שקופים – פרק 6 ואחרון!

anonimus 13/08/2013 1072 צפיות 17 תגובות

וואו פרק אחרון!, אפילו אני לא מאמין. אז ככה…. כל מי שמצטרף עכשיו מוזמן להתחיל את הסדרה מהתחלה, כמו שאתם רואים היא לא ארוכה.
אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי ובסיפור שלי לאורך כל הדרך, לכל מי שקרא והגיב תודה רבה!
אני אשמח אם תרשמו למטה בתגובות מה דעתכם על הסיפור עכשיו שקראתם אותו מהתחלה ועד הסוף.
אני מאחל לכם קריאה מהנה ושוב תודה רבה על הכל :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

המצב של אימי רק הלך והתדרדר. במהלך השבועיים האחרונים היא הייתה ישנה עד מאוחר ולפעמים לא הייתה אוכלת לפרקי זמן קצרים יחסית. היא הפסיקה לעבוד וניתקה את כל הקשרים עם הקליינטים שלה. אחר כך זה החמיר, היא הייתה יכולה לישון ימים שלמים ולא לאכול בהם כלום. כשהיא כבר קמה, היא יצאה מהבית, הלכה למכולת השכונתית, קנתה בקבוקי אלכוהול והשתכרה. האלכוהול שוב הפך לחלק המרכזי בחייה ואני יצאתי מחייה לגמרי. היא לא הייתה מדברת איתי. גם כשניסיתי ליצור איתה שיחה היא הייתה מתרחקת, משתתקת או פשוט אומרת לי בפנים שאין לה כוח אליי. לא ידעתי מה לעשות, או למי לפנות. הייתי חסר אונים, וכך גם היא. במשך השבועיים האלה ראיתי איך היא שותה את עצמה למוות, שותה את מעט החיים שעוד נשארו בה, טיפה אחר טיפה.
כשחזרתי היום מהעבודה היא שוב לא הייתה בבית. או לפחות כך חשבתי. כשנכנסתי לחדרה ראיתי אותה. היא לא זזה אבל עיניה היו פקוחות. היא פשוט ריחפה שם, באמצע החדר. ידעתי שהיום הזה יגיע, גם לפני הרצח ידעתי שהוא יגיע, היום הזה, שבו תיפרד ממני בלי מילים. רציתי לבכות אבל עצרתי את עצמי, רציתי לשבור משהו אבל אין כבר את מה. כל החיים שלי שבורים כבר גם ככה. פשוט ישבתי שם ובהיתי בה במשך דקות ארוכות. בזווית העין הבחנתי בפתק מקופל על השידה ליד המיטה שלה. קמתי מהרצפה ופתחתי אותו. הוא היה בשבילי, מאמא שלי. זיהיתי את הכתב המסולסל שלה.

"חמוד שלי,
אני מאוד מצטערת אבל לא יכולתי לחיות כך יותר. החיים שלנו זה לא חיים, זה גיהינום עלי אדמות ואולי עכשיו אני אוכל להתחיל חיים חדשים בגן עדן. אני לא רוצה שתרגיש אשם בהחלטתי. היא הייתה בראשי עוד הרבה לפני מה שקרה.
אני מצטערת שאתה ככה צריך לראות אותי. אני בטוחה שאתה כועס ומבולבל עכשיו אבל אני מקווה שתבין אותי.
החרטה הגדולה ביותר שלי היא שלא תמיד הייתי שם לצידך. גם עכשיו אני משאירה אותך לבד. אלוהים, אפילו בהחלטה האחרונה שלי אני חושבת רק על עצמי, אני כל כך אגואיסטית. אני יודעת שאתה כנראה כועס עליי אבל אני רוצה שתדע שתמיד אהבתי אותך ותמיד הייתי גאה בכל השיגך.
ועכשיו, אני אפרד ממך לשלום, פעם אחרונה, ואפרוס כנפיים"

אלו היו המילים האחרונות של אמא שלי.
קראתי את המכתב עוד מספר פעמים. כעסתי, בכיתי והייתי מבולבל. לא ידעתי מה לעשות. אחרי שנרגעתי קצת לקחתי דף נייר והתחלתי לכתוב. אני כותב לכם את המכתב הזה כדי שתשמעו את הסיפור שלי ואם אתם קוראים אותו סימן שמשהו מצא אותו. אין פה שמות, תאריכים או תיאורים רבים, כי כמו שאמרתי קודם, אנחנו שקופים, אף אחד לא רואה אותנו ולאף אחד לא אכפת מאיתנו. אולי עכשיו נקבל קצת צבע לחיים ונצא מהחושך אל האור.
זה הסיפור שלי.
אולי הסוף הזה הוא ההתחלה שלה חיכיתי, אולי כשאפרוס כנפיים אתחיל חיים חדשים…


תגובות (17)

ואיייי אני פשוט ואווווו אתה כזה מוכשר אני רוצה להגיד לך שאתה כול כך צודק לא רק בסיפור בעצם בהכול בכלל זה כזה נכון החיים של שלנו שקופים ולכן אנכנו לא יודעים מה אנחנו עושים , ובכלל לאורך כול בסיפורה הזה אתה גרמתה לי להבין הרבה דברים והבחור שפה בעצם מספר על חייו ככה זה פשוט מקסים איך שהוא למרות החיים הקשים של אימא שלו הוא אף פעם לא עזב אותה כי בעצם הורים לא בוחרים , תודה לך על הסיפור הזה אתה גרמתה לי אפילו לבכות עכשיו ,
( אני רגישה עזוב ) אבל באמת שאתה חייב להיות סופר ולאוצי ספר אבל חייב אתה מבין
ועם אתה תוצאי אל תשכח להגיד לי אני רוצה להיות הראשונה שתקבל חתימה
כי אתה באמת מוכשר ,
ועכשיו ^_^ רגע.. אמרתי לך כבר שאני אוהבת אותך ?! אממ … שניה תביא לי להזכר ,
טוב גם עם כן מה לעשות חחח חפרתי ~.~
בקיצור תודה
אוהבת שרית
ואיי עכשיו השעה 06:50 קמתי מוקדם היום לא הצלחתי לישון בלילה -.-
בוקר מקסים ^_^

13/08/2013 21:51

שרית, באמת שאת מדהימה מה הייתי עושה בלעדיך?!
תודה רבה רבה רבה על התמיכה, באמת שאין עלייך
אני מאוד שמח שהסיפור הזה גרם לך להתרגש ולהבין דברים גם על עצמך, זאת המחמאה הכי גדולה שמשהו יכול לתת, כי בעצם זאת המהות של סיפורים.
שוב תודה רבה באמת שאין כמוך.
ובוקר טוב :)

14/08/2013 01:18

בכיף עכשיו יש לי עוד שאלה !
מה עם הסיפור הקודם ?
ועם אתה מתחיל עוד סיפור בזמן הקרוב ?
חחח ובוקר מקסים ^_^

14/08/2013 01:23

עם הסיפור הקודם אני בינתיים מפסיק… אבל יכול להיות שאני עוד אחזור אליו
וסיפור חדש… אולי. אני צריך שתבוא ההשראה קודם לפני שאני מתחיל :)

14/08/2013 01:28

טוב ^_^
אז מחכה כבר לסיפור הבא
שעמום החופש הזה … אתמול חזרתי מהבריכה והיום אני כושית במבה XD
בקיצור חפרתי לך מספיק -,-

14/08/2013 01:35

היי שרית מה קורה?

14/08/2013 01:38

חחח בסדר -.-

14/08/2013 01:40

הי שרית זאת לא הילדה שפרשה ? O.O

14/08/2013 01:40

קראאת את מה שכתבתי?ואיזה כיף שחזרת לאתרררר :)))))))))

14/08/2013 01:40

שרית תמיד אומרת שהיא פורשת אבל בסוף תמיד חוזרת וטוב שכך

14/08/2013 01:42

תודה ^_^

14/08/2013 01:42

חח ראית מה שכתבתי?

14/08/2013 01:42

שרית בואי לצ'אט

14/08/2013 01:54

מדהים , בהתחלה הייתי בטוחה שזה עוד סיפור קלישאתי וצפוי אבל הוא עמוק ומסקרן מפרק לפרק , התבאסתי שראיתי שזה הפרק האחרון אבל אחרי שסיימתי לקרוא את הפרק הבנתי שזה אמור להסתיים ככה קצר ואם ההית מאריך את זה , זה סתם היה נהרס. אז בכל מקרה מדהים תמשיך לכתוב :)

14/08/2013 13:46

תודה רבה הודיה :)

14/08/2013 14:52

וואו זה פשוט היה סיפור מדהים ומרתק! הסוף שלו צמרר אותי, ולא הרבה סיפורים מצליחים לעשות את זה. אל תפסיק לכתוב, יש לך כישרון אדיר!

20/08/2013 08:41

תודה רבה :) אני שמח שהסיפור נגע, וריגש אותך, זה בדיוק מה שהתכוונתי שיעשה ואני שמח שזה הצליח

20/08/2013 10:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך