שלך, זר לא מוכר- פרק 19

orly360 11/11/2016 646 צפיות אין תגובות

" לעזאזל חייבים להשתיק אותו" אמר אחד הבחורים האחרים, "המוזיקה כאן עוצמתית אבל אם מישהו ישמע אותו המשטרה תגיע לכאן תוך דקות"

" תרגע, תרגע, תרגע, נחשוב מה לעשות, נשיג לך רופא או משהו רק תשתוק!"

"אני לא מסוגל, אני מרגיש ששורפים אותי, אני שרוף כולי, אוי הפנים שלי הההההההההההההההה"

הצרחות לא פסקו, ואז הבחור שאחז בי אמר: " זה לא יכול להימשך, סיסו תביא לי את האקדח שלך"

——-זהו הוא יהרוג אותי אני יודעת. אני יודעת.

ואז נשמעה ירייה ועד אחת. הוא ירה בבחור שצעק, שתי יריות מדויקות, אחת בראש בין שתי עיניו והשנייה בחזה.

" תדאגו שתוך שעתיים מישהו יגיע לאסוף את הגופה" הוא אמר באדישות "ושמישהו ינמיך את המוזיקה המחורבנת הזו, מתפוצץ לי הראש!"

חדר האמבטיה התמלא בדם, אחד מהבחורים הנמיך את המוזיקה ואז הבחור שאחז בי, פנה אלי: "בכל מקרה את באה אתנו, חיה או מתה לי זה לא משנה. אני מכיר את הבחור הזה מגיל 12 ועכשיו הרגתי אותו, את יודעת את מי אני מאשים בזה שנאלצתי להרוג אותו?"

'מה האדיוט הזה רוצה ממני? זו שאלה רטורית? '

הוא ראה שאני לא מגיבה והמשיך: " את! את אשמה במה שקרה לו, אני מאשים רק אותך! ולכן אני חושב שמגיע לך להיענש. את יודעת איך נוהגים להעניש אצלנו?
"מידה כנגד מידה", כן בדיוק, זה המשפט "מידה כנגד מידה" " הוא הנמיך את הקול שלו ואמר: "סיסו תביא לי את הגלון של האקונומיקה, את הגלון המלא זה שליד המיטה"

רעדתי, עברו לי צמרמורות בגוף, החיות אדם האלה, אם הוא הרג את השותף שלו בלי להניד עפעף מי יודע מה הוא מסוגל לעשות לי.

הוא שחרר את אחיזתו בי, השתנקתי.

הוא כיוון לעברי את הרובה ואמר: "על הברכיים, עכשיו"

עשיתי כמצוותו, לא פציתי את פי, ניסיתי להיראות אמיצה אבל פחדתי כל כך פחדתי. עצמתי את עיניי והרגשתי איך הדמעות זולגות ומרטיבות את פני.

" חבל על הפנים שלך, כל כך יפות, נערה מסכנה"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך