השם שלי ברשותי.
תגובות וממשיכה (:

שלושה חודשים בניו יורק- פרק 21- תלת דייט- 1D

השם שלי ברשותי. 05/01/2013 1332 צפיות 3 תגובות
תגובות וממשיכה (:

אנחנו יוצאים לתלת- דייט, או איך שלא קוראים לזה. רון וזאין, נועה והארי, ואני וליאם. טל וגילי הלכו לשופינג.
הגענו לבית שלהם, ומשם הם לקחו אותנו לראות סרט בקולנוע הקרוב. כל הדרך ישבתי מחובקת לליאם, והרגשתי לא בנוח. "אנחנו צריכים ללכת מהדלת האחורית, לוי איי פי" ליאם אמר כשהגענו לשם.
התיישבנו, היו שם רק שישה מושבים, במיוחד בשבילנו, ואני ישבתי בין ליאם להארי. פה רציתי למות. התחיל הסרט, ליאם חיבק אותי מאחורה, והארי שם יד על הברך שלי. הרגשתי צמרמורת. הרגשתי בוגדת, כבר לא יודעת במי. ואז נועה והארי הלכו לשירותים. התגעגעתי למגע שלו.
"אני הולכת להביא לנו עוד פופקורן" לחשתי לליאם ונתתי לו נשיקה בלחי. הלכתי לשים עוד פופקורן, וראיתי את הארי ונועה מתנשקים על הקיר של השירותים של הבנים. רציתי לבכות באותו רגע, אבל ידעתי שהוא פשוט עושה את זה כי אין ברירה, גם אני צריכה להתנשק עם ליאם. אבל אני לא רוצה.
ראיתי שהארי ראה אותי, חייכתי אליו חיוך עצוב כזה, לא יכולתי לחייך רגיל, והוא עזב את נועה. חזרתי למקום שלי ושמתי את הפופקורן בינינו.
בסוף הסרט ישבנו שם שישתנו על הרצפה, ושיחקנו אמת או חובה. לא היה יותר מדי. נשיקה בין ליאם לרון, נשיקה ביני לבין נועה, נשיקה בין זאין לליאם, ככה זה.
"אמת או חובה הארי?" ליאם שאל את הארי.
"אני אלך על אמת הפעם" הוא אמר.
"אמת שיש פה מישהי בחדר, שמרעידה לך את הלב כמו שאף אחת לא הרעידה?" הוא שאל. רון הסתכלה עליי. אני השפלתי מבט.
"אמת" שמעתי אותו אומר. הרמתי את הראש וראיתי את נועה מנשקת אותו. רון סימנה לי בשפתיים- 'הוא אוהב אותך'. חייכתי אליה והרגשתי את היד של ליאם מקרבת אותי אליו יותר.
"ליהי, אמת או חובה?" נועה חייכה.
"אמת" אמרתי לה.
"אוקיי, אמת שיש כאן מישהו שאת מאוהבת בו עד עמקי נשמתך?" היא חייכה. חייכתי.
"אמת" אמרתי, הסתכלתי רק עליה, לא רציתי לראות את הפנים של הארי, ואז הרגשתי את הנשיקה של ליאם על השפתיים שלי. 'אני חייבת' אמרתי לעצמי ונישקתי אותו. "אני אוהב אותך גם" הוא לחש לי. התנתקתי ממנו אחרי כמה זמן, וראיתי שהם כבר הפסיקו לשחק.
הלכתי לשירותים, וראיתי את הארי באחד התאים. "מה אתה עושה פה?" חייכתי אליו. "התגעגעתי למגע שלך" הוא אמר. "היינו יחד היום בבוקר" לחשתי לו. "אבל גם אני התגעגעתי לשלך" אמרתי לו ונכנסתי איתו לתא. הוא נישק לי את הצוואר בעדינות ולחש לי שאני יפה. "אני כל האמת או חובה חיכיתי שתהיה נשיקה בינינו, לא הייתה" הוא לחש. "היו מספיק לא?" לחשתי לו ונישקתי אותו. "אף פעם זה לא יספיק" הוא אמר בשקט והתיישב על המושב ושם אותי עליו. "הארי.." מלמלתי. "לא.. אני לא רוצה למהר עם זה" הוא אמר. "אני רוצה שזה יהיה מיוחד, לא בשירותים, ולא כשיש לשנינו בני זוג" הוא אמר. חייכתי. "אמרתי כבר שאתה מדהים?" שאלתי אותו. "אמרת, אבל תמיד נחמד לשמוע את זה שוב" הוא חייך ונישק אותי.
יצאתי מהשירותים, הוא חיכה עוד קצת זמן. וליאם לקח אותי הצידה. "מחר יש לנו הופעה, אולי את ורון תגיעו לראות אותנו?" הוא שאל אותי והחזיק לי את הידיים. "אני אשמח לבוא" אמרתי ונישקתי אותו.


תגובות (3)

המשך דחוווווווווווווווווווווווווווף !

05/01/2013 09:34

המשךך….אני במתח פה!!!

05/01/2013 09:42

תמשיכי

05/01/2013 10:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך