גילי1950
זה הסיפור הראשון שלי ואזרתי קצת אומץ להעלות אשמח להערות והארות >

תנו לגדול בשקט – פרק 1

גילי1950 08/08/2014 792 צפיות 6 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי ואזרתי קצת אומץ להעלות אשמח להערות והארות >

היום אנו עוברים לבית החדש,החזרתי את ספרי הלימוד הישנים לבית ספר ועשו לי מסיבת פרידה.
אני חייבת להודות שלאף אחד לא היה מתאים לעשות לי מסיבת פרידה,כולם בקושי שמו לב אליי,ונראו מאולצים,כאילו רע להם,וזאת באמת האמת!
קיצר,הייתה מסיבת פרידה גרועה,אף אחד לא נהנה,אפילו המורה כמעט התפוצצה מצעקות.
סך הכל היה יום כל כך מעצבן,שהעובדה שאני עוברת דירה שמחה אותי,שנהיתי לא שפויה.
חשבתי שאכיר חברים,ואהיה מקובלת,ויהיה לי חבר,וכולם ימותו עליי,וירצו להיות כמוני.
אבל נחשו מה?טעיתי ובענק!!!!
כשהגענו לבית החדש,אף אחד לא חשב שזה יהיה כזה סיוט בשבילי!
ההורים לא גילו לנו איפה נגור,אז כשהגענו,זה היה סיוט!
היה ריח של צואה,חיות בכל מקום,וכן,זה מה שאתם חושבים!הגענו לחווה!
והנורא מכל: אני הולכת לעבוד בחווה כל יום!ובנוסף הבית ספר שלי איזה 3 קילומטר מהחווה.
מחר היום הראשון ואני מקווה שהוא לא יהיה סיוט כמו הבית ספר הישן!
אני מתה מעייפות,החיים שלי מעייפים,ולא רק גם יש לי 2 אחים,מה שלא סיפרתי עד עכשיו.
רון ודניאל,רון בן 9 ודניאל בן 9,שניהם עם שיער חום,עיניים ירוקות,ואותו קול כמעט.
כמו שהבנתם: ת א ו מ י ם ! ! !
הסיוט של החיים!
אני אסבול וסובלת כל יום את שניהם ועכשיו גם החווה!
אוי לא!


תגובות (6)

אהבתי

08/08/2014 22:47

הייי :)
אני אלין^~^. נייס טו מיט יו :>
חוחוחו. אני אשמח לתת לך ביקורת, לפי 'הרציתי להוסיף' אני מבינה שזה אפשרי. אז… שנתחיל?
הספרות (ליתר- 3, 2, 9, 9) להפוך למילים על פי שם המספר.
העלילה נשמעת לי כמו סיפור אגדה [איך להגדיר את זה? אהמ] אם את אומרת שהיא חוותה מסיבת פרידה והתבאסה, תכתבי על המסיבה.
על הרגשות והמחשבות של הדמות. על מה היא עושה. על המקום, האנשים [דמויות אחרות] וכדומה. אל תדלגי על זה במשפט וחצי, "קיצר, הייתה מסיבה פרידה גרועה, אף אחד לא נהנה, אפילו המורה כמעט התפוצצה מצעקות." [אגב, מי חוגג מסיבת פרידה בבית ספר? לא עדין במועדון או בבית של מישהו?> קראי פרק מתוך סיפור בהמשכים והביני איך לתאר ולפסק [לא בקטע מתנשא].
בהצלחה לך ושב"ש נסיכה ♥
[אל תעלבי, הכל לטובתך!].

08/08/2014 23:11

    לאאאאא!!!
    זה מחק לי חצי מהתגובה המחשב המפגר הזה!
    שיט.
    הלכתי לכתוב מה מחדש~

    08/08/2014 23:13

חחח :) נייס טו מיט יו :> תודה וזה למען האמת לא הייתי ביקורת אלא הארה >< תודה שעזרת לי אני אקח לתשומת ליבי

08/08/2014 23:19

**התגובה הזו היא תגובה מתוקנת לקודמת עקב מחיקתה**
הייי :)
אני אלין^~^. נייס טו מיט יו :>
חוחוחו. אני אשמח לתת לך ביקורת, לפי ‘הרציתי להוסיף’ אני מבינה שזה אפשרי. אז… שנתחיל?
הספרות (ליתר- 3, 2, 9, 9) להפוך למילים על פי שם המספר.
העלילה נשמעת לי כמו סיפור אגדה [איך להגדיר את זה? אהמ] אם את אומרת שהיא חוותה מסיבת פרידה והתבאסה, תכתבי על המסיבה.
על הרגשות והמחשבות של הדמות. על מה היא עושה. על המקום, האנשים [דמויות אחרות] וכדומה. אל תדלגי על זה במשפט וחצי, “קיצר, הייתה מסיבה פרידה גרועה, אף אחד לא נהנה, אפילו המורה כמעט התפוצצה מצעקות.” [אגב, מי חוגג מסיבת פרידה בבית ספר? לא עדין במועדון או בבית של מישהו?><].
אם נניח אם הולכת לחווה תתארי את הרגשות והמחשבות [של הדמות שזו נקודות המבט שלה] האנשים, את המקום. זה מאוד חשוב.
אל תדברי לעולם אל הקוראים!
בנוסף, תקפידי על רווח אחרי פסיקים. לדוגמא:
"אני אוהבת יותר את השוקו משנהב,שתקנא!"- טעות.
"אני אוהבת יותר את השוקו משנהב, שתקנא!" – נכון.
[שמת לב לרווח אחרי הפסיק? דוגמא נוספת:]
"שוקו,אתה אהבת חיי!" – טעות.
"שוקו, אתה אהבת חיי!"- נכון.
[דגש-על-הרווח-אחרי-הפסיק]. (נדמה לי שהבהרתי את עצמי^^).
קראי פרק מתוך סיפור בהמשכים והביני איך לתאר ולפסק [לא בקטע מתנשא] מאחד הפרופילים של האנשים בפרופיל שלי או שפשוט תכנסי לשלי ותבחרי סיפור [אל תגיבי מצידי] ותביני פחות או יותר איך עלילה אמורה לעבור לכותב.
בהצלחה לך ושב”ש נסיכה ♥
[אל תעלבי, הכל לטובתך!].

08/08/2014 23:21

סיפור טוב.
נשמע מעניין מחכה להמשך

09/08/2014 09:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך