השם שלי ברשותי.
מעל ארבע תגובות וממשיכה (:

שלושה חודשים בניו יורק- פרק 39- היא עם הארי- 1D

השם שלי ברשותי. 25/01/2013 1095 צפיות 5 תגובות
מעל ארבע תגובות וממשיכה (:

הוא לקח אותי מהר לאוטו שלו. ישבתי ושתקתי. לא ידעתי איך להודות לו. "הארי" קראתי לו. "ממ..?" הוא שאל ולא הוריד את עיניו מהכביש. "עכשיו האלכוהול כבר יצא ממני, אבל מקודם, הייתי שתויה לגמרי, לא ראיתי בעיניים, אבל אתה יודע מה הדבר היחיד שנשאר לי בראש?" שאלתי אותו והסתכלתי עליו. "מה?" הוא שאל וראיתי את הלחיים שלו מאדימות. "הארי סטיילס" אמרתי לו בחצי חיוך. הוא השפיל מבט וחזר להסתכל בכביש. "אני לא יודעת איך להודות לך" פלטתי. הוא חייך חיוך מבויש. "את לא צריכה להודות לי ליהי, אני אוהב אותך, אני תמיד אעזור לך לא משנה מה" הוא אמר והסתכל עליי לשנייה. חייכתי והשפלתי את מבטי.
"ליהי" שמעתי קול. "ליהי" שמעתי את אותו קול של הארי. פתחתי עיניים וראיתי אותו לידי. "הגענו?" שאלתי אותו. הוא הנהן. "אז ביי, ושוב תודה הארי" אמרתי לו ויצאתי מהאוטו. אבל לא ראיתי את המלון. הרגשתי את היד שלו כרוכה מסביבי. "מה.. מה זה?" שאלתי אותו. הוא חייך. "זה הבית שלך לשבוע הקרוב" הוא אמר לי בחיוך. "אבל זה הבית שלכם" אמרתי לו. "את סגרת את הפלאפון שלך, והבנות רצו להגיד לך שהן עוברות לגור איתנו לאיזה שבוע" הוא אמר ונישק אותי נשיקה מהירה והתנתק. "סיפרתי לכולם שמצאתי אותך במועדון, אז לא צריך להמציא תירוצים" הוא אמר והתקדמנו לדלת.
"היי" ליאם עמד שם וחיבק אותי במהירות. הארי השתחרר ממני. "תודה אחי" הוא אמר להארי. "אני הולך" הוא אמר ונכנס לבפנים. "את בסדר?" הוא החזיק את פניי. הנהנתי והוא חיבק אותי שוב.
"ליהי" רון באה אליי בריצה וחיבקה אותי. "איך את?" היא שאלה. "אני בסדר, זה עבר, לא קרה כלום" אמרתי להם. "ליהי, שמעתי שבעטת לבן זונה בביצים" זאין בא וחייך אליי. חייכתי. "את רוצה שנתקשר למשטרה, נתלונן, משהו?" ליאם שאל אותי. "לא, אני בסדר, באמת ליאם" אמרתי לו והסתכלתי לו בעיניים. הוא חייך חצי חיוך ונישק אותי.
נכנסנו לבפנים והתיישבנו ליד האח. עוד כמה 'אני בסדר' לגילי, נועה טל ונייל, לואי לא היה שם. השעה הייתה כבר חמש בבוקר, ואף אחד לא ישן. "אני עפה לישון" רון אמרה לזאין. "רון" הוא קרא לה ומשך אותה. "מה?" היא שאלה. "את רוצה.. לישון איתי הלילה?" הוא שאל. היא הנהנה בחיוך ושניהם רצו לחדר שלו. נייל וטל נרדמו ביחד על הספה. גילי נרדמה במיטה של לואי, שהגיע וראה אותה ישנה אצלו והחליט לישון על הספה בחדר שלו, ואז נשארנו אני, נועה, ליאם והארי.
"טוב, אני זזה לישון, ליהי את באה?" היא שאלה אותי ונישקה את הארי נשיקת לילה טוב. "כן" אמרתי לה ונישקתי את ליאם. "לילה טוב יפה שלי" ליאם אמר לי. "לילה טוב" אמרתי לו בחיוך. "לילה טוב הארי" אמרתי להארי. "ותודה" הוספתי. הוא חייך והסמיק. חייכתי ועקבתי אחרי נועה.
"יוצאים לדיסנילנד!" שמעתי את הקול של נייל מהדהד בחדר האורחים. התעוררתי. "מה?" שאלתי אותו. "כולנו, יוצאים לדיסנילנד, בואי, אוכלים ארוחת בוקר וזזים" הוא אמר לי, ושמתי לב שאני היחידה ששמה. "נייל, אתה יודע במקרה איפה נועה?" שאלתי אותו. הוא חייך. "היא ישנה עם הארי, שובב זה"


תגובות (5)

תמשיכיי

25/01/2013 09:37

ממש חמודד :)
תמשיכיי
-אני ממש אשמח אם תקראי את הסיפור שאני כותבת :)

25/01/2013 09:40

חחח
"שובב זה.." הרגת אותי… : )

25/01/2013 10:01

יואו מהמם אני מתה על הסיפור הזה

25/01/2013 13:01

מדהים קראתיי היום את כל הפרקים לא יכולתי להפסיק :) איזה חמודים ליהי והארי ביחד :]
תמשיכי !

25/01/2013 15:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך