שתיים זה תמיד ביחד-פרק 4:

nati5600 12/02/2014 1346 צפיות תגובה אחת

הגיע הערב ונכנסתי למקלחת, לבשתי את השמלה השחורה שקניתי אתמול עם עקב שחור, התאפרתי ושמתי אודם אדום, עשיתי מחליק ובקצוות עשיתי בייביליז ויצא לי באמת יפה. לקחתי את התיק הקטן ושמתי בו בגד ים, מגבת, קרמים, מסרק, חלוק וכל הדברים קהייתי צריכה. ליהי החברה הכי טובה שלי הגיעה אליי וצעקה "אהההההההההההה!!! את כזאת מהממת!!"
"אוי ביאפאפית שלי ..אני אוהבת אותך!!!"
מתן סיים להתארגן והסתכל בפעם האלף במראה. "אתה חתיך חתיך חתיך". הוא קרץ לי וטוב, גם אני נתתי מבט אחרון במראה ויצאנו לתפוס מונית. עלינו למונית והגענו לבית של דנה. הוא כבר היה מלא ילדים ואמרנו שלום לכולם..חלק היו בבריכה חלק בבית. ליהי ואני קלטנו את החברה בבריכה אז החלפנו לבגד ים ונכנסנו…המים היו קרים בהתחלה אבל אחכ כבר היו על חימום. קפצנו רקדנו שרנו שירים בלי הפסקה וקלטתי מהצד איזה אחד מסתכל עליי, יותר נכון בוהה בי. עשיתי כאילו לא שמתי לב אליו והמשכתי לרקוד. נכנסנו הביתה לאחר מכן, ועזרתי לבנות להוציא את כל הבשרים לעל האש בזמן שהבנים מסדרים שולחן בחוץ..
חתכתי תותים ושמתי אותם בקערת קצפת, כשפתאום מישהו תפס אותי מהמותניים וסובב אותי אליו. הסתכלתי עליו וזה היה אותו אחד שהסתכל עליי בבריכה. "היי…." הוא אמר. "היוש" אמרתי. וואי הוא דווקא מהזה חתיך. עיניים חומות גדולות, שחום, גבוה. כמו שאני אוהבת. "יש מצב לתות?" הוא שאל. הסתכלתי עליו. מסתבר שהסתכלתי עליו יותר מידיי ושכחתי מה הוא שאל. "אז אני מבין שלא" וחייך. "מה..מה.. בטח שאפשר" חזרתי לעצמי. והכנסתי לו תות לפה. "מה ככה בלי קצפת?!" הוא שאל. "קח לעצמך, הנה" נתתי לו תקצפת. "שימי לי בפה נו אני לא יכול" הוא אמר, הידיים שלו היו מלאות בדברים הוא החזיק מפה לשולחן, שקיות, מפיות ועוד.
צחקתי "חחחחחחחחחחחחחח, הנה מאמי לבריאות" ושמתי לו בפה. הוא אכל והלך. המשכתי בעיסוקיי עד שסיימנו כולנו להכין הכול והלכתי לכיסא ליד הבריכה ושכבתי שם… הרגשתי מישהו שבא לשכב לידי, הסתובבתי לצד השני ו…


תגובות (1)

עד עכשיו ממש טוב. למרות שהתחושה היא שאין עלילה, לפעמים יש כל מיני משפטים שנראים קצת מיותרים, וזה גורם לפרק סתאם להמרח.
הנקודת מבט של מתן ממש מעניינת,
וכתובה בכישרון.
הוא מדבר וחושב דוגי, כך שאין פער בין הכתיבה לשפה.
לדניאל פחות התחברתי באופן אישי.
אני ימשיך לקרוא מעכשיו כל יום פרק, ואשלח לך תגובה על כל פרק בנפרד.
תמשיך לכתוב
כי זה עושה רק טוב
יוקי:-)

23/04/2014 21:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך