שמיים כחולים – חלק ג'

19/10/2009 1341 צפיות 8 תגובות

אחרי 43 דקות בערך, שוב נזכרתי באותה זקנה נחמדה ומוזרה, אולי האדם הכי מוזר שפגשתי בימי חיי. ככה פתאום התחלתי לחשוב "איך ייתכן שהיא נעלמה בלי שאני אשים לב…."נזכרתי לרגע שהיא אמרה שהיא קרובה של אבא שלי ואני חושב שהיא אמרה שקוראים לה ברכה, היא סיפרה לי שהוריה תמיד אמרו לה שהיא ברכה בשבילם.
בלי היסוס קמתי והתחלתי ללכת לכיוונה של אימי, שוב אני רואה אותה מדברת עם דודה ויקי ודוד ישראל, כשהגעתי אליה מיד שאלתי "אמא מי זאת ברכה?" היא הסתכלה עלי, הסתכלה על דוד ישראל ודודה ויקי ופתאום השמיעה אנחה גדולה. נלחצתי מיד ושאלתי אותה אם הכל בסדר, היא שוב הסתכלה עלי, בעיניים של כלב פגוע והתחילה לספר לי.
"ברכה הייתה אמא של אבא שלך " היא ממשיכה ואומרת בזמן שאני מסתכל עליה בתדהמה "היא נפטרה, כשהיית בן 3 וחצי בערך, היא הייתה אישה מקסימה, אבל כל האנשים שהיו סביבה חשבו אותה למטורפת, היא התעסקה בכל הדברים הקשורים לכישוף ולכל מיני תרבויות שונות ומשונות שעוסקים בדברים שאפילו אתה לא יכול לדמיין" "כישוף?" שאלתי בבהלה "כן, כישוף"
ולפתע כאילו מישהו רצה שאמא שלי תפסיק לדבר איתי על זה, היא פשוט סובבה את ראשה והלכה. הייתי מבולבל, לה הבנתי מה קורה פה ואיך זה קשור לאבא שלי ואיך ייתכן שאני ראיתי את "סבתא שלי" אבל היא נפטרה לפני 11 שנים.

הלכתי הצידה, לפתע אני רואה את דודה ויקי "למה פתאום העיניין הזה בסבתא שלך?", הייתי מופתע על השאלה אבל עם זאת שאלתי אותה בחזרה מידי "אז איזה בסוג של כישוף היא עסקה?"
ויקי הסתכלה עליה ומיד ענתה " כן, אפשר לקרוא לזה כישוף, היא חיקתה כל מיני טקסים מוזרים של תרבויות שונות, סבתך אפילו תיעדה את את מסעותיה ביומנים…בדיוק כמו אבא שלך"
"מה זה משנה, ילד?" פתאום התפרץ לו ישראל לשיחה
"אנחנו פה כדי לחגוג היום את היום הולדת שלך, ולא לדבר על סבתא שלך, יאללה בוא נהנה" ואיך שהוא התפרץ ככה הוא נעלם.
דודה ויקי הסתכלה עלי ואמרה "תשאל את אמך בקשר לברכה, היא הייתה גרה בקליפורניה, ושם נמצאים גם כל היומנים שלה ושל אביך…אבל עדיף שתשאל את אמא שלך על זה"
ויקי וישראל פרשו למסיבה ואני שוב התחלתי לחשוב, על אבא שלי, על סבתא שלי, על מה שאני עובר. ניסיתי לחשוב מה קרה הלילה הזה…נשכבתי במיטה בזמן שאני מביט בשרשרת ונרדמתי.


תגובות (8)

פרק נחמד… אחרי חודשים XDD
מחכה לפרק הבא.. [:

23/10/2009 08:42

מה האימא יודעת ומסתירה והבן???????????????
האם יש אמשך?
די מותח.

נמרדי יוסף

21/11/2009 12:24

וואו, איזה מתח! מחכה לפרק הבא במתח רב! :)

11/07/2010 15:31

ממש מותח ומסקרן ומעניין ו… מחכה להמשך… :)

13/04/2011 16:05

כתיבה רהוט,ה בניית מתח נבונה, השימוש במניפולציות זולות הוריד מעט מאמינות הסיפור
אך סיפור סוחף מתואר בקפידה אפשר ממש לראות את הדברים.
כל הכבוד…

12/08/2011 12:49

סיזי,
תודה רבה שהגבת לי =]
הסיפור נקרא בשם "סיפור ראשוטן שאני כותבת", עדיין לא החלטתי על שם בשבילו, אז בינתיים הוא עם הכותרת הזו..
אשמח אם תקראי אותו ותגיבי לי,
קלואי =]

20/09/2011 14:23

תמשיייכיי !!!

31/07/2012 12:17

אמאל'ה !!! איזה מתח !!!!!! תמשיכי! :]

30/04/2013 11:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך