שתיים זה תמיד ביחד-פרק 5:

nati5600 13/02/2014 1304 צפיות תגובה אחת

הסתובבתי לצד השני וליהי אמרה: "הייי חברה.. למה את פה לבד?" "סתם באתי לנוח קצת עניתי. "טוב בואי שנייה אני רוצה להראות לך משהו…" היא קמה ונתנה לי יד כדי להרים אותי. קמתי והתחלנו ללכת לאורך שפת הבריכה. "אז את שומעת?" היא אמרה ובשנייה שאחרי הייתי כבר במים. "ליהייייייייייייי!!!!!" צעקתי עליה. היא צחקה ואמרה:"כןכן…גםאני אוהבת אותך" והמשיכה ללכת.

נקודת המבט של מתן:
ראיתי את ליהי קרובה רצח ובריכה ושאני יפספס כזאת הזדמנות להפיל אותה?
אז דחפתי אותה לבריכה וקפצתי אחריה. זה הצחיק אותי. "עכשיו אנחנו שוות אחותי" דני אמרה ושתיהן צחקו. ליהי הסתכלה עליי וחייכה ואני קרצתי לה. אכלנו, התפוצצנו מרוב אוכל, אחכ רקדנו ואני ודני שרנו בקריוקי.

נקודת המבט של דני:
אני ודני שרנו ואני באמת לא רוצה לספר לכם כמה זייפנו…. טוב אני זייפתי. למתיו יש קול מיוחד… אין בת שלא תתאהב בו בגלל זה, בהבטחה!
נגמרה המסיבה בשעה ארבע לפנות בוקר וכולם התחילו להתפזר לבתים. נשארנו אני, מתיו, ליהי, רון, דור ודנה שזה הבית שלה.
דנה אמרה לנו, יותר נכון לא נתנה לנן ללכת הביתה ואמרה לנו שאנחנו נשארים לישון אצלה!! יש לה בית ענק וההורים שלה בחול ככה שזה לא מפריע לאף אחד. היא הראתה לכל אחד את החדר שלו ונכנסתי להתקלח. עשיתי מקלחת חמה ויצאתי עם המגבת לכיוון החדר, עברתי במסדרון עד שהגעתי לחדר שלי, לבשתי פיג'מה חמודה של קיטי, הסתרקתי ונכנסתי עמוק עמוק מתחת לפוך… הסתכלתי על האייפון והיה לי מלא הודעות מהווצאפ, לא היה לי כוח לענות ופשוט נרדמתי.

נקודת המבט של רז:
הייתי בשיחה באייפון מחוץ לבית של דנה כי היה רעש ולא יכולתי לדבר וכשחזרתי לא היה אף אחד, פתאום ראיתי את דנה יוצאת מהבית לכיוון השולחן שבחוץ ולקחה את האייפון שלה שם. היא קלטה אותי. "רז, איפה היית?, חשבתי הלכת…" "בוא, בוא לישון אצלי…אני יראה לך תחדר שלך ימעופף.." היא אמרה. הלכתי איתה והיא הראתה לי תחדר, וואלה הסתדרתי. נכנסתי למקלחת וכשיצאתי והגעתי לחדר, גיליתי ששכחתי תטלפון בחדר מקלחת, סעמקקקק.. עד שאני כבר במיטה, איזה עייפות. חזרתי לשם, לקחתי אותו וחזרתי לחדר ונכנסתי לפוך.
קמתי בבוקר ו…


תגובות (1)

קראתי, וזה אחלה. בלי הערות בכלל היום.
(עדיין לא קראת את הסיפור שלי?
למה את לא מגיבה?)

24/04/2014 20:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך