nati5600
היי לכול הקוראים!! מקווה שתאהבו אוהבת אוהבת ואוהבת♥

שתיים זה תמיד ביחד-פרק 11:

nati5600 20/02/2014 1206 צפיות 2 תגובות
היי לכול הקוראים!! מקווה שתאהבו אוהבת אוהבת ואוהבת♥

הסתכלתי עליו והוא עליי, הוא הסתכל לי ישר בעיניים. ובשנייה שהוא לא שם לב שמתי לו קצף בשיער.

נקודת המבט של מתן:
הייתי שקוע בה וכאיחו היה קאט מהרגע הזה ופתאום יש לי קצף בשיער!!!!!!! היא צחקה וברחה לגינה. ראיתי בצד את הרובה מים של בןבן, לקחתי אותו… חח נראה איפה היא עכשיו.. ראיתי אותה מאחורי החומה שמקיפה את הבית, היא לא שמה לב.
השפרצתי לכיוונה מים!! "אההההההההההההההההההההההההההההההה" היא צרחה. "אבל המחליקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!" היא אמרה בכעס. נקרעתי מצחוק, כמה שהיא קטנה ישלה קול שמגיע עד השמיים וחוזר!!!
היא רצה אחריי, ושתינו נפלנו על הדשא, התגלגלנו וצחקנו… הייתי מתחת והיא מעליי…שתינו מלוכלכים. הסתכלתי לה בעיניים, ואז על השפתיים. וזה פשוט קרה. נישקתי אותה….הנשיקה הזאת באמת עזתה לי משהו, הרגשתי שזה היה רגע מיוחד. אחרי כמה דקות היא התנתקה ממני וקמה. קמתי גם, היא נכנסה לבית. "היי לאן את הולכת?" צעקתי לה אבל היא הייתה כבר בפנים. היא לקחה מגבת ובאה להיכנס למקלחת. עצרתי אותה בדלת. "מה יש לך? למה הלכת ככה?" שאלתי אותה. היא באה לפתוח תדלת. סגרתי. שמתי יד על הקיר וחסמתי לה תמעבר ככה שהיא תסתכל לי ישר בעיניים. היא ענתה לי, "בוא נשכח מזה בבקשה…זה לא היה צריך לקרות, מצטערת" היא אמרה ודחפה אותי שאני יפנה לה מקום לזוז ונכנסה לחדר מקלחת.
הסתכלתי על הדלת. מה? חשבתי לעצמי. ישבתי צמוד לקיר, איך קרה באמת שנישקתי אותה? מה אני מפגר? הרגע היא נפרדמה מדור איזה חבר זבל אני… היא צודקת, אני צריך לשכוח מהנשיקה הזאת. אין מצב שיקרה בינינו משהו!
הלכתי לחדר שלי לקחתי מגבת ונכנסתי להתקלח. יצאתי מהמקלחת ונכנסתי למיטה. שיחה נכנסת. רון. "אה אחי, מה הולך?" אמרתי.
"וואלה אש אחי, איפה אתה?" הוא שאל. "בבית….באתי להירדם עכשיו, אני שבוז אחי." אמרתי. "חחחחחחחחח תמצחיק אותי לפעמים תיודע?" הוא אמר "בוא בוא לפארק… אנחנו יושבים כל החברה עוד חצי שעה, על האש ואתה מגיע."
"נחשוב עליך אחי" אמרתי. "אין נחשוב, אתה בא!!!" "תראה מה אני עושה בשבילך יא מפגר.. מתארגן ובא" אמרתי וניתקתי.
התלבשתי, סידרתי תשיער, שמתי בושם ויצאתי.

נקודת המבט של דני:
"אההההההה" פיהקתי. "בוקר טוב חיים שלי" אמרתי ונגעתי בכרית של ליהי…. ליהי?! חחחח בטח היא קמה..מה השעה? הסתכלתי באייפון, אומייגאד 4 וחצי!!!! הפעם הגזמתי חחחחחחחחח. הלכתי לשטוף פנים ולצחצח שיניים, ירדתי למטה וראיתי את ליהי למטה עם בןבן. "בוקר טוב לאהבות שלי בחיים!!!!" אמרתי ונישקתי את שתיהם. "אפילו לצהריים נמאס מזה שאת לא קמה והופ עוד שנייה ערב!!!" אמרה ליהי וצחקה. "אז ערב טוב לךךךךך, את מושלמת!!!!" שרתי והקמתי אותה לריקוד. היא צחקה ואמרה "חחחחחחחחחחחחחחחחח יש לך בעיות את יודעת?" "מודעת אחותי, ובגלל זה את אוהבת אותי!!". היא חייכה חיוך מאולץ. "אזזזז, מה יש לאכול?? איפה מתן?? עדיין ישן??" שאלתי מהמטבח. אף אחד לא ענה. "ליהי ראית את מתן?" שאלתי שוב. היא לא ענתה. בןבן אמר:" הוא יצא החוצה קודם…" חזרתי לליהי ושאלתי "מה ישלך?" היא השפילה מבט. "שום דבר.." "יאלה על מי את באה לעבוד? בואי בואי לגינה…" ישבנו בחוץ. "אז את מתכוונת לספר לי?" שאלתי אותה. "איך את מכירה אותי זה משהו… " היא אמרה והתחילה לספר לי מה קרה עם מתן. "אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה" צרחתי בכל השכונה ניראלי!! קפצתי עליה ואמרתי בהתרגשות: "יאו יאו יאו יאו רגע אז מה את גומרת לי בעצם? שאני צריכה לבחור שמלה לחתונה? כמה זמן ישלי? רגע אם תתחתנו בנובמבר זה אומר שאני צריכה להספיק….." היא קטעה אותי באמצע ואמרה….


תגובות (2)

תמשיכי זה מושלםםםםםםםםםםםםם

20/02/2014 11:01

חחחחחחחח תמשיכי בדחיפות!!
מאוהבת בסיפור הזההה

21/02/2014 04:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך