השם שלי ברשותי.
מעל ארבע תגובות וממשיכה (:

שלושה חודשים בניו יורק- פרק 38- 1D

השם שלי ברשותי. 24/01/2013 1178 צפיות 8 תגובות
מעל ארבע תגובות וממשיכה (:

קיבלתי הודעה. "יש היום פתיחה של מועדון חדש בלוס אנג'לס, את מצטרפת אליי לחגוג?" קיבלתי הודעה מקרוליין, ונזכרתי בערב. "ברור" רשמתי לה במהירות. היה לי ממש כיף איתה, השתחררתי, זה היה מדהים. לא רציתי להישאר בחדר, התלבשתי מהר ויצאתי לטיול בעיר. לבד. לא הספקתי לראות את העיר כמעט, אז עכשיו יש לי הזדמנות. כל היום הסתובבתי בחנויות, ואז הגיע הערב. פתחתי את הפלאפון שלי "נודניקים" מלמלתי לעצמי כשראיתי את מס' השיחות שלא נענו. רק לרון עניתי, ולהארי שלחתי הודעה.
קיבלתי הודעה עם הכתובת של המועדון, והגעתי לשם בתישע, כי זה מקום רחוק. "היי" שמעתי את הקול שלה מאחוריי, היא חיבקה אותי בחיוך. היא נראתה כאילו היא הגיעה שיכורה. "את כבר שיכורה?" שאלתי אותה. "סורי, לא חיכיתי לך" היא אמרה בחיוך והתיישבה. הרבה אנשים הגיעו, ואיתם המשקאות. השעה הייתה כבר מאוחרת, אני הייתי שיכורה לגמרי. כמה בנים הקיפו אותנו ובגלל שלא הייתי פיכחת זרמתי איתם יותר מדי. הארי התקשר אליי. "ליהי, איפה את?" שמעתי את הקול שלו. "פה" אמרתי וצחקתי. "את שיכורה?" הוא שאל אותי בהפתעה. "מה פתאום" אמרתי בציניות ונזהרתי שלא ליפול. "איפה את, אני בא לקחת אותך" הוא אמר. "אני.. אני פה" אמרתי שוב. "ליהי, עם מי את שם?" הוא שאל. "עם קרוליין" אמרתי. "מי זאת?" הוא שאל. לא הייתי פיכחת ונתתי את הפלאפון לבחור שרקדתי איתו. "מי זה?" הוא שאל אותו. "ליהי חברה שלך?" הוא שאל. "המועדון החדש בלוס אנג'לס, אבל אנחנו די באמצע אז תבוא יותר מאוחר" הוא אמר וחייך אליי. חייכתי אליו בחזרה. הוא הושיט לי את הפלאפון מנותק וקירב אותי אליו. אבל כנראה שגם כשאני שיכורה לגמרי, אני חושבת רק על הארי.
עבר הרבה זמן, ודין, הבחור שרקדתי איתו, התחיל להגזים במגע. "לא דין" לחשתי לו בחיוך. "מה לא?" הוא שאל והחזיק אותי. "יש לי חבר" אמרתי לו. "חבר זה לא קיר" הוא אמר והתקרב לנשק אותי. "לא" אמרתי לו בעצבנות וניסיתי להשתחרר. הוא החזיק אותי חזק. "עזוב אותי!" צעקתי עליו, אבל הוא רק משך אותי הצידה. "עזוב אותי דין!" צרחתי עליו ונאבקתי בו, אבל לא הצלחתי להשתחרר. "את כל כך יפה" הוא אמר ונישק לי את הצוואר, בעטתי לו בביצים ועדיין לא הצלחתי להשתחרר. "לא היית צריכה לעשות את זה" הוא אמר ומשך אותי לשירותים. התחלתי לבכות. "עוף ממני!" צעקתי עליו. הוא השתיק אותי ונישק אותי. התנתקתי ממנו ונאבקתי בו עם יותר כוח, ולא הצלחתי.
"היא אומרת לך לזוז אז תזוז" הארי נכנס לחדר. "אל תתערב" הוא אמר והסתכל עליי. "זוז ממנה בן זונה" הארי צרח ונתן לו אגרוף בפרצוף. "הארי!" צרחתי. אנשים נכנסו ועודדו אותו ואת דין, ואני מרוב האלכוהול לא יכולתי לזוז מהפינה. הריב נגמר, דין ברח עם החברים שלו, את קרוליין לא ראיתי, וכולם התפזרו כי הארי לבש כובע, ואף אחד לא ראה אותו. "את בסדר?" הארי התיישב לידי. בכיתי עליו. הוא החזיק אותי חזק ונישק אותי במצח. "זה נגמר, אל תדאגי" הוא לחש לי והרים לי את הראש. "אם לא היית בא.." מלמלתי לו בדמעות ולא יכולתי להגיד את ההמשך. "אבל באתי" הוא אמר בחצי חיוך וחיבק אותי. "כל עוד אני חי, אף אחד לא יפגע בך" הוא לחש לי והסתכל עליי. "אני כל כך אוהבת אותך" מלמלתי לו בחיוך ונישקתי אותו.


תגובות (8)

אממא זה כזה מושלםם תמשיכיי גם אני המשכתי אם את רוצה :)

24/01/2013 12:31

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/01/2013 12:37

תמשיכי ומהר!!

24/01/2013 13:05

תמשיכי

24/01/2013 13:10

תמשיכיי :)

24/01/2013 14:19

כי מי גוש תמשיכי

24/01/2013 14:31

תמשיכי!!!!

24/01/2013 14:43

מושלם מדהים דורש המשך מידייייייייייייי♥♥♥

24/01/2013 14:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך