nati5600
היי לכל הקוראים ושבוע טוב!!! מקווה שתהנו..
וסתם שתדעו, הפרק הבא כבר מוכן!!
אוהבת♥

שתיים זה תמיד ביחד פרק 12:

nati5600 23/02/2014 1072 צפיות תגובה אחת
היי לכל הקוראים ושבוע טוב!!! מקווה שתהנו..
וסתם שתדעו, הפרק הבא כבר מוכן!!
אוהבת♥

היא קטעה אותי ואמרה:"מצטערת לבאס אותך אבל…. זה לא יקרה…זה לא היה אמור לקרות בכלל!!" היא אמרה באנחה, "זה לא אומר ששכחתי את דור..עדיין יש לי רגשות אליו". התבאסתי. אוף זה היה יכול להיות מגניב אם הם היו ביחד. הילדים שאני הכי אוהבת בעולם!
"טוב עזבי אותך מזה עכשיו, בקבוצה בווצאפ שלחו שיש עכשיו עכשיו על האש בפארק.. את באה? בעצם מה אני שואלת אותך יאלה תתארגני…." אמרתי לה וגררתי אותה איתי לחדר. התלבשנו, ליהי שמה שורט וגופייה הורסת ואני שמתי שמלה נוחה ארוכה כזאת בצבע שחור התבשמנו עשינו מחליק ויצאנו. הגענו לפארק ואמרנו שלום לכולם, אני וליהי ראינו את הבסטיות שלנו (ככה אנחנו קוראות לחברות שלנו) פרשנו סדין על הדשא וישבנו. דור הגיע אלינו וקרא לנו לבוא לאכול…

נקודת המבט של ליהי:
דור הגיע והושיט לכל אחת יד והרים אותה לשולחן, הוא עבר את כולן והגיע אליי, ראיתי שהוא התלבט אם להביא לי או לא אבל בסוף הוא הושיט לי יד.. איך יש לו את האומץ עוד לעשות אתזה אחרי מה שהוא עזב אותי ככה?! שיקפוץ לי חשבתי לעצמי וקמתי לבד.. הלכתי לשולחן וישבנו כולנו, אכלנו ובסוף פיצחנו גרעינים..ואז בשיא הספונטניות החלטנו שנלך לים כולם… הלכנו לים וכולם התפזרו, אני ודני נכנסנו קצת למים, "וואי איך התפוצצתי מהאוכל" דני אמרה. "נו איך לא? את תניד תישארי השמנה שלי!!!" אמרתי וצחקתי. היא צחקה גם והשפריצה עליי מים, השפרצתי בחזרה והשתוללנו קצת. חחחחחחחחח מתה על הילדה הזו!! חזרתי לחוף והעיניים שלי נפגשו עם העיניים של דור, הסתכלתי עליו, עברה בי צמרמורת. חשבתי לעצמי.. מה קרה לדור שלי? אני כבר לא מכירה אותו… מה השתנה בו ולמה הוא עזב אותי? באמת שנתתי לו את כל כולי, אני כבר לא יודעת מה לחשוב…הורדתי את המבט ממנו והסתכלתי לצדהשני וראיתי את יובל ומתן על החוף שוכבים על סדין, היא שמה עליו תראש והוא שיחק לה בשיער…הסתכלתי עליהם, יותר נכון בהיתי… אוף, למה זה מציק לי??!

נקודת המבט של דני:
ישבתי על החוף והסתכלתי על הגלים והקשבתי לקול שלהם, אני פשוט מתה על המקום הזה… מנקה את כל המחשבות, מרגיע כזה… ואזזזז מישהו כיסה לי את העיניים.. "ליהיייייייייי!!! הבהלת אותי יסתומה!!" אמרתי והורדתי את הידיים מהעיניים שלי הסתכלתי אחורה. זאת לא הייתה ליהי…..


תגובות (1)

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך עכשיו מושלם

23/02/2014 12:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך