Scarlett
אני התחלתי להעלות את הספר הזה בעיר הספרים, היה תגובות להקמה (הפק הזה) ולא אחרי, אז חשבתי שאולי כאן יהיה יותר תגובות. אם יהיה אני יכתוב כאן וגם שם, אם לא אני יעלה רק שם וכאן אני יפרסם את רק כשכל הפרקים יהיו מוכנים.

שלכת- על שוביניזם

Scarlett 11/10/2015 957 צפיות 2 תגובות
אני התחלתי להעלות את הספר הזה בעיר הספרים, היה תגובות להקמה (הפק הזה) ולא אחרי, אז חשבתי שאולי כאן יהיה יותר תגובות. אם יהיה אני יכתוב כאן וגם שם, אם לא אני יעלה רק שם וכאן אני יפרסם את רק כשכל הפרקים יהיו מוכנים.

קרול היא ילדה בולונדינית תכולת עיניים שנולדה לאבא קומוניסט. אביה זלזל בה ובאימה ולא האמין בזכויות לנשים. כשקרול היתה בת 6 אחיה נולד, אך הלידה היתה קשה, ואחרי שעות ארוכות שבילתה אימה בחדר היולדות נולד אחיה, אך אימה נפטרה. היא האשימה את התינוק.

אביה מאמין שלקרול, כמו לכל הנשים לא מגיעות זכויות. הוא מאמין שבנות נבראו כדי לשרת את הגברים שלהם, והתייחס על קרול כאל שפחה. קרול רצתה ללמוד טייס, החלום שלה היה ללמוד לטוס, ולעוף בשמיים, אך אביה טען שזה מקצועה לבנים. הוא לא אפשר לקרול להביא חברים אליה, ולא הרשה להתחבר אל בנים. הוא ראה אותה כנחותה מהם. יום אחד קרול סיפרה לאביה שהיא אוהבת ילד מהכיתה לה, ואותו ילד אוהב אתה, היא סיפרה לו שהוא הציעה לה להיות חברה שלו, והיא הסכימה. אביה לא קיבל את זה, הוא גער בקרול ואיים אליה. מאז קרול נאלצה לנתק ת הקשר עם אותו ילד, ולאהוב אותו מרחוק. אביה אומר שכשהיא תגדל היא לא תלך לצבא, ולא לאוניברסיטה, ושהיא תהיה עוזרת בית, אם היא בכלל תמצא עבודה. אבל קרול לא חושבת ככה, היא רוצה להיות טייסת.

בחגים ובמועדים מתארחים אצל קרול בבית דודים וסבים. ליפני שהם מגיעים היא מבשלת ומנקה, וכשהם מגיעים, היא לא מקבלת את פניהם; היא נשארת במטבח לארגן את הכיבוד וכל השאר. בני הדודים שלה וקרוביה רואים אותה בתור שפחה, כמו עוזרת של משפחת דנבס. כשהם מגיעים אל הבית אביה מקבל את פניהם והם משחקים עם ג´ון אחיה הגדול או הרי אחיה הקטן בהתאם לגילם. את קרן הם בקושי מקרים, הם רק רואים אותה עברת לפעמים ומבקשים ממנה דברים כאילו שהיתה מלצרית. הם לא מתכוונים לזלזל בה, אבל זה החינוך שהם קבלו מיום הולדתם.

השם
קראתי לספר כך מיפני שעלי שלכת הם סמל למשהו רע, או עצוב. כמו קרול שמרגישה שלא היתה צריכה הוולד לעולם שלא רוצה בה. לדעתי שלכת גם מסמלת את העלי שנושרים מהעץ, שהוא כמו הבית שלהם שלא רוצה אותם יותר, ולא צריך בהם, אז הם נושרים ונובלים. אתם יכלים לקחת את זהה לאן שאתם רוצים.[


תגובות (2)

ואוו יש לסיפור כבר מההקדמה המון משמעות ומסר חשוב אני אשמח לקרוא את הסיפור

11/10/2015 21:26

אני יכולה להעלות היום, להעלות?

11/10/2015 21:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך