nati5600
שלום לכל הקוראות...מקווה שתהנו!!
ואמבר? הסיפור מוקדש לך...שמחתי לקרוא את התגובה שלך, תודה♥

שתיים זה תמיד ביחד-פרק 8:

nati5600 18/02/2014 1428 צפיות 4 תגובות
שלום לכל הקוראות...מקווה שתהנו!!
ואמבר? הסיפור מוקדש לך...שמחתי לקרוא את התגובה שלך, תודה♥

וראיתי את ליהי, "דני במטבח" אמרתי והלכתי לסלון.

נקודת המבט של דני:
ליהי באה ואכלנו צהריים,רק עוד 5 שעות המסיבה אעאעאעאעאע!!!! עליתי עם ליהי לחדר, "אין לי מה ללבוש… באלי לבכות" אמרתי בעצב. "סתמי, מה עם האוברול הבז'?
"לא."
"השמלה האדומה?"
"אין מצב"
"אמממ… קבלי, מה עם המכופתרת הסגולה והמכנס הלבן הגבוה?" אמרה ליהי ועשתה פרצוף חמוד. "תגידי כן בבקשה כן…" עשיתי כאילו אני מתלבטת…."חחחח את יודעת שאני לא אתנגד לפרצוף הקטני הזה" אני מתה על הbff הזאת!!!!!
"מה איתך? מה את לובשת?" שאלתי. "אני מסודרת אחותי, תופתעי כבר במסיבה" היא ענתה. חחחחח לילוש כמו לילוש תמיד מפתיעה עם המלתחה ההורסת שלה!
"טוב, בינתיים בואי נצא לפארק… כל החברה שם."
"זורםםםםםםם, אני מתארגנת שנייה" אמרתי. וכשאני אומרת שנייה זה גג שעה. סיימנו והתקדמנו לפארק, אמרנו שלום לכולם. כל הספסלים היו מלאים וקלטתי היה מקום אחד פנוי ליד….. וואווווו לא שאלתי מה השם שלו בכלל!!!! אם לא הבנתם זה ההוא מאתמול, וגם משלשום. חחחחחחחח…הלכתי לשם ושאלתי אותו אם פנוי, הוא ענה לי בחיוך "מה את משחקת אותה, את מתה לשבת לידי." "אתה חמוד שאתה מצחיק אתה יודע?" עניתי בציניות וישבתי לידו. "טוב שמעי במה נזכרתי…וואלק בכל הסיפור הזה, אנלא יודע איך קוראים לך בכלל…." הוא אמר וחיכה שאגיד את שמי. "אתה גם לא צריך לדעת" נפנפתי אותו. "איה?! מישהי קמה עצבן היום?" הוא אמר. למי שלא יודע, אני מלכת הציניות, באמת שאני יכולה להמשיך ככה שעות.
"אמממ עצבן לא קמתי היום….. קמתי עם יצור בחדר שלי" עניתי בחיוך ממזרי. "חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מי זאתתת 1-0 לך מותק" הוא אמר.
"טוב עכשיו באמת.. איך קוראים לך?" הוא שינה להבעה רצינית יותר. "דניאל, אתה יכול לקרוא לי דני.. ואתה?" שאלתי.
נקודת המבט של רז:
"עמנואל את יכולה לקרוא לי עמי." עניתי. היא הסתכלה עליי במבט מוזר. "סתםםםםם, רז איז אין
דה האוס :)" היא צחקה. צחקתי גם, וואלה זאת…ישלה צחוק מדבק. באתי לבקש תמספר שלה אבל התקשרו אליה וזה היה נראה כאילו אמרו לה משהו רציני והיא התחילה לרוץ. אפילו ביי לא הספקתי להגיד לה.

נקודת המבט של ליהי:
הרגשתי כאילו תקעו לי סכין בלב. מה אני עושה מפה? התקשרתי אליה. "דני…" אמרתי. הבכי לא הפסיק לשנייה.


תגובות (4)

תמשיכי

18/02/2014 11:22

תמשיייכיי

18/02/2014 11:35

תמשיייכיי

18/02/2014 11:35

יאיאיאיאיאייאיייי זה מוקדש לי!!!!!
תמשיכי זה מהמםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18/02/2014 14:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך