להמשיך? (:

שינוי חיי פרק 2 (:

11/10/2013 399 צפיות אין תגובות
להמשיך? (:

אבא שלי עבר תאונה ואמא שלי עשתה טעות ששינתה את חיי המשפחה.
"אבא שלי היה בבית לתקופה ארוכה והיה לנו בעיית כספים גדולה כי גם אמא שלי לא עבדה בעבודה שהכניסה הרבה כסף", אמרתי לגולן "די לחשוב על זה! תפסיקי כל הזמן לחשוב על דברים שטחיים! את מורידה מעצמך! די כבר! זה מעצבן לחזור ולהגיד לך עדן! את מספיק חכמה וגדולה בשביל להבין דברים כאלו" אמר לי גולן, "תתחילי להבין שאת יותר מזה.. שכסף זה לא החיים, שאת לא צריכה מיליון חברים שיסתובבו סביבך אלה את צריכה את החברה שתיים שבאמת ידאגו לך, את לא צריכה לחשוב על זה שאנשים יצחקו עלייך, את מי שאת וזהו! וזה לא משנה מה היה, אם אין לך כסף זה לא אומר שאת צריכה לחשוב על זה שאת ככה ושאת ככה."
'הקטע שהוא לא מבין שזה שאין לי כסף להכניס אוכל הביתה ושאני משתמשת באותם בגדים כבר כמה שנים ואני רוצה לשנות את עצמי זה משהו שלא אפשרי, אף אחד לא מבין אותי, זה קשה לי לראות את אבא שלי בוכה ואת אבא שלי ואמא שלי רבים בגלל כסף. אף אחד לא יכול להבין!!!' אמרתי לעצמי ויצאתי מהצ'אט, הרגשתי שאני כבר לא יכולה שאני עומדת לבכות והיה שלב שכבר רציתי להפסיק את הסבל הזה.
ישבתי בכיתה ליד חן והראתי לה משהו שכבתי. "עדן תקשיבי את יודעת לכתוב! יש לך כתיבה ממש טובה! את יכולה ממש לכתוב שיר מזה! יואוו!! יש לי רעיון!! תכתבי שיר! ותשירי! ותעלי ליוטיוב!!" אמרה חן וקטעתי אותה, "שוב פעם.. לא! אני לא רוצה לשיר ולעלות ליוטיוב! די כבר להציק! אני לא רוצה! את לא מבינה שאני לא רוצה תגובות?! יש לי בעיה רצינית! דיי!" הרגשתי רע לרגע, צעקתי על החברה הכי טובה שלי.
הלכתי לפסיכולוגים רבים ושום דבר לא עזר לי, ניסיתי כל דבר אפשרי וכלום, אנשים לא מתחברים אליי ואנשים לא מסתכלים אליי.. אני רואה את חברה שלי שפשוט כולם קופצים עליה ושאני לידה כולם רואים שאני איתה ולוקחים אותה ממני וזה קשה.
הבנתי שאני חייבת לעשות שינויי משמעותי בחיי.. שינוי שישנה אותי שיגרום לי להגיד קצת 'לא' ולא כל הזמן להגיד כן כן כן כן… אני חייבת לגרום לעצמי להבין שמה שאני עושה לא בסדר, שאני צריכה להראות באמת לכולם שאני שווה משהו.. אבל כולם מורידים אותי למטה.. רק אולי 2 או 3 חברות שלי מאמינות בי וחושבות שוואלה אני יכולה להצליח.. אפילו ההורים שלי לא מאמינים בי.. רק לאחרונה הם התחילו להאמין בי..
"עדן!!!" אבא שלי קרא לי, "מה?! מה קרה??" עניתי לו בפחד כאילו קרה משהו. "יש לי משהו לספר לך! משהו דחווףףף!", "ספר לי.." אמרתי. " עובד איתי גיס של זמר מאוד מפורסם בארץ, ונכון שהראת לי את השיר שכתבת על מאיר (בן דודי שנפטר ז"ל)? בקיצור סיפרתי לו על זה והוא אמר לי להגיד לך שתכתבי שיר בשביל גיסו ואם זה יצליח גם תיהי מפורסמת, גם זמרים נוספים יבואו אלייך, גם תקבלי המון כסף!!!"
"וואו!" הייתי בשוק! 'מה? איך? למה? איך זה קרה??' חשבתי לעצמי. יש לי אפשרות להצליח בדבר שתמיד חלמתי עליו, להצליח בתעשיית המוזיקה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך