shahaf
אוקיי אז בגלל שאני צריכה להכניס את ליאור (מאוהבת במאליק) וגם כי אני אוהבת את השם אני משנה את השם של ליאור(לילוש דרקשנית!) לאור.. מקווה שאהבתם את הפרק.. יש פה גשם!!!!
ליאור אוהבת??

תחיה כל עוד אתה צעיר- 5..

shahaf 12/11/2012 973 צפיות 10 תגובות
אוקיי אז בגלל שאני צריכה להכניס את ליאור (מאוהבת במאליק) וגם כי אני אוהבת את השם אני משנה את השם של ליאור(לילוש דרקשנית!) לאור.. מקווה שאהבתם את הפרק.. יש פה גשם!!!!
ליאור אוהבת??

יצאתי מהחדר שלי וראיתי את הארי מרדים את דארסי, בזמן ששחף מכינה לה בקבוק עם תה…
חזרתי לחדר ונרדמתי עד הבוקר..
הדלקתי את הטלויזיה וראיתי ערוץ E..
הייתה כתבה עלינו..
הגבהתי מיד את הטלויזיה והקריינית התחילה לדבר על הארי ושחף, ואז היא דיברה עליי ועל פרי..
מישהו צילם תמונות שלי אחרי שחזרתי מהפגישה עם פרי..
אחר כך הראו תמונות של פרי מתנשקת עם מישהו..
סגרתי את הטלויזיה וירדתי למטה, שם ישבו פול, סיימון, הבנים, ושחף שבכתה קצת כשדארסי בידיה והארי חיבק אותה חזק..
"מה קורה??" שאלתי והתיישבתי ליד נייל..
"אני מבין שפרי דיברה איתך כבר.." פול אמר והסתכל על העיניים הנפוחות מהבכי של אתמול..
"כן.." אמרתי..
"אוקיי אז אנחנו צריכים למצוא לכם סטייליסטית חדשה, ואתה צריך להתגבר על הפרידה הזאת.. תצא תהנה, תשתה ותמצא מישהי שבאמת תאהב אותך.." סיימון המשיך..
"מה?? למה סטייליסטית חדשה??" צעקתי..
"כי אני לא חושב שזה נכון שלעובדת יש ילד מהמעסיק.." פול אמר..
"אבל אני לא המעסיק שלה בפעם המיליון!! אתם המעסיקים שלה!! גם אני וגם היא מקבלים משכורת מאותו אדם וזה אתה סיימון!!!" הארי צעק ודמעות זלגו מעיניו, והוא החזיק את שחף ודארסי חזק, שלא ילכו..
"אבל אתם עדיין לא הקשבתם לי עד הסוף!!!" סיימון השתלט על הרעש והבכי ששררו בסלון..
"שחף לא תעבוד אצלנו יותר, אבל היא עדיין תישאר איתכם פה, וגם דארסי.. אני לא יכול לשלוט בחיי האהבה שלכם.." פול המשיך אותו..
"באמת??" הארי שאל וחיוך גדול מילא את פניו..
"כן, באמת.. אין לנו שום חוק שאתם לא יכולים להביא חברות או במקרה שלך גם ילדים לבית המשותף.." סיימון אמר להארי..
דארסי חיבקה את הארי חזק, ושחף חייכה מבעד לדמעות ששטפו לפני רגע את פניה ועדיין לא סיימו ליפול..
הארי החזיק את שניהן בידיו וחיבק אותן חזק..
"אני אוהב אותך.." הוא לחש לשחף בשקט אבל עדיין כולם שמעו..
"גם אני אותך.." היא החזירה לו וקמה מהספה, משאירה את דארסי אצל הארי ומחבקת את סיימון ואת פול, מודה להם על שהם נותנים לה להישאר..
אור ואלי, שישבו בצד המומות מהעיניין, חיבקו את נייל ולואי..
בערך שלוש שעות אחרי שסיימון ופול הלכו, חברה של שחף, שקוראים לה ליאור, הגיעה אלינו..
היא היתה פשוט יפיפיה..
שיערה נפל על כתפיה בעדינות, ועינייה בהקו..
היא חייכה כשראתה אותי נכנס לחדר של הארי, בו היא, שחף ואור, ישבו ואיתם דארסי, רק כדי לקחת כדור נגד כאבי ראש..
ירדתי למטה לשתות את הכדור ולהכין לי תה וליאור ירדה שניה אחרי שמזגתי את המים החמים לכוס..
"היי.." היא אמרה..
"היי.." החזרתי והוספתי סוכר לכוס..
"אתה בסדר?? אתה נראה כאילו עברת גהינום.." היא אמרה והושיבה אותי בכיסא ליד השולחן, סיימה להכין לי את כוס התה והגישה לי את הכדור עם מים, שאני אבלע..
"אני בסדר, תודה.." אמרתי לה, מנסה להתחמק משאלות מיותרות..
"פרידה נכון??" היא שאלה וראית שהיא מבינה..
"כן.. די כואבת האמת.." אמרתי..
"מצטערת בשבילך.. אני יודעת כמה זה כואב.." היא אמרה והתיישבה לידי, מחזיקה את כוס התה שלה..
אני לא יודע איך הגענו למצב הזה אבל פשוט שקעתי בעיניים שלה עד שפשוט נישקתי אותה..


תגובות (10)

יאיי זה עלה אפילו ששלחתי את זה לפני רק חצי שעה!!!!

12/11/2012 09:04

חיחיח מושלמי אפילו שלא דיברתי לא נורא חעחע תמשיכי ולמה רק ממבטו של זאיין?!?!!!!
תעשי של ניילרררר
סתם סתם מושלמי תמשיכי מחכה להמשך דחוף!!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤

12/11/2012 09:05

ממש יפה תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!! ותמשיכי גם את צעירים לנצח!!!!!!!!!!!!!!!

12/11/2012 09:06

שחף אני לא קוראת השבוע כלום אני ידבר איתך כבר מצטערת אני צריכה להשלים פערים בגלל זה אני לא מיגיב הרבה אני עצובה יש לי בעיות דברי איתי בתגובות לסיפור שלי פרק14 חלק ג' דברי איתי שם

12/11/2012 09:57

איזה מושלם!!!!!!!!
אני מתה עלייך!!!!
תמשיכייייי!!!!

12/11/2012 10:03

תמשיכיייי כבר!!!!!!♥♥♥♥♥

12/11/2012 13:05

המשךךךךך נ.ב תיקראי הסיפור שלי

12/11/2012 22:27

יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה יפה

14/11/2012 09:24

יפה מאד מאד מאד מאד מאד מאד מאד ודחוף המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז ♥

14/11/2012 09:41

גם כאן הישלמתי פערים מושלמי ואני פנוייה לעת עתה אז … ובסיפור השני אם הבתני נכון אני עם ליאם וכדי לך שאני גם ישאר איתו חחחחחחחחחחחחח תמשייכי♥♥

17/11/2012 00:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך