~Death_JacK~
אם אתם רוצים לדעת מה קרה להם לפני שהם עברו לגור בבית של סבתא שלהן אז תראו את ההקדמה.מקווה שאהבתם!^^

תעלומה שהסתתרה בגלקסיה "כוכבים"-פרק 1(תכנסו בבקשה)

~Death_JacK~ 25/02/2015 555 צפיות 2 תגובות
אם אתם רוצים לדעת מה קרה להם לפני שהם עברו לגור בבית של סבתא שלהן אז תראו את ההקדמה.מקווה שאהבתם!^^

בין חורשת העצים,ביער עפל מלאת פרחים,ציפורים,וסוגי חיות שונות.אני ואלה רבנו.
"אלה למה עד עכשיו נשארנו פו?! בואי כבר נעזוב את המקום הזה.אנחנו לא נשרוד פה לבד!".
אמרה בצעקה.
"מה את לא מבינה,אנחנו צריכות להישאר פה.עד עכשיו נשארנו פו כי אין לנו לאן ללכת.
מאיפה את יודעת שביער את מוגנת,יכול להיות שיאכלו אותך או שיהרגו או כל דבר אחר!"היא ניסתה לא לצעוק עלי.
"אז למה אנחנו נשארנו פה לבד,איפה סבתא שלנו? למה כולם עזבו אותנו?" ליאל אמרה את סוף המשפט שלה בעצב,והתחילה להאדים. עוד לא עברו שניות ואני התחלתי לזלוג דמעות לא יודעת למה. אלה הבינה למה אני היתנהגתי לא כרגיל אחרי שאימא שלנו מתה.אלה היתקרבה אליי וחיבקה אותי חזק,בחזרה אני חיבקתי אותה."ליאל אני מבינה אותך,את לא היחידה שקשה לה".
"אלה סליחה שצעקתי עלייך,ושה היתנהגתי כמו תינוקת,פשוט שאני לא הבנתי למה כולם נעלמו,וככה היה לי עצוב".
"אבל למה את דואגת על זה,יש לך אותי.כי אנחנו אחיות,לא?
"כן.."חייכתי אליה.
לפתע משום מקום,נפלה מהגג חיה מאוד מוזרה,היא הייתה דומה לאריה אבל גם לנשר.שנינו נבעלנו.הסתכלנו בפחד רועד עליו..
כמו שנזכרה אלה זה היה…"ליאל ברחי,זה ספינקס!".אז אחרי הזה פקח ספינקס את עייניו.
"ברחי אמרתי לך!"
ואז אני שמתי לב שברגל של ספינקס זהר צבע אדום כדם,הדם זלג וזלג.
"לא אלה,כניראה הוא נפצע.בואי נעזור לו? בבקשה!".
"לא ולא,אין מצב..אם הוא יקום ויראה אותנו הוא יטרוף אותנו!".
"אבל אנחנו חייבות לעשות זאת".אני היתקרבתי לספינקס.
"אל תיתקרבי אליו!" אני כבר הייתי קרובה אליו.
"יואו…תעשי מה שאת רוצה". לבסוף היא גילגלה את עייניה.
אני ליטפתי אותו,והמבט שלי השתנה למבט של ריחום.
"אלה"
"מה אתה רוצה?" בנתיים היא הייתה כועסת עליי בגלל שאני לא מקשיבה לה.
"את יכולה בבקשה להביא איזה שהוא בד כדי לעצור את הדימום?"
"סבבה,דקה הנסה למצוא משהוא פו".והיא התחילה לחפש במחסן.
לא הספקתי אפילו להסתובב,ספינקס הספיק לקום ולעוף מפה.
בגלל שהכנפיים שלו היו ממש גדולים,הוא העיף הרבה רהיטים שהיו בבית,ובנוסף הוא
העיף אותי רחוק.אני מאוד פחדתי לשבור משהוא אז אני סגרתי את עייני.כשאלה ניכנסה הביתה,אז אלה הספיקה לתפוס אותי.היא נפלה איתי.
"מה אמרתי לך! טוב..לפחות נשארת חיה".חייכה אליי אלה.
"תודה רבה,לך".חייכתי בחזרה.
"ליאל,איפה הספינקס?"שאלה בסקרנות
הסתכלתי אם המבט שלי לכל מיני כיוונים,וראיתי אותו לא רחוק מהבית.
ראיתי שלספינקס היה משהוא במקור שלו,זאת הייתה אבן..למה הוא היה צריך אותה.
מה זה היה? זה היה חשוב לו?


תגובות (2)

כמה תיקונים:
ספינקס זו הכלא בין אדם ואריה, לא בין אריה לנשר. הכלאה בין אריה לנשר היא גריפין.
כאן (כמו שאת כתבת – פו) לא כותבים ככה. כותבים פה (זה כמו איפה)
הכתיבה שלך נחמדה למרות שהייתי מנסה קצת להוסיף תיאורים ולהאריך את הפרק.
אני מקווה שלא נפגעת מהביקורת, כי בסך הכל כתבתי אותה כדי שתתקני ותשתפרי.
:)

25/02/2015 17:23

    תודה רבה לך,אני פשוט לא שמתי לב שכתבתי "פו".

    25/02/2015 17:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך