שמלה וסניקרס- פרק 3

okay?okay. 25/08/2014 687 צפיות 3 תגובות

בדרך לחתונה כל מה שחשבתי עליו זה אם אני אי-פעם אצליח לגרום ללוסי לדבר. אני רוצה לדעת על העבר שלה, למה היא לא מדברת למרות שהיא יכולה ומי היו ההורים שלה.
הסתכלתי קצת על לוסי בזמן הנסיעה, היא לא ניראית במצב רוח לחגיגות. מעניין על מה היא חושבת, מה עובר לה בראש עכשיו? היא נהנת איתי? היא רוצה לחזור לבית יתומים? מיד שללתי את האפשרות האחרונה, המקום הזה ניראה נורא, כאילו מתעללים בהם שם.
הגענו לאולם החתונה, ליבי דופק מהתרגשות, אחותי הקטנה סוף-סוף מתחתנת!
אד החתן שלה והיא היו החברים הכי טובים כבר מהיסודי, הם הפכו לזוג רק כשסיימו תיכון. תמיד חיבבתי את אד, הוא מצחיק, חכם ואפשר לראות כמה הוא אוהבת את זואי רק מאיך שהוא מסתכל עליה . אני מאמין שהנישואים האלה יצליחו, אד וזואי יהיו מהזוגות האלה שמזדקנים ביחד, ותמיד אומרים שנמאס להם אחד מהשני אבל עדיין מאוהבים כמו נערים בתיכון. אני יודע שהוא ישמור עליה, הם יהיו הורים מצוינים ואני בטוח שלוסי תאהב אותם מאוד.
נכנסנו לאולם ושמתי את הצ׳ק בסך חמשת אלפים דולר, כי כסף אצלי זה לא בעיה, חוץ מזה זאת אחותי, הייתי נותן לה סכום כזה גם אם כסף כן היה אצלי בעיה. לקחתי את לוסי לפגוש את זואי ואד, מכיוון שאני אח של הכלה אני רשאי לראות אותה לפני החופה, נכנסנו לחדר שהם חיכו בו.
״מיקה!״ זואי כמעט צרחה בהתרגשות. היא הייתה כל כך יפה, רציתי לבכות מהתרגשות!
״היי זואי! את כל כך יפה, אמא ואבא היו גאים בך״ אמרתי בקול חנוק. ההורים שלנו מתו מסרטן, שניהם, אמא מתה מסרטן השד ואבא מסרטן הריאות, מכיוון שנהג לעשן הרבה.
דיברתי גם קצת עם אד, הוא היה כל כך לחוץ, אבל הצלחתי להרגיע אותו.
״ אני רוצה שתכירו את לוסי, זוכרים שסיפרתי לכם שאני עומד לאמץ?״ אמרתי. זואי כבר יודעת הכל על לוסי, אני מספר לה הכל. זואי התכופפה לגובה העיניים של לוסי, היא לא היתה נמוכה, אבל גם לא גבוהה במיוחד.
״ היי לוסי, בטח כבר הבנת שאני אחות של מיקה, הוא סיפר לי עלייך המון! אני מקווה שנוכל להיות חברות טובות.״ זואי אמרה. זה קצת עיצבן אותי שהיא דיברה אליה כמו ילדה קטנה.
רציתי לתת לזואי ואד קצת שקט לפני שכל הבלגן מתחיל, אז נפרדתי מהם ולקחתי איתי את לוסי לאולם. הרגע הגיע, זואי ואד מתחת לחופה, אד יהודי, וזואי הסכימה לעשות חתונה יהודית.
אד שבר את הכוס והם התנשקו. מיד אחר כך כולם הלכו לרחבה ורקדו. רקדתי כמו מטורף משהו כמו שעה עד ששמתי לב, אני לא יודע איפה לוסי. מיד התחלתי לחפש אותה, היא לא היתה בשירותים ולא בשום מקום באולם. יצאתי משם והתחלתי לחפש מסביבו . מאחורי האולם מצאתי את לוסי מעולפת, עם שקית ובה אבקה לבנה. הייתי בהלם. אין מצב, לוסי עשתה סמים.


תגובות (3)

נהמת = נהנת
אוהבת = אוהב
גם אני אוהבת את אד♥♥ [את אלין יותר.]
היו לך שם כמה טעויות שלא הבנתי את המילה שמסתתרת מאחוריהן. כדאי לך לעבור על הפרק^
ותמשיכי :)

25/08/2014 21:54

    כתבתי מהאייפד אז התיקון האוטומטי הרס לי קצת
    אבל תיקנתי :)

    25/08/2014 22:10

זה מהמםםםם!!!
תמשיכיי

26/08/2014 14:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך