השם שלי ברשותי.
מעל חמש תגובות וממשיכה (:
עוד שני פרקים והסיפור נגמרר.. /:

שלושה חודשים בניו יורק- פרק 44- אהבה אמיתית- 1D

השם שלי ברשותי. 03/02/2013 1190 צפיות 7 תגובות
מעל חמש תגובות וממשיכה (:
עוד שני פרקים והסיפור נגמרר.. /:

"הארי, אני זזה לבית שלך" אמרתי לו. "מה? למה?" הוא שאל. "אני נפרדת מליאם" אמרתי לו וקמתי מהמיטה. הוא חייך. "באמת?" הוא שאל. "אני לא יכולה להמשיך לבגוד בו ככה, אני אגיד שבא לי פסק זמן" אמרתי לו. "פסק זמן זה לא להיפרד" הארי אמר לי. "אצל הישראלים זה כן" אמרתי לו. "אז, אני יכול לעשות משהו לפני?" הוא אמר ונעמד מולי. "תלוי" אמרתי לו. הוא התקרב כדי לנשק אותי. "לא עכשיו, עוד מעט" אמרתי לו וברחתי מהחדר לפני שאני אכנע לשפתיו.
באתי במהירות לבית שלהם, ולקחתי את ליאם החוצה.
"מה?" הוא שאל בחיוך והתקרב לנשק אותי. "תקשיב.." התיישבנו על ספסל שיש להם בחצר. "אני חשבתי על זה, הרבה, את האמת, ואני חושבת שכדאי, לשנינו.. לעשות הפסקה" אמרתי לו. "הפסקה?" הוא שאל, לא מבין. שיט נו. "הכל הלך כאן כל כך מהר ועכשיו אני מאבדת את עצמי עם כל המצלמות והפאפרצי וכל זה.. אני ממש צריכה זמן לבד" אמרתי לו בעדינות. הוא הסתכל עליי למשך כמה שניות ארוכות. "אוקיי" הוא אמר וקם. "אני.. אני הולך לאכול" הוא אמר ונכנס לבפנים.
הוא לקח את זה יותר טוב ממה שציפיתי. אני יודעת שהוא עצבני, אפשר לראות את זה עליו. אבל זה עדיף מלהשאיר אותו במצב של נבגד.
"מי זאת היפה הזאת?" שמעתי את הקול של זאין בא לקראתי. "מי זה החתיך הזה?" אמרתי וחיבקתי אותו. "איפה היית אתמול?" הוא שאל. "התעצבנתי על הארי" אמרתי לו. הרגשתי טוב עם זה שאני יכולה לספר לו הכל. "כמובן" הוא אמר בחצי חיוך. "אתה יודע מה עשיתי עכשיו?" שאלתי אותו. "מה עשית עכשיו?" הוא שאל. "נפרדתי מליאם" לחשתי לו בהתרגשות. "למה את שמחה?" הוא שאל אותי. "אה נכון, את לא אהבת אותו בכלל" הוא אמר. "ששש.." לחשתי לו. "אני שמח בשבילך אל, וגם בשביל הארי" הוא אמר וחיבק אותי. "תספר לרון הכל אוקיי? אני חייבת לחזור למלון" אמרתי לו והתקדמתי לשער היציאה. "ברור" הוא אמר. "ביי" אמרתי ונכנסתי לאוטו.
חזרתי במהירות למלון, ודפקתי בדלת של החדר שלי, כי שכחתי את המפתח אצל הארי. הוא פתח ומשך אותי לבפנים. הכל היה חושך."הארי, מה הולך כאן?" שאלתי אותו. הוא סגר את הדלת. "וואו" מלמלתי כשראיתי את הנרות הורודים, מסודרים בצורת לב. הסתובבתי כדי לנשק אותו. "את לא מבינה כמה אני אוהב אותך" הוא אמר לי. "אני אוהבת אותך" לחשתי לו ונישקתי אותו נשיקה קצרה. התיישבנו על השמיכה שהוקפה על ידי הנרות והתנשקנו. התיישבנו אחד מול השני, יכולתי לראות רק את פניו היפות. "את כל כך יפה" הוא אמר וליטף לי את הלחי. החזקתי לו את היד. "מתי אתה נפרד מנועה?" שאלתי אותו. הוא חייך והתקרב אליי. "נפרדתי לפני שהגעתי לכאן" הוא אמר והסתכל עליי.
הסתכלנו אחד על השנייה. הוא ליטף אותי ונישק את צווארי. "אתה מדהים" מלמלתי לו. "את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, את יודעת?" הוא הסתכל עליי. לא יכולתי לעמוד בפני העיניים האלה, ונישקתי אותו, זאת הייתה הנשיקה הכי טובה שהייתה לנו. הוא התנתק ממני ונשך את שפתיו. משכתי אותו אליי. הוא נשכב מעליי והחזיק במותניי. אולי עכשיו כדאי שזאת תהיה הפעם הראשונה שלנו? חיכינו עם זה הרבה זמן. הרגשתי את הגוף שלו מעליי, והחלטתי שזה הזמן. החזקתי בידיו ועזרתי לו להוריד את החולצה שלי, כדי שיבין שאני רוצה. הוא התנתק ממני. "ליהי" הוא מלמל. "אני אוהבת אותך" אמרתי לו וחזרתי לנשק אותו. "עכשיו?" הוא שאל והתנשף. הנהנתי בחיוך. הוא חייך והמשיך לנשק אותי.


תגובות (7)

אממא לא!!!!
זה סיפורר מושלם…

03/02/2013 08:11

אומייגאד אני לא מאמינה שהסיפור תכף נגמר!! :(
תמשיכיייייי

03/02/2013 08:18

סליחה, אך ישנו הסכם באתר, של כל סיפור על מישהו מפורסם (וואן דיירקשן, ג'סטין ביבר, טיילור סוויפט וכו') יהיה בז'אנר "סיפורי מפורסמים".
אנא ממך, שני את ז'אנר הסיפור.
תודה ^^

03/02/2013 08:39

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03/02/2013 09:39

מה למה?
הוא כזה מושלם!!!!!!!!!
סוף סוף הם ביחד!!!!!!!!!
הסיפור הזה מהמם תכתבי עוד סיפור על ואן די ^…^

03/02/2013 09:49

תמשיכי!!!!!!!
תעשי עונה שניה בבקשה !!!!!!!!!

03/02/2013 09:57

לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שלא יגמר!!! בבקשה!!! תמשיכי ומהר!!!

03/02/2013 12:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך