השם שלי ברשותי.
תגובות וממשיכה (:

שלושה חודשים בניו יורק- פרק 13- עומדת באמבטיה עם הארי- 1D

השם שלי ברשותי. 18/12/2012 1229 צפיות 5 תגובות
תגובות וממשיכה (:

אני וליאם הלכנו לחדר שלו, אם אפשר לקרוא לבית מלון הפרטי שלו רק חדר. ישבנו על המיטה שלו והתנשקנו. "איך בחורה יכולה להיות גם יפה, גם עם השפתיים הכי מדהימות שראיתי, וגם אלופה בבאולינג?" הוא שאל אותי כשהסתכלנו אחד על השנייה. "השפתיים הכי מדהימות שראית?" שאלתי אותו שוב. "השפתיים הכי מדהימות שמישהו אי פעם ראה" הוא תיקן את עצמו ונתן לי נשיקה קטנה. "לך יש את השפתיים הכי מדהימות בעולם" אמרתי לו בחיוך. "אנחנו הזוג עם השפתיים הכי יפות שמישהו אי פעם ראה" הוא אמר, חייך ונישק אותי. רגע, זוג. "אז אנחנו זוג?" שאלתי אותו. הוא נישק אותי. "אני זזה שנייה לשירותים" אמרתי לו. "לא, אל תלכי" הוא נישק אותי נשיקה קטנה. "תספור עד עשר ואני פה" חייכתי אליו ויצאתי. חיפשתי שירותים, ואז ראיתי דלת שנראית כמו דלת של שירותים, אז נכנסתי. סגרתי את הדלת ושמעתי רעש של מים, חשבתי אולי זה הרעש פה, אז התקרבתי לאסלה. "יש פה מישהו?" שמעתי קול. צעקתי. "מי זה?"שמעתי שוב את הקול צועק, זה היה הקול של הארי. "זאת.. זאת ליהי" אמרתי. "מה את עושה פה?" הוא שאל. "אני.. אני חשבתי שאין כאן אף אחד, הדלת הייתה פתוחה.." אמרתי. "אם את כבר פה, את יכולה להביא לי את השמפו שליד הכיור, אני שכחתי לקחת אותו" הוא אמר. "אוקיי" מלמלתי לעצמי והושטתי את השמפו לתוך הוילון. "תודה" הוא אמר. "בבקשה" עניתי.
"הארי אתה כאן?" שמעתי את הקול של נועה צועק מבחוץ. "כן, אני עוד שנייה יוצא" הוא אמר לה. "אתה לבד?" היא שאלה אותו. מה היא שמעה את הצרחה שלי? "כן" הוא אמר. "אז אני נכנסת שנייה" היא אמרה. "לא לא אל תיכנסי" הוא אמר לה. "רק לשנייה, אני חייבת לשירותים" היא אמרה, הרגשתי שיד מושכת אותי. הארי משך אותי לתוך האמבטיה. עצמתי עיניים. שמעתי שהיא נכנסה. לחשתי להארי בלי להסתכל "אתה נורמלי?". פתחתי עיניים והרמתי את הראש למעלה. "לא" הוא חייך. "אני מחכה לך בחוץ" שמעתי את הקול של נועה יוצא מהחדר. "אוקיי" הוא אמר.
"כולך רטובה" הארי אמר בחיוך. "את יכולה להסתכל, אין לי מה להסתיר" הוא אמר בהתגרות. "אני מעדיפה שלא" אמרתי לו בחיוך ציני. הרמתי את הרגל כדי לצאת משם והוא החזיק לי את היד. "הארי מה אתה עושה?" שאלתי אותו בשקט, ידעתי שכולם בחוץ. "רוצה השגחה" הוא אמר בחיוך. "הארי, אני עם ליאם" אמרתי לו. "אתם זוג?" הוא שאל אותי והסתכל לי בעיניים. גמגמתי. "לא.. אה כן" אמרתי. "חבל, את לא מתאימה לו, את יותר משוגעת ממנו" הוא אמר בחיוך. "אממ.. תודה?" לא הבנתי מה הוא מנסה להגיד. "אני גם משוגע, בדיוק כמוך" הוא חייך. החיוך שלו ממש יפה. ואז נזכרתי שהוא עומד שם ערום מולי. "טוב הארי, אני ממש מרגישה לא בנוח עם כל זה.. אני יכולה לצאת?" שאלתי אותו בציניות. "לא" הוא חייך, התכופף אליי, ונישק אותי.


תגובות (5)

תמשיכי

18/12/2012 12:18

תעבירי את זה בבקשה לסיפורי מפורסמים

18/12/2012 12:21

תמשיכי! גאדדד

18/12/2012 12:31

תמשיכי

18/12/2012 12:49

דייייי סיפפןווררר מושי מושווושללםםםםםםםם הכתיב שלך ממש צמש טובה;)

26/09/2013 18:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך