השם שלי ברשותי.
שלוש תגובות וממשיכה (:

שלושה חודשים בניו יורק- פרק 26- 1D

השם שלי ברשותי. 14/01/2013 1142 צפיות 4 תגובות
שלוש תגובות וממשיכה (:

"יאללה, אנחנו זזות?" גילי שאלה וקמה ממקומה. הנהנו כולנו וקמנו. "ביי" ליאם חיבק אותי ונישק אותי נשיקה קצרה בפה. "ביי" חייכתי אליו. הוא חייך. "ביי בנות" הארי אמר כשהפסיק לנשק את נועה, והסתכל עליי. "ביי" אמרתי בחצי חיוך. הוא חייך. "אתן צריכות טרמפ בחזרה, לא? האוטו שלכן במלון" הארי אמר במהירות. נועה הסתכלה עלינו. "אתה יכול לקחת אותנו?" היא שאלה בחיוך. "בשבילך אני אעשה הכל" הוא אמר בחיוך ופזל אליי. הסמקתי. "מה קרה?" טל שאלה אותי. "אה? כלום כלום" אמרתי לה ונכנסנו לג'יפ של הארי.
אני ישבתי במושב האמצעי של השורה האמצעית. נועה ישבה לידו וכל הדרך ליטפה לו את הרגל. "מתי אנחנו יוצאים לדייט, רק אנחנו?" נועה שאלה אותו וליטפה לו את היד. "אה.." הארי אמר והסתכל עליי דרך המראה. התעלמתי. "אני לא יודע" הוא אמר. "מחר אתה פנוי?" היא שאלה. "לא" הוא אמר. "מחרתיים?" היא שאלה, בניסיון למצוא יום פנוי. "לא נראה לי" הוא ענה. הרגשתי רע עם עצמי, הייתי חייבת לעזור לה. "סליחה שאני מפריעה אבל נראה לי שכדאי לכם ללכת לאיזה סרט טוב מחרתיים, יש המון סרטים חדשים" אמרתי להם. הארי הסתכל עליי דרך המראה. "נו.. הולכים?" נועה שאלה אותו בחצי חיוך. "טוב, מחרתיים" הוא אמר בחצי חיוך. "תודה על ההצעה ליהי" הוא אמר לי. "על לא דבר" אמרתי לו בחיוך.
נכנסנו למלון. "ביי" הארי אמר. "ביי" נועה נישקה אותו ויצאה מהאוטו. כולנו יצאנו, ואז ראיתי שהוא קורא לי. "מה הארי?" שאלתי בחצי חיוך. "רק רציתי להגיד לך ביי אישי" הוא אמר בחיוך. "ביי אישי" אמרתי לו. "ביי" הוא אמר וסימן לי להיכנס לשנייה לאוטו. סגרתי את הדלת והוא התחיל לנסוע. "הארי!" צעקתי עליו. הוא צחק ונעצר בסמטה קרובה. "רק נשיקה ואני מחזיר אותך למלון" הוא אמר והתקרב אליי. חייכתי ונישקתי אותו. לא שמתי לב כנראה, והתנשקנו כמעט עשר דקות, וכבר התיישבתי עליו. "שיט" התנתקתי ממנו כשראיתי את השעה. "אני מבין שאת רוצה לנשק אותי, אבל זה לא יותר מדי?" הוא אמר בהתגרות. "אני רוצה לנשק אותך?" שאלתי אותו בחיוך. "כן" הוא ענה. "אני לא רוצה, אז לא נתנשק יותר" אמרתי לו בהתגרות וקמתי ממנו. "אף פעם לא נפסיק להתנשק" הוא לחש לי ומשך אותי אליו ונישק אותי. "אוקיי די, אני חייבת לחזור למלון כבר" אמרתי לו וחזרתי למושב שלי. "אם את מתעקשת" הוא אמר והתחיל לנסוע בחזרה. "עם כל הכבוד להצעה שלך לי ולנועה, יש לך הצעה בשבילי ובשבילך?" הוא אמר והסתכל עליי לשנייה. הרגשתי את היד שלו מלטפת את הגוף שלי. "הצעה למה?" שאלתי אותו. "לדייט" הוא אמר. "אממ.. אני בטוחה שאתה תפתיע אותי ותמצא דייט מושלם" אמרתי לו ויצאתי מהאוטו לעבר הכניסה האחורית של המלון.
"איפה היית?" נועה שאלה אותי כשנכנסתי לחדר. "טיילתי באזור" אמרתי לה. איזה תירוץ מטומטם. "טוב, אנחנו יורדות לבריכה, תתארגני מהר" היא אמרה לי וסגרה אחריי את הדלת. כולנו ירדנו ביחד לבריכה ושם ראיתי דמות מוכרת. "היי" הוא אמר לי. זה הבחור הבריטי מהטיסה. "היי" אמרתי בתדהמה. "מה אתה עושה כאן?" שאלתי אותו. "אנחנו עברנו למלון הזה" הוא אמר בחיוך. "שמעתי שאת יוצאת עם איזה זמר" הוא אמר. "כן" אמרתי בחצי חיוך. "לא הייתי חושב שאת בקטע של זמרי להקות פופ" הוא אמר בהתגרות. "ששון שמע את זה הוא התעצבן על כל העולם" הוא אמר בחצי חיוך. "אני לא מבין מה הוא מצא בך" הוא לחש לי והלך.


תגובות (4)

האאאאאאא !?
איזה קקי 3:

14/01/2013 08:38

תמשיכי מהר ואיזה רע הוא

14/01/2013 09:13

תמשיכי;)

14/01/2013 10:21

תמשיכי

14/01/2013 10:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך