nati5600
אהובים שלי היי!!! קריאה מהנה, אוהבת♥♥

שתיים זה תמיד ביחד- פרק 16:

nati5600 11/03/2014 902 צפיות אין תגובות
אהובים שלי היי!!! קריאה מהנה, אוהבת♥♥

הלכתי לשבת וליהי באה אליי. "התעייפת מתוקה?" היא שאלה, לקחה שלוק מהכוס שלה וישבה לידי. "כן קצת… לקחתי לה שלוק והחזרתי לה. "אממ ניראלי ששכחת לספר לי משהו…." היא אמרה וגירדה בראשה. חייכתי. "רז." היא אמרה. הנהנתי. "את חייבת להכיר לי אותו!! זה לא ייתכן שלביאףאף שלי יש מישהו ואני לא יודעת עליו כלום, מובן?!" היא שאלה אמרה. "ברור ברור" אמרתי מתגוננת. צחקנו.

נקודת המבט של מתן:
אני ורון נכנסנו למסיבה באנרגיות משוגעות נשבע!! ראיתי את כל החבר'ה יושבים והלכנו לשבת איתם. בחנתי את כל המועדון וקלטתי את יובל רוקדת עם כל הבנות ברחבת הריקודים. בזמן האחרון התקרבנו ממש וואלה השאירה לי טעם של עוד הילדה!
"מתןןן, תזהר שלא ייתפס לך הצוואר אחי!!" דור אמר וצחק. כנראה שבהיתי בה יותר מידי. התפקסתי לרגע, והלכתי לבר לשתות.
ליהי ודני פה. "נודר איזה יפותתתתתת" אמרתי וחיבקתי אותן. "הוא אומר את זה רק כדי שנחזיר לו גם איזה משהו" ליהי אמרה וקרצה לדני והן נקרעו מצחוק. "יאלה יאלההה…." אמרתי והברמן הגיש לי כוס. אחד העובדים במקום ביקש ממנו לקום מהכיסאות של הבר כי הם היו צריכים לאסוף אותם לפני סגירה. מה הוא רוצה הדפוק הזה? שיזדיין אני לא קם. דנה ויובל הצטרפו אלינו ודנה אמרה:"מה? פתחנו פה מועדון זקנים או מה?" היא צחקה.

נקודת המבט של ליהי:
"יאלה בואו לרקוד, אין כזה דבר לשבת כל עוד אתם איתי!!" היא אמרה ולקחה אותי ואת דני לרחבה. נתתי מבט אחורה וראיתי שיובל ומתן נשארו שם לבד. מה הוא עושה איתה? רקדנו ולא שמתי לב בכלל למה שקןרה מסביבי… כל דקה העפתי מבט לכיוון שלהם. מה זה מה היא אומרת לו? אני מנסה להקשיב. "את לא תמצאי פה עוד כיסא לשבת עליו…עכשיו אספו אותם" מתן אמר לה. ובשנייה שאחרי זה היא פשוט התיישבה עליו. מה היא עושה סתומה?
מה יש לי? ממתי הוא כזה מעניין אותי? אז זהו שהוא לא! חלאס ליהי דייייי… על אני אני עובדת? בכל פעם שהוא מתקרב לאזור שלי הלב שלי דופק על 900, והרגע הזה שהוא מסתכל לי בעיניים. אני לא אשכח בחיים את העיניים שלו.
דנה קטעה את המחשבה שלי. "אחותיייייייי השיר שלך מתנגן ברקע!!!" היא אמרה וחזרתי לעצמי. Monster של ריהאנה, השיר הכי מושלם שיש! היא רקדה איתי ביחד. אין היא הורגת אותי הילדה הזאתתת, לא משנה באיזה מצב היא תהיה מה שבטוח? תמיד יהיה לה אנרגיות! השיר התהגן בפעם השנייה להערב, מבטיחה שזה עשה אותי שמחה! השיר התחלף והסתובבתי לכיוון של מתן ויובל. זה לא יכול להיות. הייתי בשוק. מה ?!?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך