השם שלי ברשותי.
תגוובוות וממשיכה (:

שלושה חודשים בניו יורק- פרק 9- 1D

השם שלי ברשותי. 17/12/2012 1406 צפיות 4 תגובות
תגוובוות וממשיכה (:

חייכתי. לא ידעתי מה להגיד אחרי דבר כזה. זה מרגיש ממש מוזר. פשוט הסתובבתי והתחלתי לאכול. "זה ממש טעים" אמרתי לו, והוא צחק. "שמחה שזה מצחיק אותך" אמרתי לו, מגלגלת את המזלג בפסטה שלי. "אם את לא רוצה לצאת איתי אז את יכולה להגיד לי, אני לא נושך" הוא אמר "רק אם את ממש תרצי" הוא חייך. חייכתי. "זה לא זה" אמרתי לו. "אני.." התחלתי להגיד. "אני ממש אשמח לצאת איתך" חייכתי. רק זה חסר לי. לצאת עם מפורסם. לאן הכנסת את עצמך ליהי?
"אני ממש אשמח לצאת איתך" הוא חייך אליי, והסתכל לי בעיניים. "את יפה כשיש לך רוטב על הפנים" הוא אמר וצחק. "מה? אוי פאק, איפה?" חיפשתי את הלכלוך. "הנה" הוא התקרב אליי וניקה לי את זה עם היד שלו, והעביר אותה לברך שלי. זה היה רגע מוזר. רציתי שהוא יתקרב אבל גם לא רציתי להתפרסם בצורה הזאת. לא רוצה להיות 'החברה של..' , זה הכי לא אני. אבל הוא כזה חמוד.
"אתה אוכל את זה ליאם?" הארי שאל את ליאם והצביע על המנה שלו. "לא, אני לא רעב" הוא אמר והסתכל עליי. "מצוין" הארי חייך ולקח את המנה של ליאם.
"את באה לטייל בסמטאות החשוכות פה? אין שם פאפרצי, יש לי את המקומות הסודיים שלי" הוא חייך. "אוקיי" חייכתי אליו. הוא הושיט לי את ידו, וקמתי. הלכנו מהדלת האחורית, הכל היה חשוך חוץ מהאורות של הרחוב הראשי, שהיה די רחוק , אבל הצלחנו לראות את הפנים אחד של השני. "אתה לוקח הרבה בנות למקומות הסודיים האלה שלך?" שאלתי אותו, ראיתי שאדי קור יוצאים לי מהפה. אני בחיים לא אתרגל למזג האוויר כאן. "אני אספר לך סוד" הוא אמר. "זה לא מקום סודי שלי, פשוט רציתי להיות איתך לבד אז אמרתי לך שאני בטוח שאף אחד לא יראה אותנו כאן" הוא אמר בחיוך. "את הראשונה שאני יוצא בגללה ממסעדה עם אוכל טוב" הוא צחק. "אם אני זוכרת נכון, אתה הצעת לי לצאת החוצה" אמרתי לו. "צודקת" הוא חייך. צחקנו. "קר לך?" הוא שאל אותי. "קפוא לי" עניתי לו. "אני שוכח שהמזג אוויר אצלכם במזרח התיכון הרבה יותר נוח מפה" הוא חייך, ואז הרגשתי שמשהו הונח עליי. הוא הביא לי את הג'קט שלו. "מקווה שזה יחמם אותך" הוא אמר. "מאוד רומנטי" חייכתי. הוא צחק. "כן, אני ג'נטלמן גדול" הוא אמר. "אני אוהבת מחוות רומנטיות" אמרתי לו. התחיל לרדת טיפטוף של גשם. "אני ממש הייתי רוצה לנשק אותך עכשיו, אבל אני מפחד שזה מהר מדי" הוא אמר לי. 'ליהי, פעם אחת בחיים שלך תהיי את זו שעושה את הצעד הראשון' אמרתי לעצמי בלב. התקרבתי אליו ונישקתי אותו. 'הוא מנשק טוב' חשבתי לעצמי. והנה אני, בארצות הברית, וואן דיירקשן בסיבוב הופעות פה, ליאם מנשק אותי בגשם. אחרי כמה דקות התרחקתי. הוא חייך חיוך מבויש כזה. חייכתי. לא היה מה להגיד, רק רציתי להמשיך. הוא התקרב אליי ונישק אותי שוב. הנשיקות שלו ממכרות. "ליאם" מלמלתי "ממ?" הוא מלמל גם. "נראה לי שעדיף.. שנחזור" התנתקתי משפתיו. "אוקיי" הוא אמר ונכנסנו לבפנים, והתיישבנו, היינו רטובים, כולם הסתכלו עלינו בפרצופים לא מבינים. "הוא נתן לך את הג'קט שלו והתנשקתם בגשם?" הארי לחש לי וחייך. "רומנטי" הוא אמר וקרא למלצר. למה הוא מתנהג ככה.


תגובות (4)

תעבירי אז זה לסיפורי מפורסמים בבקשה .

17/12/2012 09:36

אפשר גם לשים את זה בסיפורים בהמשכים, כי זה סיפור בהמשכים..

17/12/2012 09:39

יפהיפהיפהה

18/12/2012 04:08

ואוו איזה סיפור מדהים את בארצות הברית י כאשר וואן דירקשיין בסיבוב הופעות יחד עם האחד והיחיד שאת כה אוהבת ליאם כמובן וכשגשם מטפטף הו הניח באבירות את הז'קט שלו עלייך והנשיקות והאהבה והכמיהה הכל היסטורייה – אהבתי מאד מאד את הסיפור הרומנטי ואשמח באם תחליטי להמשיכו.

18/12/2012 04:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך