תאומים (2/3)

Estonian 01/10/2011 514 צפיות 4 תגובות

יוזף נראה מאוד מרוצה מעצמו. יוהן לא הצליח להאמין בשום מצב שהבן אדם הזה הוא באמת כמו שנראה. הוא היה נראה בן אדם טוב, מטופח ובכל זאת, הוא היה כל כך שטני מבפנים. אז יוהן הבין את עוצמתה של המלחמה. את הכוח העז והבלתי מרוסן שלה. יוהן הבין והוא לא שמח להבין את זה.
הרוע כלפי בני עמו היה בלתי מובן בעיניו.
"מה שמך, יהודון?" שאל מנגלה את יוהן.
"יוהן" אמר יוהן בחוסר רצון. הוא הביט שנית בעין הנפוחה של אחיו פרדריק.
"מה דעתך על זה, לא אערוך בך ניסויים, אף על פי שאתה מרתק בעייני, ובתמורה אתה תעזור לי עם הניסויים" אמר מנגלה.
עד כמה אפשר להרחיק לכת? האם אפשר "לבגוד" בעם שלך ולחבור לזה שפגע באחיו?. פרדריק סימן נואשות לא אבל מנגלה כבר הספיק לחסום לו את הפה.
יוהן רצה לבכות עכשיו. הייתה לו הזדמנות פז.
"אני אעשה את זה" אמר יוהן לבסוף.
מנגלה ניתק את כבליו של יוהן ועזר לו לקום מהכיסא. "עכשיו בוא נביא לכאן את הבאים בתור".
פרדריק נלקח לכלובים. העיקר שהוא בסדר.

במהלך הימים הבאים יוהן היה עסוק בעיקר בלמצוא משהו שיצליח לפגוע במנגלה ולהציל את הילדים. הוא ראה אותו חותך באכזריות זוגות תאומים ומשווה בין איבריהם. יהן נאלץ גם להחזיק כלייה של יהודי בלונדיני עם עיניים כחולות וכלייה של יהודי אחר בלונדיני עם עיניים כחולות אך ללא אח תאום. שניהם היו שלל מעולה למנגלה שבינתיים ניתח באכזריות.
יוהן התבונן בכלייה באי-רצון ולפתע זיהה חומר בלתי מזוהה.
הוא לקח בקבוקון ריק והכניס בו את הנוזל. הוא שלח אותו למעבדה וביקש בדיקה. בינתיים מנגלה חתך יהודי גמד לחלקים וניסה לחקור את הפיסות שגרמו לו לגמדות. יוהן הרגיש זעם מתפשט בגוף שלו.
הגיעו שני תאומים קטנים, צעירים שנראו מפוחדים. כשמנגלה לא שם לב יוהן לקח בקבוק מים ונתן להם לשתות והצליח להבריח קצת לחם לילדים.

תוצאות החומר חזרו מהבדיקה. חומר לא מזוהה שמורכב מכסף, אשלגן, ארגון וחנקן.
Ag2K6Ar8N3
יוהן הצליח לגנוב חומרים כימיים מהמעבדה של מנגלה והוא ניסה ליצור את הדבר הזה באופן מלאכותי אבל על פי חישוב מתמטי שערך קודם, דבר כזה לא אפשרי בכלל.
אם כך, מה זה החומר הזה?.

נפשו של יוהן נשברה עם כל חתיכה של ילד שנהרג. הוא היה צריך לעזור למנגלה בניסויים אחרת היה מת בעצמו ולכן תהה האם הוא צריך למות? הרי הוא תומך בפושע! נפשו תגיע לגיהנום!.

1 לינואר, 1946.

יוהן היה בן 19. הוא הכיר כבר משהי שמצאה חן בעיניו. הוא עבר מפולין לארמניה הסובייטית. יוהן שימש את כל הידע שלו לתואר ברפואה. הדברים האכזריים שמנגלה עשה לא יצאו לו מהראש. הוא לא היה נחשב לפושע מלחמה, הוא לא היה צריך לברוח אבל הוא הרגיש שהוא לא יכול להישאר בפולין. לא עוד.
עדיין היה לו בקבוקון מלא בחומר ההוא שגילה. הוא הרגיש צורך עז לעשות איתו משהו. הוא שמר אותו במקום מיוחד.
הוא עבר לגור בבית קטן בשכירות מאחורי זוג מבוגר בחווה. בזמן שהם נסעו לחופשה הוא היה צריך לטפל בחיות.
הוא היה צריך להביא את הוויטמינים של הפרה ובטעות הביא את הבקבוק…

המשך יבוא…


תגובות (4)

לזה אני קורה: מדהים !!!
אני כל כך נהנתי לקרוא את זה, כל חלק קטן מקדם את העלילה באופן שאפשר לעקוב אחריו בקלות… ולמרות שאף בן אדם לא מושלם, הסיפור הזה מושלם בעיניי.

01/10/2011 12:58

קורא*

01/10/2011 13:22

וואו אני מסכימה עם סהר בכל מילה פשוט מדהים אין מה להוסיף סיפור מרגש ומצמרר . תמשיך..!

01/10/2011 13:33

תודה רבה לכם!

01/10/2011 22:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך