nati5600
היי לכולן, סורי שלא המשכתי.. הייתי עסוקה מאוד ביום האהבה.. חחחח
מקווה שתאהבו♥

שתיים זה תמיד ביחד-פרק 6:

nati5600 16/02/2014 1093 צפיות אין תגובות
היי לכולן, סורי שלא המשכתי.. הייתי עסוקה מאוד ביום האהבה.. חחחח
מקווה שתאהבו♥

קמתי בבוקר וגיליתי שישנתי מחובק עם עוד מישהי…. מה? איך זה קרה? חשבתי לעצמי… וואלק לי זה לא מפריע, חיבקתי אותה והמשכתי לישון.

נקודת המבט של דני:
פתחתי עיניים והרגשתי שישנתי מעולה הלילה הזה, אולי זאת המיטה אין לי מושג… ופתאום הרגשתי שמישהו מחבק אותי ואני תופסת לו תיד… פאק!!
מיזה? הסתובבתי לצד השני וראיתי אותו… זה הבחור עם התותים מאתמול! מה הוא עושה פה? למה הוא ישן במיטה שלי כשיש עוד הרבה חדרים? ולמה לעזעזאל הוא מחבק אותי?! קמתי מהמיטה מהר, התכסתי בשמיכה וצרחתי עליו.. "מה אתה עושה פה?? קום עכשיו מהמיטה שלי!!!!!!!!!!!!!!" הוא התעורר מייד רק מהצעקות שלי והיתה לו הבעת פנים של כאילו הוא לא הבין מה קרה.. הרמתי אותו כשהוא חצי רדום, הובלתי אותו לדלת וסגרתי מייד אחריו. לקח לי כמה דקות לחזור לעצמי אבל…טוב, אם להודות.. החיבוק שלו היה נעים, יש לו ריח ממכר שעדיין נשאר על הסדינים, ותזכירו לי למה לעזעזאל אהבתי שהוא חיבק אותי??
טוב אני לא יכולה להמשיך לישון עכשיו אז יאללה למקלחת.

נקודת המבט של רז:
מה יש לה זאת? למה היא הוציאה אותי מהחדר? משוגעת…רגע מה עשיתי שם בכלל? וואלההההה אצלה ישנתי בלילה, אותה חיבקתי!!!
איזה דפוק אני, למה לא קמתי קודם.. סעמקקקקקקק
טוב נו אין מצב אני חוזר לישון עכשיו אני נכנס להתקלח.
*
פתחתי את חדר המקלחת וגם הדלת השנייה המובילה לחדר המקלחת נפתחה….והיא הייתה שם…. היא מסתכלת עליי, אני עליה ולאחר מספר דקות היא חזרה לחדר ממנו היא באה וסגרה תדלת. נכנסתי לחדר המקלחת ופתחתי את הדלת שממנה היא באה ולא ראיתי אותה.. פאק לאן היא הלכה?
רצתי במסדרון ו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך