השם שלי ברשותי.
תגובות וממשיכה (:

שלושה חודשים בניו יורק- פרק 14- אני וליאם באינטרנט- 1D

השם שלי ברשותי. 22/12/2012 1219 צפיות 2 תגובות
תגובות וממשיכה (:

התנתקתי ממנו. "מה אתה עושה לעזאזל?" הסתכלתי עליו. הוא לא ענה. יצאתי מהחדר, ונזכרתי שנרטבתי. מה הוא עשה? מה הוא ניסה לעשות? להרוס לליאם? אבל הם חברים לא? איזה טעות עשיתי. אבל זה כל כך לא הרגיש כמו טעות, זה הרגיש טוב. טוב מדי. נכנסתי לחדר של ליאם. "מה קרה לך?" הוא חייך. "אממ..הארי שפך עליי מים" אמרתי לו, אני ממש לא מתכוונת לספר לו על הנשיקה.
"אל תתייחסי, הוא משוגע, הוא עושה את זה לכולם" הוא חייך והלך לארון שלו. אני בטוחה שהוא מנשק כל בחורה שהיא לא שלו כשהיא נמצאת פה. "טוב, אז חשבתי לתת לך את זה כשתלכי, אבל אני אתן לך עכשיו" הוא אמר והוציא שקית מהארון. "מקווה שזה ימצא חן בעינייך" הוא אמר והתקרב אליי. הסתכלתי לבפנים. "אתה צוחק עליי" חייכתי. "זה משהו קטן, עדיף שתלבשי את זה במקום בגדים רטובים" הוא נתן לי את השקית. "וואו" מלמלתי כשהוצאתי את השמלה. "את אוהבת את זה?" הוא בדק. "אתה רציני? זה מדהים" אמרתי לו. "אני הייתי מחבקת אותך עכשיו אבל עדיף לך שאני לא אעשה את זה" חייכתי אליו. הוא חייך. "אני אחפש איזה חדר להחליף בו בגדים ואני אחזור" אמרתי לו. "אוקיי" הוא אמר בחיוך. הלכתי בבית הענקי הזה, מחפשת חדר נורמלי להחליף בו בגדים, ואז שמעתי מוזיקה, מישהו פה שומע פו פייטרס. הלכתי בעקבות המוזיקה. פתחתי את החדר, וראיתי את הארי מנגן את אחד השירים האהובים עליי. יצאתי במהירות מהחדר. לא עוד טעות. הלכתי לחדר ליד, נעלתי אותו עם המפתח שהיה ליד הדלת והחלפתי בגדים.
"את מעריצה של פו פייטרס?" שמעתי קול מאחוריי הדלת. לא עניתי. "אני.. אני מצטער על מקודם, לא הייתי צריך לעשות את זה" זה הארי. סיימתי ללבוש את השמלה ופתחתי את הדלת. "זה בסדר, אני שכחתי מזה כבר" אמרתי. שיקרתי. הוא הסתכל עליי מופתע. "שכחת מזה?" הוא שאל. "כן, זאת הייתה טעות, ושכחתי כבר" חייכתי והתקדמתי לחדר של ליאם. "גם אני שכחתי, אני זוכר רק בחורות שמנשקות טוב.." הוא אמר. נכנסתי לחדר של ליאם. "וואו" הוא אמר כשנכנסתי לחדר. חייכתי וחיבקתי אותו. "תודה" אמרתי ונישקתי אותו בלחי. "ליהי, רון רוצה אותך שנייה" נועה פתחה את הדלת. "וואו, איזה שמלה מושלמת!" היא אמרה והסתכלה על ליאם. "שמלה מושלמת לבחורה מושלמת" הוא אמר ונישק אותי, ואז נזכרתי שרון בפלאפון. התנתקתי מליאם ולקחתי את הפלאפון מנועה. "את פשוט לא מבינה!" היא צרחה לתוך הפלאפון. "מה קרה?" שאלתי אותה. "יש באינטרנט תמונות שלך ושל ליאם ביחד!" היא אמרה. "מה?!" הייתי בשוק. "מה קרה?" ליאם שאל אותי. "פרסמו תמונות שלנו ביחד" לחשתי לו. "מה הבעיה?" הוא חייך. "לא אכפת לי שידעו, לך אכפת?" הוא שאל אותי. נזכרתי במאור, שלא יודע מה קורה אם הקשר שלנו.. מה אני עושה עכשיו?


תגובות (2)

מושלמי המשך!

22/12/2012 02:26

תמשיכי!!!!

22/12/2012 02:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך