוא ממשיך לטעון שזה הדבר המכוער ביותר שהעולם ידע מאז נוצרו הכבשים.
אחרי תלונות וסירובים רבים, הוא הצליח לשכנע את אביו – שמתמחה בכימיה ובדים – ליצור לו רטייה לשתי עיניו שחיצונית תהייה שחורה אך מבפנים שקופה, כך שהוא יוכל לראות דרכה. עכשיו הוא פשוט לא מוריד אותה. כעיקרון, הוא נראה כמו שדון גמדי.
אופי: אז כמו שאפשר להבין מהמראה – מוזר – יש לו בעיית דימוי עצמי חמורה. הוא עקשן מאוד ויכול לנדנד לאנשים במשך שבועות עד שיסכימו בכלל להקשיב לו, או במקרים היותר קיצוניים, לתת לו מה שביקש. אומנם הוא לא רוצה הרבה, אבל הדברים שכן בראשו יכולים להיות הזויים כל כך שאם השדים לא היו קיימים משפחתו לא הייתה חושבת שניתן ליצור אותם. זה כולל את הרטייה שלו, אבא שלו עבד עליה במשך כמעט חצי שנה עד שהצליח ליצור את החומר.
הוא אוהב מאוד חום ואש ופעם כמעט שרף את ביתו בגלל זה.
הוא פסיכי, והוא לא מכחיש את זה. יש לו קטע מוזר עם מוות, שלא אכפת לו מזה. הוא לא נרתע מדם, חתכים, צלקות, כוויות או כל דבר שאנשים אחרים נוטים להירתע ממנו. להיפך, זה מלהיב אותו.
הוא מאוד אנרגטי וקופצני שאחת הבעיות הגדולות ביותר שלו היא שיעמום מוחלט. נכון שההורים אוהבים לומר על הילדים שלהם שהם כל כך משועממים שיותר אחד הם עוד יטפסו על הקירות? טוב, אצל סייל זה כבר קרה. הוא באמת מטפס על קירות, יש לו קיר טיפוס בחדר, והוא כל הזמן מוסיף לו עוד ועוד חלקים. הקיר הזה מתחיל מהרצפה וממשיך על התקרה עם כל מיני שיפועים וקוביות ודברים כאלה.
ועכשיו, נחזור לאופי: הוא חכם, גאון מחשבים ומהנדס חשמל ומכשירים חשמליים – שכחתי את השם הכולל – . הוא הרכיב את המחשב שלו בעצמו.
יש לו ידע כללי נרחב מאוד וברובו אף לא הכרחי בעליל. אוהב מאוד אסטרונומיה וחקר ונוטה לשאוף לרמת מצוינות שלא קיימת.
אוהב לקרוא ויכול להסתגר בחדרו ימים שלמים רק כדי לסיים ספר או איזו תוכנה חדשה שמצא/המציא.
זוכרת שאמרתי קודם שהוא מאוד עקשן? אז ככה, חוץ מהפעמים שהוא מנדנד לאנשים על דברים שהוא רוצה הוא בקושי מדבר. הוא אוהב להקשיב מהצד ומדי פעם לזרוק רעיונות חכמים ואז האחרים מתרגזים שהוא לא אמר את זה קודם.
אין לי מושג מה להוסיף… אה! הוא אוכל המון. המון. הוא אוהב לאכול ואוכל כמעט הכל – חוץ מחצילים. הוא שונא חצילים – אך בכל זאת נשאר רזה. הסיבה לכך היא שהוא אוכל הרבה אך מוציא עוד יותר אנרגיה לאחר מכן. הוא רץ וקופץ ומטפס על עצים וקירות וכל דבר אפשרי. זה גרם לו להקיא לא פעם.
מומחיות בכלי נשק: אמממ הוא משתמש פחות בכלי נשק כמו חרבות/אקדחים/חץ וקשת וכל אלה, אלא יותר בכוח ובמהירות. הוא זריז מאוד וחזק ונלחם מקרוב ובמגע פיזי עם השד. חוץ מזה, אמרתי שהוא אוהב אש, נכון? יופי. אז ככה, יש לו כלי נשק שהוא לא ממש כלי נשק והוא סוחב על עצמו כל הזמן. הכלי הזה הוא להביור. כן. הוא אוהב לשרוף את השדים שהוא נלחם בהם.
חיית מחמד: אין. הוא לא כל כך אוהב חיות.
רקע: שוב, בן דוד מדרגה שניה. הוא הבן של בת דודה שלא ראש המשפחה, הסיבה ששם המשפחה שלו הוא מיינרד היא בגלל באימו לא רצתה לשנות את שם משפחתה המקורי, אז יש לו שני שמות משפחה.
הוא בערך… סוג של… לא נמצא הרבה בביתו. הוא יוצא מוקדם מאוד בבוקר לכל מיני מקומות שהוריו לא יודעים מהם וחוזר מאוחר מאוד בלילה כדי לישון. כבר מהיותו קטן הוא רצה להילחם בשדים, אך רק כשהיה בן עשר הרשו לו להתחיל. הוא התחיל לנדנד על זה מגיל חמש, הוריו לא רצו לתת לו לצאת לשמור על שערים היות והיה כל כך צעיר, אך הוא לא הפסיק לבקש מהם עד שנכנעו.
הם מניחים שאלה המקומות אליהם הוא יוצא, אך לא מבינים למה.
הוא פרץ פעם למחשב של ראש המשפחה והוציא ממנו מפה של כל שערי השאול הנמצאים באיזור וכל יום הוא בוחר שער אחר ללכת אליו.
בבקשה תעשי לו רקע משלך >.< אני ממש ממהרת ואין ליע רעיונות בכלל…
דברים נוספים: הוא לא בקשר טוב עם אף אחד מהמשפחה שלו בשל היותו עושה צרות סדרתי. מאז שנתן לחבורת שדים להיכנס לעיר ולגרום לרצח המוני משפחת מיינרד מנדה אותו ממנה (הדבר היחיד שהכרחי בשבילי לרקע).

09/08/2016 17:44

    אמ… אני חושבת שאני ישנה בו כמה דברים אבל ברמת העיקרון הוא התקבל ^^

    09/08/2016 22:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך