השם שלי ברשותי.
תגובות וממשיכה (:

שלושה חודשים בניו יורק- פרק 24- לילה בבית של הבנים- 1D

השם שלי ברשותי. 09/01/2013 1223 צפיות 3 תגובות
תגובות וממשיכה (:

חזרנו לבית שלהם, ומולנו היה שולחן ארוך שעליו המאכלים הכי מדהימים שקיימים בעולם הזה. "אומייגאד" נועה צרחה. "אתם הכנתם?" רון שאלה. "כן" הארי חייך בגאווה. "לא, השפית שלנו הכינה את זה" זאין אמר. חייכתי. רון חיבקה את זאיין, ואני ראיתי את ליאם מרחוק ונופפתי לו לשלום. "היי" הוא אמר ונישק אותי. "אני מקווה שאת רעבה" הוא אמר והצביע על השולחן. הנהנתי.
התיישבתי בשולחן, בין רון לליאם, הארי ישב מולי. מתחת לשולחן הרגליים שלנו כל הזמן נפגשו, ופעם אחת בטעות בעטתי בו וליאם לא הבין למה אני צוחקת. "וואו, זה ממש טעים" אמרתי אחרי שטעמתי מהאגרולים. "חכי לקינוח" הארי אמר בחיוך. "כן, מפל שוקולד" ליאם אמר ונישק אותי בלחי. "אני אוהב לשים מרשמלו בתוך השוקולד.." ליאם אמר. "אני שונאת מרשמלו" "אני שונא מרשמלו" אני והארי אמרנו ביחד. הסמקתי.
אחרי הקינוח, שיחקנו במשחק 'נבר'. מי שעשה משהו, צריך לשתות את המשקה המיוחד שהשפית הביאה לנו. "אוקיי, אף פעם לא.. הייתי מפורסמת" רון אמרה בחיוך רחב. כל הבנים שתו, ואז הבנתי שיש אלכוהול. "אף פעם לא התנשקתי עם מפורסם" גילי אמרה. כל הבנות שתו, והארי שתה. "אף פעם לא הייתי בישראל" נייל אמר בחיוך, כולנו שתינו. ככה זה התקדם עד שכולנו היינו שיכורים לגמרי. ובשלב הזה, אם הייתי קצת יותר רגועה, הייתי מבינה שצריך לברוח מהר כדי לא לפלוט דברים, אבל לא הייתי פיכחת לגמרי.
היה מוזיקה, הארי משך אותי לחדר שלו בלי שאף אחד שם לב. הוא נעל את הדלת והשכיב אותי על המיטה. התנשקנו והוא הוציא עוד בקבוק של בירה מהארון שלו. "אתה מחביא פה אלכוהול הארי?" שאלתי אותו וחייכתי. "כן" הוא אמר והביא לי. "לא אני שתיתי יותר מדי" אמרתי. "טוב, אז אני אשתה" הוא אמר ושתה חצי בקבוק. "את כל כך יפה" הוא התחיל לשיר. חייכתי. "הארי אולי כדאי שנחזור לכולם" אמרתי וקמתי הוא נשכב על המיטה ומשך אותי עליו. הוא הוריד לי את הז'קט, ואז המוח שלי התחיל לעבוד. "הארי אתה שיכור מדי" אמרתי לו וניסיתי לקום. "אבל אני רוצה.." הוא אמר ושיחק לי עם הכתפייה של החולצה. "גם אני" אמרתי לו. "אבל לא עכשיו" לחשתי ופתחתי את הדלת. אף אחד לא שם לב, מזל.
השעה הייתה כבר מאוחרת, וכולנו היינו מותשים. "יש לנו שני חדרי אורחים, אתן יכולות לישון שם אם אתן רוצות" לואי אמר. זאין ורון לא הפסיקו להתנשק בפינה. "טוב, אני זזה לישון" לחשתי לליאם. "לילה טוב" הוא אמר ונישק אותי במצח. קמתי והלכתי לחדר אורחים.
"אולי תשני איתי?" שמעתי את הארי כשנשכבתי על המיטה. "לא, זה יותר מדי מסוכן" אמרתי לו. "לא אכפת לי" הוא אמר בחיוך. "יש לי מפתח" הוא לחש לי. "יותר מאוחר, כשכולם ישנו, אני אבוא ואעיר אותך, ונישן ביחד, ובחמש בבוקר נתעורר ותחזרי לחדר שלכן" הוא אמר. חייכתי והנהנתי. "אני אוהב אותך" הוא לחש לי מרחוק. "גם אני" אמרתי לו וחייכתי.
כל הבנות הגיעו וכולנו נרדמנו. "ליהי" שמעתי את הארי לוחש. פתחתי עיניים וראיתי אותו. הלכנו ביחד לחדר שלו והוא נעל את הדלת. "היי" אמרתי לו, חצי ישנה. "היי יפה שלי" הוא אמר ונישק אותי נשיקה קצרה בפה. "אני עייפה" אמרתי לו ונשכבתי על המיטה. "לא אכפת לך שאני אשן בלי חולצה נכון?" הוא אמר והוריד את החולצה. "אממ" אמרתי והסתובבתי אליו. "לא, בכלל לא" אמרתי, מנסה לא לחייך. וואו, יש לו גם גוף מושלם. הוא נשכב לידי, וכרך מסביבי יד. הרגשתי שהוא נישק לי את הכתף, ונרדמתי.


תגובות (3)

וואי מושלם תמשיכי

09/01/2013 12:22

אני קראתי עכשיו את כל הפרקים.
הסיפור יפה מושלם ומדהים והכתיבה זורמת בדיוק כמו שהיא צריכה לזרום
תמשיכי !!!

10/01/2013 00:06

סיפור מדהים – בפרט שאני כל כך רעבה אז בא לי להתארח בפרק שלך היפהפה – תמשיכי דחוף ממני בקי ♥♥

10/01/2013 00:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך