nati5600
אתן מדהימות באמת!!
תגובות ואני ממשיכה♥

שתיים זה תמיד ביחד-פרק 9:

nati5600 19/02/2014 1132 צפיות תגובה אחת
אתן מדהימות באמת!!
תגובות ואני ממשיכה♥

"אני ב…" לא הצלחתי לדבר וכבר הדמעות המשיכו לרדת כמו ברזים. "ליהי איפה את אני באה אלייך עכשיו, תגידי לי איפה את נמצאת??!" דני אמרה נסערת. "בואי ללב" אמרתי וניתקתי. הלב זה מקום ישיבה שיוצר לב. ישבתי על הרצפה עם ראש מכופף לברכיים. הרגשתי כלכך רע..למה הוא עשה את זה? באמת הייתי עד כדי כך גרועה?
דני הגיעה אליי בריצה ופשוט חיבקה אותי. למרות הבכי שלא נגמר, למרות שהייתי נראית על הפנים. הייתי צריכה אותה איתי. היא לא אמרה כלום והרגשתי רק את הכאב שלה. "למה הוא עשה לי את זה? למה? אלה היו השנה תשע חודשים 3 שבועות וחמישה ימים הכי טובים שהיו לי אי פעם!! למה…." המשכתי לבכות. "דייי בבקשה..יפה שלי, אין מצב שזה דור אין מצב… אני בטוחה שיש לכך סיבה!! הוא לא יעזוב סתם ככה… אל תדאגי, נדברר את העניין.. רק אל תבכי בבקשה.." היא אמרה בעצב. המשכתי לבכות. היא ניגבה לי את הדמעות והסתכלה לי ישר בעיניים. "אני לא יכולה לראות אותך ככה…את זו שלא נשברת אף פעם, את זו שמחדירה בי מוטיבציה וכוחןת להמשיך הלאה… איפה נעלמה ליהי הזאת?!" אמרה דני בחיוך. באמת חשבתי לעצמי, לאן נעלמתי? אני לא אבכה עכשיו בגללו!! לא רוצה אותי? מעולה! לי זה כבר לא אכפת!!! אני יודעת שאני אהבתי אותי כמו שלא אהבתי אף אחד בחיים שלי, אז נכון הוא האהבה הראשונה שלי אבל זה לא אומר שאני צריכה להתמוטט בגללו. "בואי…." דני הושיטה לי יד. הלכנו יחד לבית שלה. עלינו לחדר שלה, דני פתחה את הארון ואמרה:"הארון כולו שלך, היום אנחנו הוחכות להפציץ!!!" והלכה להחליף בגדים. "לא…לא חושבת שאני יגיע" אמרתי. דני חזרה לחדר "דור אה..?" היא הסתכלה עליי. היא רק אמרה את השם שלו והדמעות החלו לרדת. היא התחילה להגיד שהיא מצטערת אבל עצרתי אותה "זה בסדר, לכי תהני במסיבה….אני הולכת הביתה" אמרתי והתקדמתי לדלת. הייתי עם הגב אל דני והיא זרקה עליי איזשהו בגד..הסתובבתי וראיתי שזו פיג'מה. "קדימה תתלבשי, אין מצב בעולם שאני יעזוב את החברה הכי טובה שלי במצב כזה" היא אמרה בחיוך. הסתכלתי עליה והיא העלתה לי חיוך. " אוווו, לחיוך הזה חיכיתי" והלכה להחליף לפיג'מה גם. אמרתי כבר שאני מתה עליה?
נכנסנו עמוק מתחת לפוך, ראינו סרטים של דרמה רומנטית ואכלנו גלידה.. כל הלילה לא הפסקנו לבכות מהתרגשות. "תראי איך הוא שומר עליה…למה דור לא עשה את זה?" אמרתי הזמן שיורדות לי דמעות על הלחיים ואני צוחקת תוך כדי, דני זרקה עליי כרית ושתינו נקרעות מצחוק. נרגענו, השעה הייתה שלוש וחצי בלילה. "לא הייתי מחליפה אותך בעולם.." אמרתי לדני. "אווווווויש נוני קטןןןןן" היא קפצה עליי, נתנה לי נשיקה וחיבקה אותי, "בשביל מה יש חברות?" אוהבת אותה, מבטיחה!
אחרי כמה דקות הלכנו לישון.

נקודת המבט של מתן:
ווואלקקקקקק מסיבה אש הייתה היום!!!! נכנסתי הביתה , השעה הייתה ארבע…אני חושב. לא יודע לא זכרתי. נכנסתי לחדר, נחתתי על המיטה ונרדמתי.
*
בוקרררררר. ממממממ התמתחתי… מי זאת שבת בבוקר, ולמה אני מת עליה? שאלתי תעצמי חחחחחחח חולה על שבת!!! הדלקתי תאייפון וראיתי השעה 1 בצהריים. וואו. איך התגעגעתי לקיץץץ, לקום בשעות האלה מזמן שכחתי איך זה מרגיש. הלכתי להשתין, יצאתי ו…


תגובות (1)

עאעאעאעאעאעאע תמשיכי עכשיו!!!
בדחיפותת!!!!!
קדימה
אני מחכה
נו!
ייאלה!!
עכשיווו
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

19/02/2014 10:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך